"De dames die al wat langer wachten....."

Welkom Danielleeeex, niet het forum waar je wil belanden als je een kinderwens hebt, maar ik haal hier veel steun en support uit dit lijntje. Ik denk dat het een goed plan is om te beginnen met wat onderzoeken, dan kan je uitsluiten of er iets is of helemaal niets. Hebben jullie je intake al gehad?

Ohh nee :( Lieve LoveTennis, wat ontzettend verdrietig :( ik krijg de tranen in mijn ogen. Wat ontzettend oneerlijk en ongelooflijk KUT. Ik sluit me aan bij de woorden van LinavV, houd hoop, jullie kindje komt. Maar ik snap dat je die woorden nu nog niet kunt horen/lezen/zien. Ik denk aan je. Weet dat je hier altijd je verhaal kwijt kunt. Veel sterkte aan jullie beide XXX

Hier ook stom nieuws: ik ben net ongesteld geworden, terwijl ik daar nog helemaal niet mee bezig was... zou pas vrijdag zijn. Nog niet eerder zo snel ongesteld geworden (IUI 5 was op vrijdag een week geleden). Met die hormonen is geen één cyclus normaal, terwijl ik daarvoor altijd mega regelmatig was. Stom stom stom. Ik voelde het ook niet echt aankomen en was best wel hoopvol. Maar nu super ongesteld en buikpijn. ARGH. Dat betekent dat ook IUI6 al sneller komt dan we dachten (natuurlijk liever helemaal niet gehad).
En zoals ik al eerder zei, zijn we aangemeld voor de wachtlijst. Dus mocht IUI6 niet lukken, dan gaat het denk ik nog wel even duren voordat IVF begint... goed. Alles heeft een reden denk ik dan maar. Onze tijd komt wel. 

LinavV: goede tip van de thee. Drink je dan ook geen koffie? Jij inmiddels ook ongesteld geworden? Ik was ook onwijs aan het zweten en redelijk on edge de laatste dagen, maar omdat ik pas komend weekend ongesteld zou worden, zag ik het nog niet als voortekenen. Wat fijn dat je weer hebt hardgelopen! Hoever ga je dan? Ik loop zelf ook regelmatig hard. Wanneer ga je trouwens op vakantie? 

Danielle, welkom! Al klinkt dat leuker dan dat het is. Wat vervelend dat het bij jullie al een tijdje duurt, maar wel goed dat jullie aan de bel hebben getrokken. Je partner zaad ingeleverd en jij je cyclus bijhouden met echo's? Succes! 

[quote quote=10572950]Welkom Danielleeeex, niet het forum waar je wil belanden als je een kinderwens hebt, maar ik haal hier veel steun en support uit dit lijntje. Ik denk dat het een goed plan is om te beginnen met wat onderzoeken, dan kan je uitsluiten of er iets is of helemaal niets. Hebben jullie je intake al gehad?[/quote]
Dankjewel! Mijn vriend heeft vanochtend zaad ingeleverd, over 2 weken kunnen we bellen voor de uitslag. Over 1,5 maand heb ik met mijn vriend een afspraak bij de gynaecoloog. Kon niet eerder door vakantie, personeelstekort enz. Achja, in de tussentijd gaan we gewoon door! 

Lulu, wat ontzettend balen zeg. Het is wel heel snel! Is het zeker weten een menstruatie? Die iui rondes gaan ook zo snel inderdaad! Dalijk lopen we wellicht misschien wel helemaal gelijk.
Hier nog geen menstruatie, ik had het al wel verwacht. Vanochtend een enorme kramp, dus kan nooit lang meer duren. Dit is al de tweede keer in een pauze van iui dat mijn cyclus voor mijn doen lang is, ik vraag me echt af wat die hormonen allemaal met je lijf doen. Daarnaast in deze cyclus natuurlijk ook corona gehad en mega veel pijnstillers geslikt, dus mijn lichaam is uit haar doen. Ik wacht het rustig af.
Ik drink al een hele tijd geen koffie. Af en toe een verwenkopje als ik het ergens haal, maar verder niet. Inmiddels sinds mijn corona infectie sowieso meer into kruidenthee, dan groene of andere thee. De smaak is soms te sterk. En ook veel meer trek in kaas en jam? altijd als ik ziek ben geweest heb ik van die voedingsmiddelen die ik dan het liefst eet. Maar een broodje met koude kaas uit de koelkast... Verrukkelijk ??? over een paar weken is dat weer anders.
Ik ben net weer begonnen, maar in de loopgroep gemiddeld 7 a 8 km met opwarmen en cooling down erbij. Gistermiddag met mijn eigen training kwam ik niet verder dan 3,5 km in twee delen. Maar ik ben blij dat ik weer ga. En wat loop jij lulu?
Wij gaan volgende week op vakantie, Tis wel balen dat mijn menstruatie op zich laat wachten, nu heb ik er langer last van in de vakantie. Gaan jullie binnenkort ook nog weg?
Danielleeex, even afwachten dus. Spannend!

Hier ook weer mijn menstruatie, balen dat het 4 dagen te laat is ? dat betekent dat ik op zijn vroegst pas eind augustus in aanmerking kom voor mijn laatste IUI ronde ? en dat de mogelijkheid voor IVF pas in het najaar is.. Wat baal ik ervan dat alles zo vooruit geschoven is, ik ben al ruim 8 maanden onderweg met 5 iui behandelingen. Zo maar weer lekker alles eruit rennen.

Oooh wat ontzettend balen Lina!! (understatement) Gooi alles er maar even uit... Daarna weer rustigaan opmaken voor de volgende behandeling. Ik duim heeeel hard met je mee dat het de volgende keer raak is! 

Lieve meiden.
Wij zijn gisteren aangekomen in Slovenië, 3 dagen nadat ik een miskraam kreeg. De wereld is hard, keihard. We hebben het met iedereen gedeeld, omdat wij ervan overtuigd waren, dat we met die steun, ons verlies konden delen. 

LinaV wat een lief berichtje, dankjewel, dat helpt echt ☺️
Lulu, dankjewel voor je lieve woorden.
Ik schreef dit gedichtje:
Lieve kleine ster,
Daar sta je nu, bovenaan de hemel
Eerst zat je nog fijn in mijn buik
Je gaf me een onoverwinnelijk gevoel
Het was ons gelukt, na al die tijd
We gaven niet op en ons geduld werd beloond
Dat magische moment vanaf de terugplaatsing 
Het voelde zo goed, maar wat was het spannend
De testuitslag staat op mijn netvlies gebrand
Voor het eerst in al die tijd kocht ik een heel klein mini pakje voor jou.
Lieve, kleine ster, weet dat ik heel van jou hou.

Terug
Bovenaan