"De dames die al wat langer wachten....."

Oooh ik vind dat ook altijd! De twee weken gaan snel voorbij, maar zodra het op de laatste dagen komt duurt het een eeuwigheid. En ik herken die struggle met testen, het is bijna onmenselijk om te wachten. Alleen daarom al zou je standaard support moeten krijgen van buitenaf ?? het is zo lastig om in te schatten, maar zolang je nog hoop voelt zou ik daar op varen.
Ik heb inmiddels wel super gevoelige tepels van die medicatie. Opzich weinig bijwerkingen, maar die is wel aanwezig. Was de laatste dagen al gevoelig, nu helemaal. Ook het gevoel van een "zwaardere baarmoeder" sinds de IUI. Het is niet de hele tijd aanwezig (of ik denk er niet de hele tijd aan), een beetje menstruatie-achtig gevoel. Kan wellicht door de IUI of de ovitrelle komen, of een combi van beide. Ik was dit weekend heerlijk alleen, manlief was op een motorweekend, en het voelde heel fijn. Dat klinkt misschien gek, maar zo'n gevoel van 'laat het maar even aan mij over' / even helemaal in mijn eigen bubbel. Ik ben overigens wel blij dat hij vandaag weer thuis komt ??

Linavv fijn dat je even lekker wat me time had dit weekend en even lekker in je bubbel kon zitten. Soms is dat gewoon even zo fijn! Klinken wel als goede kwaaltjes allemaal. Spannend hoor! Zoals je zegt kan het ook nog door de hormonen komen dat is echt zo frustrerend.

Hier dus echt wel last van bijwerkingen van die cyclogest. Ik heb ook een tijdje in de kunstmatige overgang gezeten voor we startte met onze eerste ivf/icsi en toen last van opvliegers. Nou nu dus door dit spul weer. Word elke ochtend zwetend wakker en overdag momenten echt mega koud met kippenvel over mn hele lichaam en dan ineens weer ontzettend aan het zweten. M'n borsten zijn al niet klein maar voor mn gevoel echt meloenen en lekker gespannen?? ik mag vanmezelf 1 juni weer testen dan zit ik 2 weken na de punctie en zou dus als nod tellen en met Luna testte ik toen ook al positief dus als hij dan negatief is verwacht ik er niet veel meer van en zal mn menstruatie waarschijnlijk worden tegengehouden door dat rotspul.

Ohh Zwindo wat spannend! Ik had ook menstruatie achtige krampen paar dagen voor NOD en toen was het juist raak dus ik heb hele goed hoop voor je hoor! Ik duim heel hard. 
Wel super bijzonder dat je ook een filmpje hebt van het inspuiten, echt wonderlijk dat het allemaal mogelijk is.

Het was heerlijk inderdaad die me-time. Maar er hangt denk ik een virusje in de lucht want ook ik heb sinds gisteravond keelpijn ? duimen dat jij gelijk hebt IsaV, want verder vind ik het balen. Koude rillingen en algeheel niet fit voelen. Wel aan het werk, covid test was negatief (heb er twee gedaan één via de neus en één in mijn keel).
Wat balen van die bijwerkingen Zwindo, en die onzekerheid is killing. Nog even volhouden, ik denk dat het slim is om even tot woensdag te wachten. Spannend! Ik hoop op een dikke positieve test en dat dit diegene is waarop jullie wachten.
Fijn dat alles goed gaat IsaV!

Linavv ah balen zeg! Het schijnt inderdaad te heersen hoorde ook al meerdere die het hadden gehad. Hopelijk valt het mee. Ik was er gelukkig redelijk snel weer vanaf maar dat komt misschien omdat ik ook nog aardig wat antibiotica in mn systeen had zitten. Ik heb vanmiddag mn coronatest gedaan en ik mag op vakantie? gelukkig. Stiekem hoop ik dat als ik straks lekker daar ben ik gewoon vergeet dat ik al had kunnen testen.

Isav fijn dat alles goed gaat bij jou. Ik probeer mezelf ook weer voor de geest te halen wat ik de eerste keer voelde maar dat is echt een beetje weggezakt en volgens mij voelde ik ook niet veel kwaaltjes behalve lage rugpijn maar dat heb ik iik regelmatig voor mn menstruatie haha dus schiet lekker op.

Wat fijn dat je op vakantie kan Zwindo! Yesss! Even je gedachten op wat anders. Ik hoop niet dat je gaat vliegen via Schiphol, zo'n lange rij geeft juist tijd om na te denken ;) haha! Maar ik hoop het ook voor je. Waar ga je eigenlijk heen?
Ik weet nog van mijn eerste zwangerschap dat ik me voelde alsof ik blaasontsteking had, maar hoe het echt was weet ik ook niet echt meer..

Linavv nee gelukkig geen schiphol. Zit nu heerlijk in Portugal. Heerlijk aan het genieten. Gisteren had ik ineens slijmverlies en vanmorgen een zweempje room/bruin met afvegen. Vanmorgen knallende koppijn en vanmiddag ook flinke pijn in mn onderrug. Meestal geen goede tekenen bij mij want zijn echt menstruatie kwaaltjes. Dus ben er niet heel erg op gerust dat het is gelukt en ga er vanuit dat het weer mis is deze ronde. Morgen verwacht ik in ieder geval een omo witte test. De moed is behoorlijk in de schoenen gezakt.

Oh Zwindo wat jammer dat de moed je in de schoenen zakt :( ik blijf toch heel hard hopen op een extra streepje morgen! 

hopelijk slaap je vannacht een beetje. Ik duim voor jullie ?

Terug
Bovenaan