"De dames die al wat langer wachten....."

Hoi lieve meiden,
Na lange tijd was ik toch nieuwsgierig hoe het met jullie ging.
@Zwindo: ik las dat je 2 embryo’s terug geplaatst hebt gekregen, ik vind het zo jammer om te lezen dat ze niet zijn blijven “plakken”. Geniet idd nog maar lekker vd sangriaatjes en de cocktails in Portugal! Even lekker nog ontspannen geniet van de zon. Dat heeft mij toen in oktober, na de eerste geannuleerde IUI vanwege cyste ook heel goed gedaan. Toen ben ik lekker los gegaan met wijntjes en sangria. Niet wetende dat ik 2 maanden later dit moest laten staan vanwege een succesvolle IUI.   
@LinavV: wat goed van de plinten! Altijd fijn als er weer een project in huis af is. Ik kijk ook nog steeds naar een paar plinten in huis die zelfs geheel ontbreken. Ben al blij als ik het huishouden af krijg haha. Om nog terug te komen op je vraag over de Gonal-F en het bloedverlies. Ik had ook bloedverlies, maar dit kwam meer na de Ovitrelle en de IUI. Ik ben nog in de eerste week terug geweest naar het ziekenhuis omdat ik mij zorgde maken over het vroegtijdige dagelijkse bloedverlies. Uiteindelijk bleek dit bij mij goed nieuws te zijn en bleek ik een week later zwanger te zijn. Heel veel succes met je volgende IUI ronde!
@IsaV: wat leuk om te lezen, zwanger!! Blij om goed nieuws te lezen :D En wat een bijzondere datum om uitgerekend te zijn. Wanneer heb je weer de volgende echo en hoeveel weken ben je dan?
@Lovetennis: Free Willy, mijn lievelings jeugdfilm. En idd een goede film om even lekker te huilen. Wat had het mooi geweest als jullie 5daagse embryo topper gelijk raak zou zijn geweest. Heel veel succes met het opstarten van ronde 2

Hoi allemaal
Een tijdje niks van me laten horen
Kon er niet zo goed meer tegen al die positieve berichten en daar elke keer weer vrolijk op te reageren kostte me best veel energie ik was wel super blij voor iedereen maar kwam toch ook wel erg hard binnen steeds waardoor ik dacht ik ga er even vanaf
In februari zijn we in ny barrahus gestart met intake en onderzoeken en echo's
Uiteindelijk na een dubbele dosis hormoon spuiten en een k## humor hadden we uiteindelijk 4 goede eitjes eruit geprikt waarvan 2 bevrucht waren op de punctie dag 4 juni hadden we op 7 juni de terug plaatsing van 1 eitje helaas het tweede eitje gestopt met delen die dag dus dit was onze laatste kans we zitten nu op het verrekte wachtbankje en hopelijk gaat het goed en anders is dit het einde van het traject helaas maar we gaan gewoon door op de normale manier hopelijk snel veel posieve berichten hier kan het nu wel weer wat beter aan gelukkig ik ga weer duimen voor jullie??

Littlepenquin wat fijn dat alles goed gaat! Geniet ervan! En ik teken ervoor hoor over 2 maanden zwanger haha. We gaan het zien. Over een kleine 2 weken ons evaluatiegesprek, ben benieuwd of er nog iets nieuws gezegd gaat worden.

Carolinerkj ik was al nieuwsgierig hoe het met je ging bij nij barrahus. Toen ik daar in die kamer zat te wachten dacht ik soms toch zou jij hier nu misschien ook zitten te wachten haha. Ik hoop heel erg voor je dat dit gewoon een mooie plakkert wordt. Wat ontzettend balen dat de resultaten zo tegen vallen, maar 1tje is genoeg! Ik zal in ieder geval heel hard duimen.

Hier gaat het verder goed. Gelukkig goed de knop om weten te draaien en lekker genoten samen met mn vriendinnen van een heerlijke vakantie. Nu weer terug en klussen in onze nieuwe woning die eindelijk steeds meer op een huis begint te lijken! En heb het zonnetje wel maar meegenomen vanuit Portugal haha.

