hoi Dames,
Ik heb mij ook even een beetje terug getrokken de laatste dagen. Was echt even fijn om er met zn 2tjes + hondenkind uit te zijn. We hebben heerlijk van elkaar genoten, veel gelachen en ook de nodige tranen zijn gevloeid, maar het was echt enorm fijn. Na terugkomst van ons tripje werd het dak op onze woning geplaatst en we hebben nu echt een huis staan! Zo fijn! Het begint nu langzaam een beetje op te schieten. Nu nog een paar dagen wachten tot ons uitslagengesprek. Ben heel erg benieuwd wat daaruit gaat komen en wanneer we natuurlijk mogen gaan starten! mijn menstruatie verwachtte ik eigenlijk pas donderdag of vrijdag, maar we hadden het vannacht even gezellig gemaakt en had toen snachts toen ik naar de wc ging ineens al wat bloedverlies. Vanmorgen alweer over wel nu hier en daar wat bruinverlies. Even afwachten of het nu toch iets eerder gaat doorzetten of niet. Zal even proberen om op iedereen te reageren.
Littlepenquin Ik moet zeggen dat het nu best wel voor een fijne afleiding zorgt. Zeker nu er echt wat meer schot in de zaak komt. Echt zo gaaf om te zien hoe ze dat doen. En het gaat inderdaad iets anders ik kan gewoon de bouwplaats oplopen en mn huis in dus hebben met alle fases door ons huis heen gelopen. Heel grappig is dat. Helaas hebben we de wensballon door het weer en de regels van het park waar we zaten niet de lucht in kunnen laten gaan. We hebben uiteindelijk allebei een kaarsje aangestoken, gepraat en een gebakje gegeten op Luna. Fijn dat bij jou alle echo's en uitslagen goed zijn! nog even en je zal de vlindertjes in je onderbuik beginnen te voelen. gaan jullie nog voor een geslachtsbepalingsecho? een voorgevoel wat het gaat worden?
Lovetennis Hoe is je gesprek gegaan? weet je al wanneer jullie kunnen gaan starten met alles? met een goed gevoel naar huis gegaan? Ik moet nog even 2 nachtjes geduld hebben.
LinavV Ah wat naar van je huistijger en dan ook nog je IUI die niet door kon gaan bah. Wat een boel tegenslagen weer te verwerken. Kan me heel goed voorstellen dat het gemis van je kat er even in hakt. Verder ook nog druk zat met allemaal andere dingen zo te lezen. Hopelijk snel weer wat positievere dingen voor jullie.
IsaV Als je het niet vertrouwd even foto's van maken en naar je gynaecoloog doorsturen met de vraag of dit normaal is of meenemen naar de volgende afspraak.
Uiltjesfan Jeetje wat heftig allemaal en wat verschrikkelijk dat je er zo achteraan hebt moeten zitten. Kan me ook wel voorstellen dat er nu een soort van last van je afvalt dat er eindelijk dingen zijn gevonden die een oorzaak kunnen zijn voor deze lange weg die jullie al afleggen. Hopelijk heb je nu snel alles met de juiste zorg onder controle en mag jullie wens snel in vervulling gaan en is het zoals je zelf al aangaf het puzzelstukje waar jullie naar opzoek waren. Ben je trouwens ondertussen wel ongesteld geworden of is daar nu ineens toch de vrolijke verassing van een positieve test die je nu wel hebt durven nemen?
Mirdg Wat fijn dat je stappen kan gaan maken. Legde ze ook uit waarom ze nu kiezen om eerst een HSG en IUI te doen terwijl er een verdenking van endometriose is? Bij ons was het echt eerst uitzoeken hoe erg de endometriose was voor er een behandelplan werd voorgesteld. Ik heb toen gelijktijdig mijn HSG gehad. Erg fijn want heb daar dus helemaal niets van gemerkt of gevoeld.
Merel 7 maanden is nog wel wat kort inderdaad, maar elke maand is er eentje teveel. En snap ook goed dat je leeftijd hier ook nog een extra tijdsklokje op scherp zet. Je bent van harte welkom om je angsten hier te bespreken, maar mijn advies zou zijn om ook alvast contact op te nemen met je huisarts mocht je dit nog niet gedaan hebben. Ze kunnen altijd een paar simpele eerste onderzoeken opstarten (bloed en/of semen test). Als daar niets uitkomt komt er niets uit en proberen jullie gewoon lekker verder. Zo niet kan je altijd dan bekijken wat je verder zou willen doen.