"De dames die al wat langer wachten....."

Ikbendoutzen tnx! Wat dat betreft was je echt precies op tijd met je operatie. Fijn dat het aan een kant wel even een opluchting was. En dat die vragen erna komen is meer dan logisch. Wel jammer dat je moeder er niet zoveel over wilt of kan praten. Heb je haar wel al verteld over de uitslag?
MJ ik heb maart 2019 een vroege mk gehad waarna mn hele lichaam van slag was. Toen was er een verloskundige die het voorstelde als een mogelijke optie, maar zei dat het handig was om doorverwezen te worden naar een gynaecoloog om dit te bespreken. Toen zijn we eigenlijk gelijk gestart met de onderzoeken en was in ondertussen alweer ongesteld geweest dus niet meer gedaan. Ze noemde het "een reset" van het lichaam om te helpen herinneren wat het moet doen. 
Mttm hopelijk heb je snel duidelijkheid en weer wat rust in je hoofd. Dat van die darmen en misselijkheid ken ik ook hier precies hetzelfde voor mn menstruatie. 

Yaay! vandaag heb ik ook mijn piek gevonden, cd 15. Dit betekent dat mijn cyclus eindelijk weer normaal is. Dat heeft dus vijf maanden geduurd sinds de miskraam. Mijn lichaam was blijkbaar flink van slag, heel gek! 
Ik hoop dat het iets positiefs opleverd. Mijn NOD verplaatst naar 13/14 april. Duimen voor een lucky 13! ?

Zwindo, jep wel verteld, kreeg een heel kort appje terug, raar he?! 

Zwaantje wat fijn dat je je cyclus "terug" hebt! Fingers crossed?

Ik liep ook weer een paar paginas achter. Voor mij voelt het ook beter minder actief hier te zijn en gewoon maar te zien hoe dingen lopen omdat het nog wel maanden en maanden kan duren eer wij in het ziekenhuis aan de beurt zijn. Ik sluit me aan bij de laatste paar reacties. Hopen op een wonder en dikke knuffel voor iedereen! 

Daantjevijfendertig  begrijpelijk dat je even pauze neemt. Hopenlijk tot horens over een tijdje! 

Zwindo gisteren haar gebeld en het besproken... ze zit over ons in.. mijn moeder is soms maar een moeilijk te peilen iemand. Maar denk dat je wel gelijk hebt. 

Het is indd wat rustiger nu hier, zijn er nog meer dames bezig met supplementen of alternatieve therapie?  Ik zit aan de teunisbloemtabletten nu en ga fase 2 cyclus bezig met tarwekiemtabletten, eens kijken of mn cyclus daardoor nog verbeterd... 

Wilkindje, hoe gaat het ondertussen met jou meid? Ben je al verder geholpen?
Ik snap de dames die even wat afstand nemen! Soms heb je dit gewoon effe nodig. Hou jullie goed, blijf gezond en hopelijk tot snel met goed nieuws!
Ikbendoutzen, ik ben niets extra aan het nemen. Maar als het toch niet raak is, wil ik mss wel iets nemen dat de cyclus kan verkorten. Is dat dan die teunisvloemolie? Vanaf welke cd moet je dit beginnen nemen?
Ik moet nog een weekje in spanning afwachten! Heb wel wat buikpijn, lijkt me te vroeg voor menstruatie te zijn, maar ik wil ook niet te veel hopen ?. Lastig toch hoor!!

Terug
Bovenaan