zwindo we hebben het gesprek vandaag gehad via de telefoon, alles kunnen bespreken wat we wilden.
uitslag is dat ik een erfelijke ovulatiestoornis heb en cystes bij mijn eierstokken. Cystes kunnen geen kwaad. ovulatiestoornis wel, mijn moeder heeft eigenlijk excact hetzelfde gehad en ze hebben haar er ook op gewezen dat ze het bij haar kinderen in de gaten moest houden, maar ik werd ''gewoon'' ongesteld en dus eerst nooit doorgehad.
Zodra de poliklinieken weer open gaan kunnen we starten met letrozol of clomid, mogen zelf kiezen maar ze raden letrozol aan. Ik ben zeer kritisch geweest in de vragen en heb ook aangegeven dat ik het met bepaalde zaken niet eens ben, kortom goed gesprek. nu wachten dus.
ik vind het voor jou zo klote dat je moet wachten, zeker nu je klachten toenemen. Houd moed, ik hoop echt dat dit niet nog mega lang gaat duren....
Mandareintje heb oprecht vaak aan je gedacht, je hebt al zo n moeilijk traject achter de rug. maar ik had inderdaad een positieve zwangerschapstest, was inderdaad heel confronterend.... ik heb het nu wel achter me gelaten en heb goede hoop voor de toekomst.
Bij mij dus vandaag definitieve uitslag, erfelijk ovulatoire stoornis, per wanneer dat kan gaan we starten met hormooninductie, waar we erg naar uit kijken. Mijn moeder heeft excact hetzelfde gehad.
Ik ben sinds vandaag gestart met tarwekiemolietabletten en teunisbloemolietabletten, extra vitamine b erbij en nu gewoon hopen dat dit zolang we niet kunnen starten ook al iets doet met mn cyclus.Nog meer mensen die hier ervaring mee hebben?