"De dames die al wat langer wachten....."

Ik kon me niet meer inhouden en heb 1 dag voor mijn NOD de laatste test die ik nog had liggen gedaan. 
Hij geeft 2-3 weken aan! Ik kan het nog niet helemaal bevatten maar ik ben nu dan echt voor de eerste keer zwanger! 

Ja echt heel bijzonder! 
Ik zag nog steeds geen bloed en had wel soort van menstruatie krampen. En ik rook ineens minder goed wat ik heel vreemd vond. Misschien was dat ook wel de reden dat ik ziek ben geweest want buikgriep is normaal echt niet iets wat ik krijg.

Echt wel onwerkelijk, ben nu wel heel erg zenuwachtig of alles wel goed zit en blijft. Vandaag even het ziekenhuis bellen met het nieuws en een echo plannen.

IsaV Ja het blijft super spannend natuurlijk, maar dat hij al 2-3 weken aangeeft zegt al dat de hormonen goed zijn opgbouwd hoor. Probeer er lekker van te genieten. Je gaat nu de verlengde wachtweken in. Want wachten tot die eerste echo is ook zenuwslopend. 
Hier gaat het verder zijn gangetje en voel ik me over het algemeen goed. Al hoewel ik wel weer iets vaags heb hoor. Ik was en (denk ng steeds) dat ik dus donderdag echt mijn eisprong heb gehad. Flinke steken en in aanloop daarheen en die dag zelf flink wat slijm verlies. Alleen nu houdt dat slijmverlies toch nog een beetje aan. Niet zoveel als toen, maar wel regelmatig als ik ga plassen dat ik weet wat doorzichtig slijm op mn papiertje heb zitten. Dus ergens de twijfel of ik me dan toch vergist heb in de eisprong. Daarnaast ook nog steeds een wat beurs gevoel in mn onderbuik met af en toe een steekje en wat last van mijn onderrug. Dit laatste is juist iets wat ik vaak voor mijn menstruatie heb en dat is dan nu juist weer veelste vroeg haha. Kortom ik loop hier een klein beetje te stressen hierdoor, omdat ik gisteren met vriendinnen een vakantie heb geboekt! Met het idee dat ik zo'n 4 a 6 dagen speling ervoor zou hebben dat ik dan de tp gehad zou hebben. Als ik nu dus echt later ongesteld wordt wordt dat allemaal wel heel erg spannend. Ik probeer mezelf nu vooral rustig te houden en vertrouwen te hebben in mijn lichaam en dat ik gewoon over 10 dagen ongesteld wordt. Verder echt heerlijk genoten van mijn weekend! Lekker geshopt, heerlijk gegeten, lekker gewandeld, gefietst en geskate en nog belangrijker heel veel gelachen.

Zwindo, kan het niet zijn dat je nog een eisprong hebt gehad? Een tweede of dat de andere niet gelukt is en het nu nog eens probeert? 
Idd goed plan om vertrouwen te hebben, dat heb ik als thema gehad deze maand. 
Dat klinkt als een heerlijk weekend :) het is ook zo'n fijn weer! Vandaag wel wat regen geloof ik maar dat is ook ernstig nodig dus ik zal niet klagen haha. 
Kennen jullie de yoga van Bettina Rae? Heb ik pas ontdekt en vind ik erg fijn. Ze kletst en verkoop wel veel maar dat stoort me niet. Ze vraagt je dan ook om een thema of woord in je hoofd te nemen en ik kies dan steeds 'vertrouwen'. Heerlijk ontspannend is het. 

Dankjewel Uiltjesfan! Hoe is het nu bij jou? 
Geen bloed is moed?
Ik hoop zo ontzettend dat de goede vibes doorzetten en dat er nog zoveel meer mogen volgen van jullie

Terug
Bovenaan