"De dames die al wat langer wachten....."

Hee Zwindo, 8 prachtige follikels! Goed bezig ? dat heeft je lijf even mooi geproduceerd. Ik kan me voorstellen dat je meer verwacht had op de hoogste dosis, maar wat je zegt kwaliteit over kwantiteit. Moet je nu doorprikken totdat de follikels volgroeid zijn? Wat naar dat je buik nu al zo beurs voelt ?
Die antibiotica is even nieuw voor mij. Moet je die slokken omdat je een cyste hebt? Slinkt ie daarvan of is er dan een risico voor de punctie?
Wel pittig dat je zoveel vocht vast houdt en dat de kledingstress is ook niet fijn. Good luck gewenst ?? je bent al een heel eind op weg meis!

Hoi meiden

Maandag kregen we heel verdrietig bericht dat de twee andere embryo’s op dag 4 zijn bleven steken en toen uit elkaar zijn gevallen.
Dat betekent dat de blasto in mijn buik onze enige kans is van ivf/icsi 1.
Ik ben maandag erg verdrietig geweest, terwijl we zaterdag en zondag zo in de wolken waren.
Nu branden we kaarsjes en hopen we op een groot wonder.
Ik ben de afgelopen week wel heel slecht in orde geweest. Heb heel erg veel last van alle medicatie. Heb maar halve dagen gewerkt en ben ontzettend misselijk geweest. Donderdagmorgen ging ik bijna van mn stokje.
De arts vertelde dat ik matig mocht inspannen.
Mijn vriend was gisteravond weg en in plaats van met mijn tennisteam competitie te spelen, zat ik op de bank met onze hond naast me naar free willy te kijken en lekker te huilen als een klein kind.
Pfff door al die bijwerkingen werd ik zo gek in mn hoofd dat ik dus heb getest vanmorgen.
Maar ik slik dus duphaston en ik heb nog 3 keer 8 “klikjes” ovitrelle moeten spuiten.
Toen ik de arts vroeg of dinsdag (as) testen kan met die 3 keer ovitrelle, zei hij dat dat zeker kan, want het is maar minimaal.
Ik heb vanmorgen dus getest en hij was licht positief, maar nu ben ik bang dat ik te vroeg heb getest en die kleine beetjes ovitrelle gemeten zijn?
Ik ga nu maar gewoon doortesten en kijken wat er gebeurt.

LinaV wat super lief van je!
Nog maar 2 hele dagen en dan is het dinsdagochtend en mogen we écht testen.

Zwindo dankjewel. Ik ga duimen dat de cyste niet roet in het eten gooit en dat de eitjes goed zijn van kwaliteit.
Ik had uiteindelijk maar 5 rijpe eicellen waarvan er maar 3 bevruchtingen waren, dus zeker geen monsterscore.

Linavv dankjewel voor je lieve berichtje. Zijn er indd in ieder geval 8. Er waren ook nog 2 kleintjes te zien die waarschijnlijk niet meer mee zullen doen maar hoop stiekem dat die ineens een inhaal race maken. Maar ik heb alle rondes preventief antibiotica moeten slikken omdat er een kans is dat de cyste met de punctie geraakt wordt. Die is gevoeliger voor ontsteking als dat gebeurt dus vandaar. Dat maakt de punctie altijd nog even ietsje spannender.

Lovetennis wat balen dat je je zo beroerd voelt door alle medicatie. Ik moet zeggen het valt me deze keer ook zwaarder als de vorige keren. Misschien dat warmte er toch ook een effect op heeft? Wat super shit dat de andere embryo's het niet hebben gehaald. Maar 1 is in principe genoeg, dus duimen op deze die nu lekker warm bij jou zit. Hopelijk zijn al die klachten alleen maar goede tekenen. Ga je morgen weer testen? Hoop dat het streepje dan aan het oplopen is. Ben heeeel hard aan het duimen.

Korte update vanmorgen 2e echo gehad. Nu andere arts. En die zag er ineens 10 stuks die van een mooie grootte zijn. Zitten nu allemaal rond de 17,5. Dus vandaag nog spuiten morgen de ovitrelle en woensdag al de punctie! Spannend.

Lovetennis jij nog weer getest? Hoe voel je je ondertussen?

Zwindo dat is mooi nieuws zeg!
Ja ik heb vandaag al getest, streepje is niet meer te zien. Het was te mooi om waar te zijn. Ivf/icsi 1 is al ten einde.

?

Ahh nee lovetennis wat ontzettend verdrietig! Had nog zo voor je gehoopt dat het streepje was opgelopen. Pff wat een enorme rollarcoaster als eerste ivf/icsi ervaring zeg. Hele dikke knuffel!

Hier zojuist de ovitrelle gezet. Een beetje symbiotisch met zn 2tjes. De eerste prik hebben we samen gezet. En nu (hopelijk) de laatste ook. Alle andere prikken heb ik eigenlijk zelf gezet. Dus hopelijk brengt dit gelukt en is de cirkel hiermee rond. Morgen gaan we lekker sushi eten! Nu het nog kan? en dan woensdag 8uur sochtends mogen we ons melden. Opzich ben ik nu nog redelijk relaxed maar weet ik dat woensdag de spanning vast weer zal komen. En al helemaal erna wachten tot de resultaten.

Hoe gaat het met de rest?

Oh nee LoveTennis, wat naar zeg!! Ik had zo met je mee gehoopt. Veel sterkte gewenst ❤️
Zwindo, wat spannend allemaal zeg. Hopelijk is de cirkel rond voor jullie en heel veel succes gewenst woensdag ??
Zondag is heel fijn mijn menstruatie weer begonnen. Deze keer valt het ons beide zwaar. Ik kan na één dag boos/chagrijnig en verdrietig zijn weer door, maar deze keer heeft mijn man er ook veel moeite mee. De lange rij van teleurstellingen lijkt voor hem nu even te groot. Gisteren gebeld naar het zk en kon in de middag meteen terecht voor de uitgangsecho. Die zag er goed uit, dus gisteravond voor het eerst met Gonal F gespoten. Ging prima, eigenlijk veel makkelijker dan de menopur. Ben benieuwd. Wij gaan iui ronde 5 in, waarvan één gecancelled is geweest. Nu eerst even de focus om twee ?mooie follikels te laten groeien.

Oja, hier dit weekend een persoonlijke overwinning voor mezelf behaald... Na ruim 2 jaar uitstel omdat ik zwanger wil raken, dit weekend nu toch eindelijk mijn plintjes geschuurd, gegrond en gelakt! Ik wilde geen verf-dampen inademen, maar nu toch echt besloten op dit punt dat het gewone leven doorgaat!

Terug
Bovenaan