"De dames die al wat langer wachten....."

ElsieJoy  hoe gaat het nu met jou? Dit lijkt mij ook een bijzondere tijd voor jou, ga je thuis bevallen of was/is ziekenhuis het plan? 

Wat ik dacht, ik ben dus niet echt vd alternatieve geneeswijzen want ik werk zelf in de regulieregezondheidszorg, maar, als we niet de "normale" wegen kunnen bewandelen misschi een dan eens edn kijkje in de andere keuken nemen, wie heeft dit gedaan en wat precies?

Ik dacht misschien kunnen we alle tips/alternatieve therapieen op een rijtje zetten? Ik ben absoluut niet van het thuisdokteren, maar ik wil nu ik verder niks kan toch iets gaan doen  Ik zal zelf beginnen:    -vitex agnus cactus: oftewel monnikspeper, schijnt een invloed te hebben op de cyclus  (zelf geen ervaring mee maar ik ga het bestellen) dit mag je volgens mij niet gebruiken als je zwanger bent     - progresteroncreme, heeft iemand hier ervaring mee? Ik wil kijken of ik dat kan gebruiken ook om mn luteale fase te verlengen

-ik kwam een site tegen, maar weet eigenlijk niet of ik zoiets mag noemen, masr heete fit for fertility en daarin hadden ze verschillende kruiden uitgeschreven en verkopen ze ookt een en ander. Ik denk eraan om daar wellicht een consult te doen.  

Hee Meiden,
Goed idee! Ik ben zelf ook niet van de zweverige geneeswijzen, ben zelf gelovig (christelijk) maar daardoor in zekere zin juist ook heel nuchter in dit soort dingen. Ik ben wel van de natuurlijke middelen!!! Juist in deze tijd waarin we zoveel bewerkt voedsel eten kan dit echt wel helpend zijn.
Ik heb hier een boekje voor mijn neus liggen met natuurlijke kruiden, ik zal er eens een paar noemen:
-Ashwaganda...dat is die plant waar van die oranje lampionnetjes aan komen, groeit als onkruid by the way;-) Met name voor mannen schijnt dit een goed effect te hebben op het zaad!  Uit onderzoek bij  bleek de kwaliteit met 40% te verbeteren. Dit kan je vast in pilvorm bij de natuurwinkel kopen.
-Maca. De knol van deze plant kun je in poeder kopen, ik heb het een paar weken geleden bij de Aldi gekocht!? haha. Deze lijkt vooral goed te werken voor een verstoorde hormoonbalans.. En schijnt libido verhogend te zijn. 

ElsieJoy, dat klinkt echt goed! (Niet dat gedeelte over de bevalling, poe dat valt niet mee zeg!) Wat ben ik onwijs blij voor je dat een gezond kindje hebt, van harte gefeliciteerd!! Fijn dat je je ook al weer wat beter voelt!

Hier ook weer vol goede moed begonnen aan een nieuwe ronde. Iedere avond teunisbloemoliecapsules en na de seks met mn kont een stukje omhoog met behulp van mijn kussen. Ik ga deze ronde vooral proberen te genieten als het zomaar spontaan lukt om vriendlief enthousiast te krijgen. Ik probeer niet te denken zal het, maar laten we er deze gekke tijden een feestje van maken. Vandaag een goed begin er van. Go with the flow. 

ElsieJoy  super gefeliciteerd! Wat geweldig dat je kleine er nu is! Dat klinkt als een heel heftige bevalling zeg, echt respect! Knap ook dat je nu toch alweer goed aan het herstellen bent, ik wens jullie ontzettend veel geluk als gezinnetje! 

Het boek heet Innesteling - zwanger worden en blijven en het is van Rika Lukac.
Heel veel aandacht voor voeding, vooral wat je niet zou moet eten maar ook een gedeelte over fertiliteits yoga

Hoi dames,
Ik ben weer bijgelezen. Afgelopen dagen waren pittig, voornamelijk met werk. Ondertussen het feit dat ronde twaalf ook mislukt is een plekje proberen te geven en we gaan (lees moeten) weer door. Het bezoek aan de huisarts moeten we in deze situatie ook uitstellen. Ik hoop dat het na deze crisis niet meer nodig is natuurlijk!
Ik verwacht mijn eisprong volgend weekend, dus zal vanaf a.s. maandag weer starten met ovutesten. We maken het maar vaak gezellig tussen het thuiswerken door ??

Terug
Bovenaan