Lovetennis, het is je zo gegund! We leven natuurlijk zo ontzettend met elkaar mee en dit is wat we willen! Ik sluit me aan bij Lulu, dit geeft mij ook hoop voor verdere behandelingen. Ik wens je een super fijne vakantie, stuur maar heel veel liefde naar je gevulde buikje en wij wachten met je mee.
Lulu, wat fijn dat je het gesprek alvast geopend hebt, zeker als het in een ander ziekenhuis moet. Ik heb de laatste pogingen met de ovitrelle nauwelijks last van bijwerkingen op het gebied van gevoelige borsten enzo. Soms vraag ik me dan af of het wel werkt. Sinds dat ik minder thee met theine en meer kruidenthee drink heb ik sowieso geen last meer van mijn borsten. Wel heb ik afgelopen nacht weer gezweet en mijn ontzettend chagrijnige bui gehad dus mijn menstruatie is onderweg.. Onmiskenbaar. Maar ook verwacht in mijn situatie van de afgelopen weken. Het gaat beter, nog wel snel moe en al drie weken een soort van verkoudheid die niet over gaat, maar verder weer back on track. Deze week ook weer gestart met hardlopen en dat voelt zo goed. Ik voel me al meteen sterker in mijn lijf, heel fijn!