"De dames die al wat langer wachten....."

@ Zwindo: Haha, ja! Het lijkt me sowieso erg fijn om met "gelijk gestemden" in een wachtruimte te zitten. Nu zat ik altijd met zwangeren in een wachtruimte, voel je je extra alleen en mislukt. Jij had het over een mannelijke gynaecoloog volgens mij, ik krijg ook een mannelijke volgens mij! Ben erg benieuwd naar NB en het traject. Ik had al iets getypt, maar lees nu dat jullie misschien toch wel tp mogen. Dan heeft dat ook weer zo moeten zijn! Wel jammer van het event, is dan ook zo'n fijne afleiding, maar dit kan ook een hele mooie dag worden! Ik duim met je mee!

@ LinavV: bizar he? Ik weet nog dat ik een maand achter jou begon met IUI en nu loop ik precies een week achter je! Het is geen leuke situatie, maar jij (en de anderen) maken me echt minder alleen voelen. Het slangetje ging er niet goed in idd (altijd dat "ik moet even een bochtje om"), tangetje erbij en toen duurde het ook maar... en dat dan net bij een gynaecoloog die je niet kent... geen fijn (hehe) gevoel.Wat super k*t dat je de eerste symptomen alweer voelt... je wilt er niet op letten, maar er is helaas geen ontkomen aan. Stomme hormonen, stomme ongesteldheid. Ik ga heel hard duimen dat je een heel mooi cadeau op je 35e krijgt. Ik gun het je zo! 

En wat een geld weer aan supplementen, heel herkenbaar. Vervelend dat je hormonen (etc) uit balans zijn. Heb je nu een advies gekregen voor supplementen? Bestel je die ook altijd bij Vitakruid? Ik wel... mega frustrerend om al 2 jaar iedere dag multi mama te slikken...

LinavV Dat was inderdaad een aangename verassing! Want kreeg dinsdag bij de echo echt te horen van een andere arts die ik normaal heb dat het dan hoogst waarschijnlijk niet door zou gaan. Wel balen dat je aan alles al voelt dat je menstruatie eraan komt. Even alles eruit gooien is nooit verkeerd. 
LuLu bij het ziekenhuis waar ik zat had je echt een aparte fertiliteitspolie op een andere locatie. Dus hier zat ik gelukkig ook grotendeels met dezelfde soort mensen al in de wachtruimtes. Toen we later alle controles tijdens de zwangerschap kregen zaten we wel met alle zwangere stellen in het ziekenhuis was toen wel heel confronterend al die dikke buiken. Bij NB heb dr. Mous als arts, dat is ook de oprichter/eigenaar van Nij Barrahus. Soms ook wel een paar keer iemand anders gehad voor een echo ofzo en de punctie was ook door iemand anders gedaan. Ik ben ook heel benieuwd hoe je het traject daar zal gaan ervaren. 

Hier momenteel echt een inkakker! Heb ovitrelle 250 moeten spuiten om te helpen met de eisprong, maar ook om het lichaam een beetje voor de gek te houden dat het zwanger is in de hoop dat dit gaan helpen met de innestelling. Dit zou de methode zijn die we eigenlijk met onze laatste cryo in het vorige ziekenhuis zouden doen, maar die ging toen niet door omdat deze niet goed uit de ontdooiing kwam. Nu weer spannend of het allemaal doorgaat en of deze nu wel goed eruit gaat komen. Vandaag in ieder geval flink moe door al die hormonen. 

