"De dames die al wat langer wachten....."

Bedankt ikbendoutzen en lapjesendraadjes!! Oh wat chill van jullie huis gefeliciteerd en zo fijn van afleiding een doel en de tijd die veel sneller gaat dan!

Zwindo, wat ontzettend vervelend dat je steeds meer klachten hebt. Hoop dat je kijkoperatie door mag gaan.
Chacha, yes wat leuk een nieuw huis. Fijn om daar nu even mee bezig te zijn in deze tijd.
Wat ook voor jullie geldt lapjesendraadjes, weer wat afleiding. 
MJ moet je de pil een cyclus slikken of wat gaf de huisarts als advies. Denk dat de kans klein is dat je met de pil zwanger wordt, maar het is nooit uitgesloten. Je hebt sommige die natuurlijk gewoon door de pil heen zwanger worden. Jee 164 dagen dat zijn er nogal wat. 
Hoe vond je het gesprek? En viel het rouw op je dak of had je het zelf ook al gedacht (sorry als je dit al een keer hebt aangegeven, hou niet alles even goed bij )
Hier is onze afspraak in het zkh volgende week ook veranderd in een belafspraak. Ben benieuwd wat ze gaan zeggen en of ze dan inmiddels wat meer weten.
Ben sowieso benieuwd naar wat er morgen uit komt bij de persconferentie. Gok dat we sowieso tm de mei vakantie nog aan huis gekluisterd zijn en dat de polies dan ook nog niet open zullen zijn. Hoop toch echt dat dit rond mei wel weer opgestart wordt, al is dat misschien ook nog wel te vroeg, al hooop ik het echt niet. En dan is het ook weer een kwestie van aansluiten in de rij.. Hoelang zullen dan de wachtlijsten wel niet zijn voordat ze alle achterstaanden weer hebben weggewerkt en de nieuwe aanmeldingen.. Ik moet er gewoon niet te veel aan denken, maarja dat is makkelijk gezegd dan gedaan... Ondertussen klussen we maar gewoon verder in de hoop dat wonderen toch nog bestaan en we toch ineens spontaan zwanger kunnen worden, dat zou toch wat zijn. 

Schorpioen net tegelijk aan het typen geweest. Maar mijn operatie is net als alle andere niet levensbedreigende zaken uitgesteld. Ongeveer een maand voor mijn datum werd alles afgezegd, dus ga uit van een maand wachttijd wanneer ze weer gaan inplannen. Als ik weer ruim 2 maanden moet wachten ga ik echt op mn strepen staan dat ik eerder terecht wil ivm mn klachten. Haha.
Ben ook heel benieuwd wat er morgen gezegd wordt. Ben bang dat het allemaal nog wel even gaat duren, maar heb de stiekeme hoop dat we mogelijk snel weer terecht kunnen???

mj jeetje ik vind dat nogal wat dat je aan de pil moet om iets op te wekken, heb ik nog nooit van gehoord...ik ben geen arts maar het klinkt iig niet logisch.... als je pcos hebt dan zijn je hormonen in de war en ik vraag me sterk af of dit verbeterd door nog meer hormonen daaraan toe te voegen? Misschien zijn er dames die daar ervaring mee hebben.  Kunnen ze puur op basis van klachtenbeeld pcos vaststellen? Ik neem aan dat er dan ook echos en bloedonderzoek nodig is? Hoop dat je ervaringsdeskundigen tegenkomt hier;)

Ik vind het ook best bijzonder, omdat ze vaak iets anders voor schijven om ongesteld te worden ipv de pil. Dit was wel het advies van de gynaecoloog! Zal wel omdat ik de pil altijd geslikt heb. Laten we dat dan morgen maar netjes opvolgen. Moet morgen nog wel een zwangerschap test doen voor de zekerheid, ik weet het antwoord al wel, maarja!
Ik ga er vanuit als ik opgeroepen wordt bij het faciliteit centrum wel onderzoeken ga krijgen voor de precieze diagnose. Zelf had ik de diagnose PCOS ook al wel besproken met de huisarts aangezien ik me hierin kan vinden, echt gauw op me dak viel het niet.

zelf het gevoel dat ik 9 weken heb weg gegooid, maar ik verander er niks aan.
als ik een beetje bereken, zal rond 1 juni alles weer gaan lopen qua oproepen. Wachtlijst is al gauw zo 3 maand.. dus ga er zelf vanuit dat ik rond september aan de beurt ben.. dan kan alles mee vallen! 
Zelf ben ik altijd positief ingesteld en ga nu ook vooral genieten van alle dingen die ik nu wel kan doen! 
#goedinkleinkijken! #positiefdenken 

[quote quote=10306877]Ik vind het ook best bijzonder, omdat ze vaak iets anders voor schijven om ongesteld te worden ipv de pil. Dit was wel het advies van de gynaecoloog! Zal wel omdat ik de pil altijd geslikt heb. Laten we dat dan morgen maar netjes opvolgen. Moet morgen nog wel een zwangerschap test doen voor de zekerheid, ik weet het antwoord al wel, maarja! Ik ga er vanuit als ik opgeroepen wordt bij het faciliteit centrum wel onderzoeken ga krijgen voor de precieze diagnose. Zelf had ik de diagnose PCOS ook al wel besproken met de huisarts aangezien ik me hierin kan vinden, echt gauw op me dak viel het niet. zelf het gevoel dat ik 9 weken heb weg gegooid, maar ik verander er niks aan. als ik een beetje bereken, zal rond 1 juni alles weer gaan lopen qua oproepen. Wachtlijst is al gauw zo 3 maand.. dus ga er zelf vanuit dat ik rond september aan de beurt ben.. dan kan alles mee vallen! Zelf ben ik altijd positief ingesteld en ga nu ook vooral genieten van alle dingen die ik nu wel kan doen! #goedinkleinkijken! #positiefdenken[/quote]
Snap ik, ook verstandig dat je adviezen van je arts opvolgd. Bedoel je een fertiliteits centrum? Wel fijn dat je daar nog de nodige onderzoeken krijgt! Hoop dat je snel weer een cyclus hebt!en knap dat je zo positief blijft!

Vanmorgen netjes het advies opgevolgd; test was negatief, dus starten met de pil. Ik had nog een doosje liggen dus scheelt al weer wat geregel. 

fertiliteits centrum bedoel ik idd.
Gelukkig heb ik veel afleiding met mijn werk, ik werk namelijk in de zorg en we hebben het behoorlijk druk! Iets waarin ik me nuttig voel. Vandaag een heerlijk zonnetje dus daar maar van genieten! 

Terug
Bovenaan