@Lulu ach wat verdrietig weer
Jouw berichtje is van twee weken geleden, hoe gaat het inmiddels met je?
@Zwindo Wat een verdrietig bericht, wat komt er toch allemaal voor een narigheid op jullie af. Vreselijk zeg, ik ben het helemaal eens met Lina, pas goed op jezelf. Je moet al zo veel doorstaan en dan nu weer dit. Heel veel sterkte!!
@LinaV, och dat rot virus ook, het is echt om gestoord van te worden. Tijdens mijn een na laatste lesweek was ik ook heel voorzichtig, omdat er weer eental leerlingen beset was.
Nou dames het was weer een hell of een rollercoaster. Tijdens de punctie vonden ze 10 follikels, waarin 5 eicellen zaten.
24 uur later werden we gebeld en vertelde de arts dat de 5 eicellen ook allemaal rijp waren en dat er 2 bevruchtingen waren. Ik zal jullie heel eerlijk vertellen dat deze dag voor mij een vreselijk zware dag was, ik was enorm teleurgesteld, nouja, ik was eigenlijk lamgeslagen. Ik weet dat er vrouwen zijn die geen bevruchtingen hebben, maar deze klap was echt even te groot.
De vorige poging hadden we 3 uit 5 en nu 2 uit 5. We hebben zelfs voor het onderzoek picsi gekozen. Helaas waren er geen bevruchtingen uit ivf, maar wel 2 uit picsi.
Het waren 5 heel lange, spannende dagen waarin we niet gebeld wilden worden.
Afgelopen zaterdag zijn we naar Duitsland gereden en waren we nog steeds in spanning of we 1 of 2 embryo's hadden. Tot ons grote verdriet, krijgen we deze poging, poging 2 wéér maar één kans...
Onze blastocyste zag er mooi uit, hij/zij had al een holletje gemaakt om bijna uit het schilletje te komen..
Ik hoop met heel mijn hart dat deze embaby blijft zitten, want het gaat wel érg hard zo met de pogingen, dat voelt zooooo oneerlijk!
Alle hoop op deze embaby - PUPO.
Liefs X