"De dames die al wat langer wachten....."

OH MY GOD LINAVV!!! Gefeliciteerd!!!!! Wat een mooi (verlaat) verjaardagscadeau!!! Het is je zo gegund! En wat fijn dat het goed voelt! Heel blij voor jou/jullie!

Zwindo: waaaauw prachtig zeg, die regenboog! Ik ga heel hard voor jullie duimen! Klinkt allemaal fijn in ieder geval en nu afwachten. Ik zou zondag ongeveer ook ongesteld moeten worden, denk dat ik vrijdag ga testen. Laatste IUI, geen goed gevoel over, maar we gaan het zien. Heel hard duimen voor ons!!!

En LinaVv het geeft me ook zoveel hoop! Dat je bij een laatste IUI zwanger kan worden! Dat ze elkaar dan toch goed kunnen vinden, haha! Thanks hiervoor en keep us updated!!! 

Dank jullie wel voor de lieve reacties!! Ik vind het zo spannend, nu moet ik vertrouwen blijven houden dat het goed blijft gaan, dat gaat een beetje op en neer. Daarnaast ben ik enorm aan het genieten en bedenk ik bij mensen de hele dag 'jullie hebben geen idee dat ik een mooi geheimpje in mij draag'. Maar nu duurt alles ook lang! De tijd tot de echo mag wat mij betreft voorbij vliegen. 
Zwindo, wat mooi die regenboog, dat kan zomaar een teken zijn! Ik hoop met je mee! Je gevoel vertelt je veel. 11 dagen is lang, maar ik hoop dat met je neefje en je nichtje de tijd vliegt. Wel pittig trouwens ? 
Lulu, ik duim met je mee!! Ik had mijn zwangerschap ook totaal niet aan zien komen. Tuurlijk waren er kleine dingetjes die anders waren, maar over het algemeen de aankondiging van een menstruatie. Ik had wel 5 dagen na IUI gedroomd dat ik zwanger was, in mijn droom zei de dame van het lab dat, die voor het gemak in mijn droom nu verloskundige was ?
En vrijdagochtend vroeg droomde ik dat ik een positieve test had, mijn moeder was daarbij gek genoeg en toen werd ik wakker en kon ik niet meer slapen. Toen ben ik dus om 04.15 naar de badkamer gegaan en om 04.30 had ik mijn man wakker gemaakt en verteld dat we een positieve test hadden. Ik durfde haast niet te kijken, ik was er zo van overtuigd dat ik mezelf voor de gek aan het houden was. 
De kansen waren niet groot, maar we hebben geluk! Dus houdt hoop Lulu, ook bij jou kan het gebeuren!! 

LuLu Dat is toevallig! Zondag zou mn NOD zijn, maar woensdag is mijn testdag. Meestal redt ik die testdag niet als het is gelukt. Ik merk wel dat ik het nu weer mega spannend begin te vinden. Ben vandaag ook met flinke keelpijn opgestaan. Dus hoop niet dat ik ineens ziek wordt. Zeker niet nu ons neefje en nichtje hier straks zijn.

LinavV Ja nu de verlengde wachtweken! Heb je eindelijk zo'n mooie positieve test, moet je weer wachten. Echt verschrikkelijk. Hopelijk gaat de tijd toch nog een beetje snel. 

Ok hier een mevrouwtje ongeduld ?? ik kreeg zojuist het gevoel om een test te doen en kon hem deze keer ook echt niet tegenhouden. Dus ik een test pakken en naar de wc met al flink wat koppen thee achter mn kiezen. En mezelf wijs maken om alleen even te kijken of de ovitrelle echt uit mijn lichaam is. Alleen nu zit ik met volle verbazing naar een licht maar zeker duidelijk aanwezig streepje te kijken.... dus nu de twijfel is dit echt het begin van iets of is het toch nog de ovitrelle? Ik zit nu 11 dagen na de ovitrelle dag da de spuit als dag 1 gerekend. In de bijsluiter staat dat je tot max 10 dagen na de prik vals positief kan testen. Daar zitten we nu dus sowieso al overheen. Dus nu 11 dpo zondag zou in een normale cyclus mijn menstruatie komen woensdag zou mijn officiële testdag zijn. Had gehoopt dat ons neefje en nichtje een goede afleiding zouden zijn. Had alleen even niet aan gedacht dat ze ook gewoon naar school moeten en ik dan wel gewoon alleen ben? ohoh nu dus in spanning of dit gaat oplopen?
Voor wie mee wilt kijken: https://ibb.co/Xym0jhh

Wat spannend Zwindo!! Ja, een echt streepje! Ik vind dat moeilijk om te zeggen, als ik in jouw situatie zou zitten zouden beide scenario's waar kunnen zijn. Maar je gevoel zegt ook iets, je bent niet voor niets aan het testen. Hoe voel je je verder? Ik vond het opvallend dat ik ruim 10 dagen na de ovitrelle nog altijd last had van gespannen en pijnlijke borsten, dat nam bij mij af als ik er überhaupt wat van voelde. Dat gaf mij wel een sprankje hoop dat ik dacht dat het zou kunnen zijn.

Ik moet trouwens ook een beetje lachen om je opmerking over je nichtje en je neefje ? jij dacht volle afleiding te hebben, dat valt dan toch tegen he 

@LinaV hoe was jullie intake van ivf? En met dat ik dit typ, lees ik dat je zwanger bent! Wauw wat geweldig zeg! Gefeliciteerd!
En toch nog met iui gelukt! Whoeeeeeeeeee!!

@Zwindo, weet jij nog hoe lang jij op de resultaten daarvan moest wachten? Heb jij dat ook in Duitsland laten doen?
Ennnn... hoe gaat het met jouw test?.....
@Lulu, dankjewel. Ja mijn moeder vond het ook 'fijn' dat ze iets voor ons kon betekenen. Mijn vriend gaat normaal altijd mee, maar nu kwam het heel ongelukkig uit op het werk, dus dit was prima. Wat fijn dat jullie een goed gesprek hebben gehad bij Nij Barrahus.

Ik zit vandaag op dag 31, ook weer zoiets bijzonders. Maar ergens vind ik het niet zo erg, want als deze cyclus wat langer is, dan begint hij volgende maand ook wat later en dat komt goed uit, want............ ik ga weer naar Ibiza om te tennissen!! :D
En ALS de resultaten goed zijn van de onderzoeken, dan kunnen die week starten als ik op vakantie ga. Ja dat klinkt heel gek; maar ik heb heel weinig last van die spuiten (week 1), dus dan komt het net goed uit, dat ik maar 4 dagen ofzo op Ibiza hoef te spuiten.. anders zouden we wéér een maand moeten wachten.
Maar dus alleen als de uitslagen allemaal goed zijn..

Terug
Bovenaan