Lulu, ik voel me ook minder alleen met jullie op dit forum. Fijn om alles te kunnen zeggen en om lekker specifiek te kunnen zijn terwijl jullie dat grotendeels echt allemaal begrijpen.
Ik heb verschillende merken, momenteel wel meer van het merk Vitals, maar heb gehoord dat vitakruid ook echt goed is. 
Vandaag voor het eerst een magnesium bad genomen, heerlijk! Wel weer meer krampjes vandaag en in mijn rechterzij zo'n gevoel als het rijpen van de eicellen. Meestal heb ik dat pas als de menstruatie begonnen is, maar blijkbaar heeft mijn lichaam een eigen plan. Ik zou zo graag willen dat wat ik denk te voelen niet juist is, ik moet zeggen ergens voel ik een soort van hoop omdat ik nog niet ongesteld ben, maar ik weet ook dat het mezelf voor de gek houden is. Maar ik wiiillllll?
Zwindo, ovitrelle.. inderdaad een energie slurper! Hopelijk heeft het de gewenste uitwerking!! Zo spannend weer! Ik wacht weer gezellig met je mee!
Morgenochtend ga ik een heerlijke Oreo cheesecake maken voor mijn birthday. Een hoop chocolade, suiker en koekjes ? nog even helemaal losssss ?

LinavV Gefeliciteerd! Een Oreao cheescake klinkt heerlijk! Geniet ervan! Hopelijk op deze dag toch tegen alle verwachtingen in nog een andere super mooie verassing. Geen bloed en 2 dikke strepen op een test. Ik hoop in ieder geval dat je een mooie dag hebt vandaag.

Wat ontzettend lief Zwindo, kippenvel en een dikke glimlach op mijn gezicht ? Dank je wel voor je mooie wens. Vandaag ga ik niet testen (zaterdag pas 14 dagen), maar ik blijf hopen dat de menstruatie uitblijft, zodat ik een reden heb om zaterdag te testen ?

LinavV Ah ik dacht gelezen te hebben dat je donderdag ergens je menstruatie verwachtte vandaar. Hopelijk heb je gisteren een heerlijke dag gehad en ben je lekker verwend. 

Hier gisteren gebeld dat alles definitief doorgaat! Dus morgen weer tijd voor een tp. Super spannend weer en merk nu al aan mezelf dat ik echt wat voorzichtig ben met enthousiast zijn. Een voordeel is wel dat we flink wat afleiding zullen hebben tijdens de wachtweken, want we krijgen ons neefje en nichtje te logeren. Dus kunnen alvast even oefenen haha. 

Zwindo, wat goed dat de tp door kon gaan!! Kan me voorstellen dat je voorzichtig bent, maar super joh!
En heb je dan twee weken je neefje en nichtje te logeren? Of begrijp ik dat verkeerd? 
Hier een onverwacht nieuwtje! Ik had zaterdag een positieve test!! Zo spannend! Super veel krampen maar het voelt zo goed❤️❤️❤️❤️ in de week van 10 oktober hebben we de eerste echo ??

LinavV Whaaaahhhaaa!!!! Gefeliciteerd! Ik wist het gewoon! Ik had er gewoon een voorgevoel over dat het wel eens echt raak kon zijn. Spannend allemaal hoor! Geniet van dit mooie moment! Hopelijk gaat de tijd tot de eerste echo lekker snel voorbij.
Hier is de tp goed gegaan, mooie cryo en goed uit de ontdooiing gekomen, dus hebben er nu nog 2 ingevroren. Wat echt heel bijzonder was is dat ik die ochtend de deur uitliep om de hond uit te laten en ik gewoon een regenboog zag die net leek uit te komen op de locatie van onze kliniek in de verte (had zelfs nog even google maps erbij gepakt om te kijken of ik het wel goed inschatte, maar dat klopte echt!) Ik kreeg daar zo'n bijzonder gevoel van. Ik hoop dat het echt een soort teken is, maar daarvoor moeten we nog even geduld hebben. Verder voel ik me mentaal aardig goed en sta ik er echt positief in. Fysiek merk ik wel wat dingetjes, maar dat komt waarschijnlijk nog door de ovitrelle van vorige week zondag, die zou as woensdag wel al uit mijn systeem moeten zijn dan zijn ons neefje en nichtje hier voor een week en wanneer ze naar huis gaan is dan precies onze testdatum. We hadden nu een 5/6daagse cryo dus is dan 11 dagen na tp testen. Volgens mijn eisprong zou zondag mijn menstruatie zijn, maar testen is altijd later. 

Terug
Bovenaan