"De dames die al wat langer wachten....."

Zoooo spannend en ZO LEUK LoveTennis! Kan me bijna niet voorstellen hoe dat dan is, zo samen die positieve test in handen en die uren erna... zo onwerkelijk lijkt me. Je geeft ons hiermee ook weer zoveel hoop! En hoe leuk! Zwanger zijn op vakantie, lief zijn voor jezelf, je vriend lief laten zijn voor jou en vooral heel erg genieten van dit goede nieuws. En dan met terugkomst de echo!!! Hele fijne vakantie alvast. 

Wij hebben gister gesprek gehad in het ziekenhuis voor als deze IUI #5 niet positief eindigt. We worden aangemeld voor andere ziekenhuis (dit ziekenhuis doet geen IVF) en hopelijk is dan de wachtlijst niet te lang (hopelijk hebben we het natuurlijk helemaal niet nodig...). Blijven wel gewoon in Nederland, maar is wel een stukje verder dan we nu zitten. Het klinkt allemaal wat hoop gevender, dat we dan wat stapjes gaan overslaan die blijkbaar de afgelopen twee jaar niet werken. En door jou, LoveTennis, nog hoopvoller nu! :)

Maar eerst nog wachtbank week en vooral duimen. Heb sinds de IUI al mega pijn in m'n borsten (opgezwollen ook), zo vervelend. Hebben meer daar last van en ook dat het erger wordt met hormonen? Heb het altijd al, meestal een week voor menstruatie.

LinavV: ik snap heel goed dat je gewoon klaar bent voor IVF! Kun jij wel in hetzelfde ziekenhuis blijven? En al aangemeld? We lopen dan wel een beetje gelijk op, dus wellicht een fijne steun aan elkaar (al gun ik jou natuurlijk ook heel snel een positieve test)! Ben je al wat hersteld van Corona? En al ongesteld? Hele fijne vakantie! Hopelijk kun je het wat loslaten en kunnen jullie daarna hoopvol de laatste IUI ingaan. 

Lovetennis, het is je zo gegund! We leven natuurlijk zo ontzettend met elkaar mee en dit is wat we willen! Ik sluit me aan bij Lulu, dit geeft mij ook hoop voor verdere behandelingen. Ik wens je een super fijne vakantie, stuur maar heel veel liefde naar je gevulde buikje en wij wachten met je mee.
Lulu, wat fijn dat je het gesprek alvast geopend hebt, zeker als het in een ander ziekenhuis moet. Ik heb de laatste pogingen met de ovitrelle nauwelijks last van bijwerkingen op het gebied van gevoelige borsten enzo. Soms vraag ik me dan af of het wel werkt. Sinds dat ik minder thee met theine en meer kruidenthee drink heb ik sowieso geen last meer van mijn borsten. Wel heb ik afgelopen nacht weer gezweet en mijn ontzettend chagrijnige bui gehad dus mijn menstruatie is onderweg.. Onmiskenbaar. Maar ook verwacht in mijn situatie van de afgelopen weken. Het gaat beter, nog wel snel moe en al drie weken een soort van verkoudheid die niet over gaat, maar verder weer back on track. Deze week ook weer gestart met hardlopen en dat voelt zo goed. Ik voel me al meteen sterker in mijn lijf, heel fijn!

Oja, en IVF kunnen we in hetzelfde ziekenhuis doen. We hebben ons al aangemeld en volgende iui (waarschijnlijk pas eind augustus ?) kunnen we de aanmelding voltooien. Het is niet anders.

Lieve meiden
Terwijl de tranen over mijn wangen stromen, moet ik jullie vertellen dat ik een miskraam heb gehad.
Ik kan niet in woorden omschrijven hoe ik mij voel. Het is denk ik de zwartste dag in mijn leven. 

Ik wil me ook graag melden hier. Mijn vriend en ik zijn een aantal jaar bezig  met tussenpozen. Zonder tussenpozen alles bij elkaar zo'n 1,5 jaar. Ik ben 28 en we hadden nooit haast, maar nu worden we toch wel wat onzeker. We hebben ons bij de huisarts gemeld en starten met vruchtbaarheidsonderzoeken.

[quote quote=10572922]Lieve meiden Terwijl de tranen over mijn wangen stromen, moet ik jullie vertellen dat ik een miskraam heb gehad.Ik kan niet in woorden omschrijven hoe ik mij voel. Het is denk ik de zwartste dag in mijn leven.[/quote]
Het spijt me, ik zag je bericht pas nadat ik mijn bericht had geplaatst. Wat ontzettend heftig! Heeel veel sterkte en virtuele knuffels!

Lovetennis, ik voel me helemaal stil, wat vreselijk verdrietig! Wat een verlies en wat een verdriet. Dit is misschien niet wat je wil horen nu, maar jullie kindje komt. Het is misschien niet op het moment waarop jullie het graag willen, maar echt meis houdt hoop, het universum gaat jullie het mooiste kindje sturen. Ik huil met je mee en heb een kaarsje aangestoken. Ik denk aan je en stuur je een enorme virtuele knuffel. En wat vind ik je ontzettend dapper dat je het nieuws kan delen met ons, zo sterk! 

Terug
Bovenaan