"De dames die al wat langer wachten....."

LinavV Ik merk ook niet heel veel van de ovitrelle, behalve dat ik erg moe wordt zo einde middag. Dat heb ik nu nog steeds. Ik had nog even terug gekeken want de keren dat ik eerder ovitrelle of pregnyl heb moeten spuiten was het echt al uit mijn systeem toen het eruit moest zijn. De laatste keer op dag 10 met ovitrelle voor het eerst getest, dus weet niet of het er al eerder uit was, maar toen echt een omo witte test. Kwaaltjes die er juist bij gekomen zijn is het heel snel warm hebben (maar dat is iets wat ik ook vaker voor mijn menstruatie heb), af en aan wat misselijk en nu al 2 nachten mega slecht slapen rond 3 uur ofzo wakker en dan vet onrustig. Ik durf nog het nog niet echt te geloven en vindt het mega spannend, ik denk pas als we een echte knaller test hebben ik het echt kan geloven. en ja haha dat was echt even een stom besef van de goed bedoelde afleiding haha. Het help wel maar niet helemaal zoals ik van te voren had gedacht haha.
Lovetennis Ik heb er een maand op moeten wachten van 1 kreeg ik de uitslag na 2 weken al die kon ik zelf checken. De ander kreeg ik na iets langer dan een maand ivm de vakantie. En toen ook nog de uitslagen van test 1 doorgenomen. Wat super gaaf dat je naar Ibiza gaat om daar te tennissen zeg! Een heerlijk vooruitzicht! Ik duim dat alle uitslagen gewoon goed zijn en je dan helemaal volgens je plan kan gaan spuiten enz. Spannend weer. 

Dames, ik ben jullie niet vergeten en lees nog regelmatig alles even door. Zoveel ups en downs gelezen, Lovetennis wat een heftige tijd heb je doorgemaakt! Hopelijk kun je toch weer met goede moed verder.
Maar toch weer goed nieuws van LinavV wauw!!! Ik kreeg er echt tranen van in mijn ogen. Gefeliciteerd het is je zo gegund! Hopelijk vliegt de tijd snel voorbij en krijgen jullie een prachtige echo

Lulu, vandaag jullie testdag! SpannenD

Lovetennis, dank je wel! De intake hebben we inderdaad afgezegd :D :D
Wat gaaf dat je op Ibiza gaat tennissen! Heerlijk zeg en ook helemaal fijn als alles gecombineerd kan worden. Ik hoop op goede uitslagen!!!
Zwindo, dat snelle warm hebben was bij mij dus wel een teken. En dan dat slechte slapen.. Herkenbaar, wat een spanning zit er dan achter hé. Enerzijds probeer je dan te relativeren dat als het zo is het toch wel zo is, maar die bevestiging is zooo nodig.
IsaV, dank je wel! Wij hopen ook op een prachtige echo, we kunnen niet wachten.
Maar wat een ongelooflijk verdrietig nieuws van je zus, ik kan me voorstellen dat je in je emotie alle kanten op schiet! Laat je verdriet en pijn er wel zijn, het kan beter doorstromen dan opstapelen. Misschien wat hulp hierbij zoeken? Heel veel sterkte lieve meid!

Oeeeh ik lees veel hier waar ik later op wil reageren! (Zwindo omg vet spannend hou ons niet langer in spanning!!! Duim voor je!)

Hier stomme witte test en vandaag mega ongesteld. Gatvvvvvvverdamme stom en verdrietig en kut. IUI is nu echt afgesloten. 

IsaV wat fijn dat alles goed gaat met de zwangerschap, maar wat verschrikkelijk heftig nieuws van je zus. Echt verschrikkelijk. Heel veel sterkte voor jullie. Ik hoop dat haar nog mooi wat tijd gegund is en jullie nog mooie momenten en herinneringen kunnen en mogen maken.
Linavv hoe is het met jou? Helemaal kunnen wennen aan het idee? Voel je je al meer zwanger?
Lulu wat shit van weer een witte test! Echt balen. Ik hoop dat ivf jullie iets heel moois gaat brengen!
Nou hier wel wat afleiding ik denk wel dat ik wat oploop in de test zie, maar weet niet of dit nu nog wat licht is. Vandaag/morgen zou mijn officiële NOD zijn volgends de eisprong. Woensdag is de officiële testdag. Dus hopelijk dan een echt duidelijk streepje. Voor degene die mee willen kijken hier een foto van de test van van de week en daarboven de test van vandaag. https://ibb.co/tLnGnQg

Lulu wat verdrietig!! En moeilijk! Je hoopt toch tegen alles in dat het anders is en wat een k*t gevoel als je teleurgesteld wordt. Veel sterkte meis, hopelijk mag IVF jullie heel snel een wonder brengen.
Zwindo, de test lijkt donkerder inderdaad! Als het zo doorgaat kan je woensdag zeker testen met de verwachting op een positief resultaat. Ik blijf voor je duimen!
Hier alles goed! Wel wat onzekerderheden en angst, maar die arts die we hebben voor ons begeleidingstraject met hormonen, begeleid ons nu op gebied van de zwangerschap, dus dat is erg fijn! Ik mag haar 7 dagen per week appen, mocht ik twijfels of vragen hebben, hoe fijn! Verder kijkt ze mee op gebied van voeding en supplementen etc. Super om support te hebben. Maar buiten dat lijkt het goed te gaan met onze mini ❤️❤️ buiten de onzekerheid en angst, voelt het goed en kijken we echt uit naar de echo, die nog heel ver weg lijkt. Het gevoel van zwanger zijn is wel aanwezig. Ik voel dat stukje tussen de liezen (heet dat het pubis gedeelte?), al voor de positieve test wat zachter en het lijkt met de dagen steeds wat meer op te zwellen. Ik kan niet wachten tot mijn eigen buikvetje weg valt bij de buik van de zwangerschap ? verder voel ik me aardig mezelf, behalve dat mijn borsten nog altijd wat gevoelig zijn, maagzuur, in de middag lekker vermoeid, maar geen dingen zoals misselijkheid ofzo. 

Vandaag ongesteld geworden, dus áls de uitslagen goed zijn, neem ik de hele rattenplan mee op vakantie. Het voordeel daarvan is, is dat ik dan niet meer ongesteld ben op vakantie. Na het spuiten stopt dat altijd. Wel zo fijn ?

Isa V wat een vreselijk bericht, daar krijg ik dan weer tranen van in mijn ogen. Echt verschrikkelijk, ik wens jullie heel veel sterkte en kracht! Ik hoop dat jullie ondanks het grote verdriet, kunnen genieten van jullie zwangerschap.

Lulu wat een klotezooi, ik begrijp zo goed hoe je je voelt.. zo herkenbaar..

Zwindo.. dat ziet er goeeeeeeeeddd uit!!!! 

LinaV, met welke poging ben jij nu ook alweer zwanger geworden? (Sorry ben het even kwijt)

Terug
Bovenaan