Littlepenguin, fijn dat alles goed gaat! Ik hoop ook op de korte termijn zo'n after storie te hebben :)
Carolinerkj, wat goed van je dat je afstand hebt genomen. Heel begrijpelijk, iedereen heeft weleens afstand nodig. Ik hoop met heel mijn hart dat dit jullie plakker is!
Zwindo, dankjewel voor het zonnetje ;) fijn dat je de knop om hebt kunnen draaien.
Hier volop bezig met iui5, ronde 6. Vrijdag weer de eerste echo om de follikelrijping te checken. Maar hier helaas ontzettend slecht nieuws ontvangen. Een goede vriend van ons is onverwacht uit het leven gestapt, en dit valt vreselijk zwaar. We zijn er kapot van. Ik heb getwijfeld om deze ronde te stoppen, maar toch gekozen om door te gaan. Hier dus heel veel tranen, samenkomsten met onze vrienden en nog vol ongeloof. Dit zal een pittige week worden.

LinavV, wat een verschrikkelijk naar nieuws :( Dat moet echt heel zwaar zijn zeg. Ik wens jullie heel erg veel sterkte en kracht deze week maar ook daarna.
En toch ook succes met jullie IUI5. Dat het maar een lichtpuntje mag brengen

Zwindo fijn dat je de knop whebt kunnen omzetten (heb ik het goed gelezen dat de vorige tp niet goed is gegaan?) en lekker kunnen genieten van je vriendinnen vakantie
En inderdaad ik heb ook wel eens gedacht of je er zou zitten was laatst met iemand in gesprek in de wachtkamer en heb toen ook nog even gedacht of zij ook op het forum zat was een alleenstaande vrouw die het kindje alleen gaat opvoeden heeft geen partner en dacht ooit ergens gelezen te hebben dat daar iemand was op het forum best wel grappig hoe je daar dan toch mee bezig bent hè ?
Linav wat een ontzettend verdrietig nieuws hebben jullie gekregen ik snap wel dat je dan even twijfeld of je dan wel door wil gaan maar hopelijk kan een goed nieuws bericht binnenkort jullie een beetje opbeuren ❤

Hier nu op dag 7 na de terugplaatsing en nog niks van een teken dat de menstruatie eraan komt heb steeds een opgeblazen gevoel en een opgezette buik af en toe wat steekjes in de buik vaak plassen en sinds vandaag een ijzersmaakje in de mond wil mezelf nog niet gek maken maar lijkt tot nu toe positief dacht ik heb alweer testen in huis en kan haast niet wachten maar is nog te vroeg dus dat is mijn stok achter de deur ? nog even geduld tot maandag

Even wat van mij afschrijven we hebben een aantal keren een positieve zwangerschapstest gehad en bij de laatste zelfs een echo met kloppend hartje heb bij 1 het gevoel gehad dat ik wakker werd en het eerste wat ik dacht ik ben niet meer zwanger dat was wel na de test volgens mij en toen was er bloed nu mag ik as maandag testen en vanmorgen werd ik wakker en kwam die gedachte weer gelijk hebben nog geen test gedaan maar de innesteling is nu ook wel zo goed als klaar en geen bloed verlies toch ben ik doodsbang dat er weer niks te zien is of wel een kloppend hartje maar te klein voor het termijn en toch een miskraam word hoe krijg ik het weer uit mijn hoofd vind dit echt zenuwslopend want als de test positief is duurt het nog lang voor een eerste echo weet dat jullie er ook geen antwoord ophebben maar moest het even kwijt dat ?

Linavv jeetje wat heftig nieuws zeg. Ik snap dat jullie daar even over nagedacht hebben om deze iui te stoppen. Heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies.

Carolinerkj jeetje wat spannend allemaal weer. Wat kan je hoofd je dan ook weer bezig houden hè. Hier inderdaad weer een mislukte terugplaatsing van deze keer 2 embryo's. Hebben nog 3 cryos hopelijk brengt een van die wel geluk. Ik werd op wd 10 al vol ongesteld. Hopelijk voor jou over een paar dagen wat beter nieuws. Mijn man is overigens wel dat punt aan het bereiken dat het traject teveel wordt en ermee wilt stoppen. Ik hoop dus heeeel erg dat een van onze cryos het gaat worden. ?

Isav fijn dat alles goed gaat.

Hier verder alles wel prima lekker in het huis bezig. Wat dan wel weer even shit is dat ik weer sinds tijden een blaasontsteking heb. Precies rond mn ovulatie. Heel fijn... not...

Terug
Bovenaan