"De dames die al wat langer wachten....."

Wat een roller-coaster Lovetennis! Ik kan me voorstellen dat het tegenvalt, het maakt wel inzichtelijk hoe fragiel het proces van zwanger worden is... Maar er is een kans meis! En een hele mooie ? Adem rust en mooie dingen in en ik wens je heel veel kracht en vertrouwen, dit kan zomaar jullie mensje worden. 

Hey lieve meiden!

@Lovetennis: ohh ik vind het zo verdrietig om te lezen dat je je zo rot hebt gevoeld. Je hoopt zo op meer, meer kansen en niet elke keer die hormonen... ik had het je anders gegund. Maar om positief te blijven, één embaby is genoeg, ik ga zo voor jullie duimen dat PUPO blijft zitten! Heb je wat afleiding de komende weken? 

@Zwindo: oh nee :( wat een vreselijk nieuws en wat staat jouw wereld even op de kop. Fijn dat je vrede hebt met dat je even niet bezig bent met het traject op dit moment, jouw aandacht gaat wel naar andere dingen. Wat de anderen ook zeiden: vergeet je zelf niet! In zo'n periode is het belangrijk om er voor anderen te zijn, maar ook jij bent belangrijk. Hopelijk kun je wat energie krijgen uit je nieuwe baan en niet alleen maar geven. Ssterkte en rustig aan. 

@Lina: bah, stomme c0rona! Je vriend ook corona? Jakkes dat je er zo ziek van bent geweest en je de poging hebt moeten stoppen... was dit de laatste IUI poging of hierna dan nog een keer?

Ik zit ook weer op het wachtbankje. Na de derde IUI poging gesprek gehad met de arts en besloten dat we iets andere hormonen gingen toedienen, ietsjes hoger. Dit omdat ik steeds maar 1 eitje had en de arts zei dat dit kon helpen om eens 2 eitjes te krijgen. Toen was er bij IUI poging 4 opeens heel snel 1 eitje al heel groot, dus 5 dagen eerder dan verwacht de poging. Nou toen dus twee weken geleden ongesteld. 
Nu ging ik vorige week voor de eerste echo, mega veel eitjes! Voor mij een heel nieuw beeld, omdat ik er altijd maar 1 had. Duurde dus nu ook veel langer, omdat de stimuleren hormonen naar meerdere eitjes gingen. Woensdag 5 kleine eitjes, 3 rond de 15 en groter, dus was even spannend, maar wel groen licht gekregen. Vrijdag IUI poging 5 gehad. Woensdag, donderdag en vrijdag mega veel buikpijn gehad, omdat ik dus eingelijk overstimulatie had. Wat is dat naar zeg... maar wel heel blij dat de poging is doorgegaan en het gevoel toch wat meer kans te hebben deze ronde. Dus het is weer duimen! 

Komende dagen ZON en HITTE! Hopelijk kunnen jullie er wat van genieten en ook de schaduw opzoeken ;) Liefs! 

Dankjewel LinaV, super lief.
@Lulu wat spannend zeg. Ik kan me herinneren dat ik bij IUI altijd 2 of 3 eitjes had, alleen de eerste keer maar 1 eitje.

Vandaag is mijn laatste wachtdag, morgen mogen wij testen. 

Hee meiden,
Lulu, ik klooi ook elke ronde met de hoeveelheid eitjes. De ene keer is het er één en de andere keer is het (bijna) overstimulatie. Ik baal ervan dat we moesten afbreken, want dit betekent dat ik inderdaad nog een ronde IUI moet proberen, terwijl ik in mijn gevoel wil gaan voorbereiden op IVF én omdat we op vakantie gaan moet ik nog een maand langer wachten. Ik krijg mijn menstruatie ergens in de komende dagen, en na volgende week gaan we op vakantie dus het is allemaal net niet. Dat irriteert me ? maar tegelijkertijd denk ik, het komt hoe het gaat.

Ooo lovetennis, hoe is het?? Ik zie dat je gisteren je testdag hebt gehad?

Ik zit op de trap op de overloop. Ik staar naar de timer die bijna is afgelopen. M. loopt naar het kastje op onze slaapkamer waar de kruidvattest op ligt. Ik vraag hem wat hij ziet.
"Een licht streepje". Ik roep heel hard "waaaaat?" om vervolgens naar de slaapkamer te rennen.
Ik kijk op de test en zie een licht streepje. Snel pak ik een sensi test en doe hem in het bekertje. Weer een licht streepje. Tussendoor roep ik 4 keer het OMG woord. Dan pak ik de clear blue test, de test die al eeuwen in de kast ligt te wachten tot dít moment. Hij is nog niet over datum, dat checken we nog. Evenals hoe veel minuten we zometeen moeten wachten.
Ik ga op bed zitten naast mn telefoon die 2 minuten aftikt. De langste minuten van mn leven. De wekker gaat en ik vraag M wat er staat.
Dan zegt hij: "zwanger 1-2"
Ik spring van het bed en pak de test, en daar staat het.. z w a n g e r
Ik begin te huilen, heel hard te huilen. ♡

oooh lieve lovetennis! Ik vermoedde al zoiets. Van harte gefeliciteerd meis!! Ik voel me zo intens blij voor jou  ♥ ♥ ♥  Nu begint het lange wachten tot aan de eerste echo. 

OMG tranen LoveTennis! Ik dacht opeens deze week aan je en kreeg zo'n goed gevoel en JA! Je bent zwanger! Het is je zo gegund, gefeliciteerd! 

Oohhh LinaV en Lulu, zo ontzettend lief, die reacties van jullie!! Duizendmaal dank ☺️
Het is zo ongelofelijk onwerkelijk en zo spannend... deze verlengde wachtweken zijn killing! 
Wij gaan volgende week donderdag op vakantie en als we terugkomen, hebben we de dag erna de eerste echo. Mega spannend!
Vanwege de vakantie moeten wij dus extra geduld hebben.
Meiden, ik ben het levende bewijs van "je hebt maar één embryo nodig". Geef niet op!!! 

Terug
Bovenaan