Lapjesendraadjes, wat kut.. dikke knuffel! Ik snap dat je alles even beu bent. Zeker nu je moet wachten tot je terecht kan in het ziekenhuis.
Knuffeltje, goed dat je het hebt uitgepraat met je vriend! Hopelijk is je eitje idd toch iets later

.
Schorpioen, wat jammer dat het niet gelukt is. Hopelijk kan je heel snel terug terecht! Dikke knuffel!
Mttm, ik snap je gevoel! Ik heb het deze week ook even moeilijk gehad toen de zoveelste aankondiging weer binnen kwam. Het komt toch binnen he, iedereen die zwanger wordt en wij die nog steeds aan het wachten zijn. En dan nog niet verder kunnen omdat alle fertiliteit stil ligt ?. Enorm frustrerend!
Zwindo, wel kut dat je niet terecht kan terwijl je het gevoel hebt dat het erger wordt. Ik heb zelf geen ervaring met endometriose, zouden ze dit volledig kunnen wegnemen of enkel bepaalde stukken die belangrijk zijn om zwanger te worden?
Mandareintje, fijn om je nog eens te horen! Wel jammer dat het nog niet gelukt is..
Wij zitten nu in de wachtweken. Vorige week donderdag positieve ovulatietest, dus wel een iets langere cyclus ook met clomid. Ik vraag me dan af of het de clomid is die gewerkt heeft of gewoon m'n lichaam dat toch een eisprong doet? Gynaecoloog kon daar niet echt een antwoord op geven.
Afgelopen zaterdag ingetrokken in onze nieuwe woning, wat een rust is dit! Ik heb ook echt het gevoel dat we alle slechte herinneringen en gevoelens hebben achter gelaten in ons vorig huis. Hopelijk maken we hier betere herinneringen!
Dames, het wachten nu is echt verschrikkelijk! Gewoon een stom virus dat echt alles tegen houdt.. dikke knuffel voor iedereen hier!