Hey lieve meiden!
@Lovetennis: ohh ik vind het zo verdrietig om te lezen dat je je zo rot hebt gevoeld. Je hoopt zo op meer, meer kansen en niet elke keer die hormonen... ik had het je anders gegund. Maar om positief te blijven, één embaby is genoeg, ik ga zo voor jullie duimen dat PUPO blijft zitten! Heb je wat afleiding de komende weken?
@Zwindo: oh nee
wat een vreselijk nieuws en wat staat jouw wereld even op de kop. Fijn dat je vrede hebt met dat je even niet bezig bent met het traject op dit moment, jouw aandacht gaat wel naar andere dingen. Wat de anderen ook zeiden: vergeet je zelf niet! In zo'n periode is het belangrijk om er voor anderen te zijn, maar ook jij bent belangrijk. Hopelijk kun je wat energie krijgen uit je nieuwe baan en niet alleen maar geven. Ssterkte en rustig aan.
@Lina: bah, stomme c0rona! Je vriend ook corona? Jakkes dat je er zo ziek van bent geweest en je de poging hebt moeten stoppen... was dit de laatste IUI poging of hierna dan nog een keer?
Ik zit ook weer op het wachtbankje. Na de derde IUI poging gesprek gehad met de arts en besloten dat we iets andere hormonen gingen toedienen, ietsjes hoger. Dit omdat ik steeds maar 1 eitje had en de arts zei dat dit kon helpen om eens 2 eitjes te krijgen. Toen was er bij IUI poging 4 opeens heel snel 1 eitje al heel groot, dus 5 dagen eerder dan verwacht de poging. Nou toen dus twee weken geleden ongesteld.
Nu ging ik vorige week voor de eerste echo, mega veel eitjes! Voor mij een heel nieuw beeld, omdat ik er altijd maar 1 had. Duurde dus nu ook veel langer, omdat de stimuleren hormonen naar meerdere eitjes gingen. Woensdag 5 kleine eitjes, 3 rond de 15 en groter, dus was even spannend, maar wel groen licht gekregen. Vrijdag IUI poging 5 gehad. Woensdag, donderdag en vrijdag mega veel buikpijn gehad, omdat ik dus eingelijk overstimulatie had. Wat is dat naar zeg... maar wel heel blij dat de poging is doorgegaan en het gevoel toch wat meer kans te hebben deze ronde. Dus het is weer duimen!
Komende dagen ZON en HITTE! Hopelijk kunnen jullie er wat van genieten en ook de schaduw opzoeken
Liefs!