"De dames die al wat langer wachten....."

Nou meiden ze zitten erin! we hebben een mooi filmpje gemaakt en je ziet ze er ook echt ingespoten worden. Dus nu heeeeeeeel hard duimen dat ik tijdens mijn vakantie een hele mooie positieve test in handen mag krijgen. Aan een kant vind ik het super spannend aan de andere kant sta ik er nu voor mijn gevoel nog heel relaxed in. Ik probeer het deze keer echt meer los te laten.
We weten nu wel dat er nog 1 is afgevallen dus totaal 5 bevruchtingen en morgen krijgen we als het goed is bericht hoeveel van de 3 er ingevroren zijn. Dus dat is ook wel weer even spannend.

IsaV Wat fijn dat jullie eerste echo goed was! en een nieuwjaarsdag kindje! Dat is nog eens een mooie start van het nieuwe jaar!
LinavV Heb jij al je controle echo al gehad? Hopelijk heeft Gonal-F het gewenste effect/resultaat.
Lovetennis Hoe gaat het ondertussen met jou? Kan me heel goed voorstellen dat je na zo'n eerst IVF je, jezelf echt weer even bij elkaar moet rapen en weer even alles moet laten bezinken. 

Zwindo wat fijn dat zo zo goed zijn doorgegroeid en dat er twee hele mooie zijn teruggeplaatst! En nu nog 3 over, echt een mooi resultaat ? Weet je al hoe veel van de 3 ingevroren konden worden? 
Ik ga heel hard duimen voor een mooie positieve test! Wanneer mag je testen?

isaV wat fijn dat de echo goed was! En een hele mooie uitgerekende datum haha. Hopelijk kun je er heerlijk van genieten nu :) 

Jaa zo fijn! Gisteren het bericht gekregen dat ze alle 3 zijn ingevroren! Dus echt super goed nieuws natuurlijk. Helaas sinds gisteren ook een lichte keelontsteking te pakken. Je zou denken dat ik met al die antibiotica die nog in mijn lichaam zit dit niet zou krijgen haha. Hopelijk ben ik er weel snel vanaf. Veel drinken is in ieder geval geen probleem, want dat verzacht alles. Vandaag een week na de punctie en voel mij goed. Wel echt nog heel erg moe maar dat kan ook goed komen van die cyclogest dingen die ik nu nog moet gebruiken. Deze keer geen utro bolletjes, maar weer net een ander iets wat voor dezelfde rotzooi zorgt haha. 

Hoi meiden
LinaV hoe gaat het nu met jou? Bedankt voor je lieve berichtjes.
Zwindo, ik ga heel erg voor je duimen. Wat grappig dat jullie zelf mogen kiezen of je een 3 daagse of 5 daagse terugplaatsing wilt, bij ons in Duitsland doen ze alleen maar aan 5 daagse.  Daar heb je geen keus.
IsaV wat fijn dat het goed gaat met jullie, 1 januari, wauw bijzonder!
FleurBo wat fijn dat jullie dochter het goed doet in jouw buik, super!
Hier weer opgekrabbeld na de grote teleurstelling, de inpact op mn lichaam en de vermoeidheid.
Ik voel me weer helemaal mezelf en heb deze week al drie keer getennist en vanavond kunnen we zelfs kampioen worden. Ik geniet van deze weken om lekker mn wedstrijden te spelen en geen medicatie te hoeven gebruiken.
Twee dagen na het stoppen met duphaston werd ik ongesteld. Dit duurde 4 dagen, prima dus.
Onze arts heeft een nieuw plan opgesteld. Bij mijn volgende menstruatie gaan we starten met ivf/icsi 2. We blijven 50/50 doen, omdat onze 5 daagse terugplaatsing een ivf topper was. 
Waar ik bij poging 1 dus 150 OVALEAP had en 150 meriofert en neusspray als eisprongremmer, ben ik nu opgehoogd naar 225 meriofert en 225 OVALEAP. Ze hopen hierdoor meer rijpe eicellen te creëren. Daarnaast slik ik dhea bij de volgende punctie 12 weken in tegenstelling tot 3 weken bij poging 1, dus we hopen heel erg dat de opbrengst nu hoger is. Dhea kán een succes zijn in de poging, daar is onze hoop op gevestigd.
Ik ga weer even lekker mn tennisbubbel in en laat weer van me horen als we een echo hebben gehad, dan hoop ik heel erg op goed nieuws Zwindo en LinaV.
Een beetje afstand helpt me goed, het is zeker niet uit desinteresse. Keep up!

