LinavV Ik merk ook niet heel veel van de ovitrelle, behalve dat ik erg moe wordt zo einde middag. Dat heb ik nu nog steeds. Ik had nog even terug gekeken want de keren dat ik eerder ovitrelle of pregnyl heb moeten spuiten was het echt al uit mijn systeem toen het eruit moest zijn. De laatste keer op dag 10 met ovitrelle voor het eerst getest, dus weet niet of het er al eerder uit was, maar toen echt een omo witte test. Kwaaltjes die er juist bij gekomen zijn is het heel snel warm hebben (maar dat is iets wat ik ook vaker voor mijn menstruatie heb), af en aan wat misselijk en nu al 2 nachten mega slecht slapen rond 3 uur ofzo wakker en dan vet onrustig. Ik durf nog het nog niet echt te geloven en vindt het mega spannend, ik denk pas als we een echte knaller test hebben ik het echt kan geloven. en ja haha dat was echt even een stom besef van de goed bedoelde afleiding haha. Het help wel maar niet helemaal zoals ik van te voren had gedacht haha.
Lovetennis Ik heb er een maand op moeten wachten van 1 kreeg ik de uitslag na 2 weken al die kon ik zelf checken. De ander kreeg ik na iets langer dan een maand ivm de vakantie. En toen ook nog de uitslagen van test 1 doorgenomen. Wat super gaaf dat je naar Ibiza gaat om daar te tennissen zeg! Een heerlijk vooruitzicht! Ik duim dat alle uitslagen gewoon goed zijn en je dan helemaal volgens je plan kan gaan spuiten enz. Spannend weer.
Lovetennis Ik heb er een maand op moeten wachten van 1 kreeg ik de uitslag na 2 weken al die kon ik zelf checken. De ander kreeg ik na iets langer dan een maand ivm de vakantie. En toen ook nog de uitslagen van test 1 doorgenomen. Wat super gaaf dat je naar Ibiza gaat om daar te tennissen zeg! Een heerlijk vooruitzicht! Ik duim dat alle uitslagen gewoon goed zijn en je dan helemaal volgens je plan kan gaan spuiten enz. Spannend weer.