"De dames die al wat langer wachten....."

Wat balen Zwindo! Ik denk dat je je lichaam goed kent, maar dat neemt niet weg dat ik met je mee hoop op een positieve test!
Portugal! Zo'n mooi en fijn land. Gaan jullie nog leuke activiteiten ondernemen of vooral genieten van het heerlijke klimaat daar?
Hier is de keelpijn zo goed als voorbij gelukkig.

Lief meiden dank jullie wel! Gingen net nog even stukje fietsen en voelde even wat steken in mn buik die daarna weer snel wegtrokken. Toen we terug kwamen en ik naar de wc ging zat er wat bloed in mn ondergoed en met afvegen ook wat lichtrood verlies. Dus ben echt bang dat dit hem niet meer gaat worden. Hopelijk lukt slapen vanavond inderdaad nog een beetje.

Nou meiden hier is het over en uit bloeden is vannacht erger geworden en lijkt nu op een menstruatie. Shitzooi. Voor de zekerheid getest maar inderdaad een omo witte test. Straks de kliniek maar bellen dat het wederom niet gelukt is.

Oooh Zwindo, wat ontzettend verdrietig en jammer! Vaak komt de wetenschap van wat komen gaat als een enorme tsunami die aanzwelt en als je dan een omo witte test ziet, barst het helemaal los. Ik hoop voor je dat je vriendinnen je mogen steunen en dat Portugal de teleurstelling mag verzachten. Sterkte meis!

Ah Zwindo wat ontzettend jammer! Wat een domper zeg. Hopelijk heb je wat ruimte om toe te geven aan de teleurstelling en kun je na de vakantie weer met een frisse blik doorkijken. Maar eerst maar even jezelf wat tijd geven om verdrietig te zijn. 

Ahh verdorie Zwindo wat naar :( heel veel sterkte. Ik hoop dat je steun hebt aan je vriendinnen en je na even flink verdrieten toch nog wat kan genieten daar.

Linavv ahh nee wat shit ook weer zeg. Pfff... echt weer een domper.

Tnx meiden heb nu extra genoten van de sangria en cocktails en vis en eten waar je normaal even wat meer op let. Nu nog even de laatste paar dagen genieten voor we weer terug gaan naar het normale leven.

Terug
Bovenaan