Hee meiden,
Hier alles goed. Een drukke week achter de rug ?
Ik ben blijkbaar van het type 'hollen of stil staan'... Ik zat afgelopen maandag al op het randje qua follikels en moest woensdag terugkomen. Nou weer 5 follikels boven de 12 mm. Ze begon rechts met de echo en daar waren er al gelijk drie stuks boven de 15mm, en ik had links ook wat activiteit gevoeld en ik was bang dat ik weer een overstimulatie zou hebben. Gelukkig had mijn linker eierstok zich wat ingehouden! Met hakken over de sloot mocht deze iui doorgaan! Wel dezelfde dag, dus tussen de middag manlief voor zijn deel en aan het einde van de middag de IUI omdat het de dag daarna Hemelvaart was. Dus wel een vrij vroege iui, maar het was ook prima. Ik had gevraagd of ik 10 minuten mocht blijven liggen na iui en dit vonden ze gelukkig goed. Even een paar minuten om te ontvangen in plaats van staan en broek weer aan! Momenteel voel ik me relaxed en helemaal happy. Alleen had ik dinsdagavond een paar druppels bloed, komt dit wellicht door de Gonal? Iemand ervaring mee? Mijn arts zei woensdag dat mijn baarmoedermond waarschijnlijk wat gevoelig is. Woensdag na de echo en na de IUI uiteraard ook wat bloed en vanochtend ook (we hadden het gisteravond nog even samen gezellig gemaakt). Hopelijk een goed teken dat alles lekker doorbloed is. Mijn BMS was trouwens ook weer mooi drie laags (eigenlijk twee laags natuurlijk) en iets dunner dan voorgaande keren. Deze keer 11,5, maar de afgelopen iui's telkens 12/12,5. Ik kreeg de IUI van de assistente die ik heel erg prettig vind, ik had haar de eerste keer en nu weer. Alleen bij haar voel ik krampjes tijdens de IUI en de uren daarna, bij de artsen heb ik dat nog niet ervaren. Gek genoeg voelt het juist fijn dat ik het bij haar wel heb. Van de ovitrelle merk ik trouwens nog helemaal niets. Wel fijn, ik vind de bijwerkingen niet prettig ??
Zwindo, wat een goed nieuws van de bevruchtingen en de drie ingevroren. Ik heb veel aan je gedacht en stuur je veel warmte voor je kleintje('s). Beterschap met je keel gewenst, indd bizar dat je met zoveel antibiotica toch nog wat opvangt. Fijne vakantie en ik hoop op mooi nieuws!
Lovetennis, wat fijn dat je je beter voelt! Het is ook een enorme klap, je werkt zo hard hiervoor en dit was echt een goeie kans. Neem je tijd, die hebben we allemaal weleens nodig. Doe wat jij nodig hebt, jij bent de belangrijkste voor jezelf ?
IsaV, wat een mooie datum! Prachtig ❤️

Lovetennis wat goed om te lezen dat het weer wat beter gaat met je. Fijn dat je zoveel energie haalt uit het tennissen en dat er een nieuw plan ligt met andere medicijnen. De eerste keer is toch altijd ook even een beetje zoeken. Hopelijk is jullie 2e poging eentje met hele mooie resultaten!

Linavv jeetje wat maakt je lichaam het weer spannend zeg! Gelukkig is het doorgegaan. Ik heb zelf geen iui ervaring dus geen idee mbt die bloedingen. Hopelijk inderdaad een goed teken.

Hier is officieel 1 week na de tp. Sinds gisteren wat menstruatieachtige buikpijn of dat een goed teken is of niet geen idee. De keelontsteking is gelukkig zo goed als alweer weggetrokken. Maar twijfel of dit niet een slechte invloed heeft gehad op deze ronde. Lichaam is dan toch ook bezig met het bestrijden van een infectie. Naja nog even geduld hebben. Ik heb gisteren toch even een testje gedaan omdat vanaf toen de ovitrelle uit het lichaam zou moeten zijn en indd een omo witte test. Dus nu hopen dat er over een aantal dagen wel een mooi 2e streepje staat. Pff.. begin het nu wel echt weer spannend te vinden. Heb gelukkig mijn vakantie die eraan komt ter afleiding maar ik voel al steeds meer een testdrang opkomen? heb gelukkig geen testen meer in huis nu. Dus hopelijk helpt dat met wachten. Heb ook lekkere kwaaltjes van die utro-dingen die ik moet inbrengen. Opgezette, zware gevoelige borsten en een lekkere opgezette buik ? uit zelfbescherming zeg ik tegen mezelf dat het waarschijnlijk niet gelukt is maar dat kleine stemmetje hoop klinkt dan toch weer steeds wat harder. Kortom weer lekker mezelf gek aan het maken.

hee Zwindo, fijn dat de keelontsteking op z'n retour is. Ik denk dat je lijf tot veel dingen in staat is, dus het hoeft niet per se een negatief effect te hebben denk ik. Maar het is logisch dat je ook deze gedachte hebt. Een week alweer, dat gaat snel (voor mij dan, voor jou gaat het waarschijnlijk niet snel genoeg ;) ). Die testdrang is zo logisch! Oooh die bijwerkingen zijn ook niet fijn, maar wie weet wat er achter al die bijwerkingen gaande is. Veel sterkte voor de komende dagen! En duimen voor een positieve test!
Hier gaat alles nog steeds goed. Ik stond vanochtend even in de hema, en toen zag ik een kaartje met 'you are eggcellent' met een paar eieren met eierdooiers erop afgebeeld. Ik heb die 1,25 euro daaraan besteed :p :p hahaha! Een kleine reminder voor mezelf dat 'all is well' en nu afwachten.

Linavv haha dat kaartje is echt leuk! Fijn dat het goed gaat en je je goed voelt. Ik moet zeggen dat die eerste week inderdaad redelijk snel voorbij is gegaan. Nu kruipen de dagen/uren voorbij??

Gisteren is de nieuwe lading zwangerschapstesten binnen gekomen. Dus kon me vanmorgen niet inhouden en weer getest en natuurlijk weer omo wit. Maarja is nu 8 dagen na tp dus zit nu rond 11 dpo. Dat zou natuurlijk nog kunnen, er is nog een sprankel hoop. Heb gisteren wel echt flink wat menstruatieachtige krampen gehad savonds, dus geen idee wat dat betekend. In ieder geval weer lekker onrustig hier.

Terug
Bovenaan