"De dames die al wat langer wachten....."

Linavv Haha ja die angsten ken ik. Fijn dat je je verder nog aardig goed voelt en helemaal top dat je je arts gewoon dag en nacht kan appen als je het spannend vindt. 

Lovetennis Wat fijn dat alles zich qua timing zo goed met jou meebeweegd! Hopelijk nu ook gewoon de laatste horde en dat die uitslagen goed zijn! Ga voor je duimen, wanneer hoor je daar meer over? 

Hier een stresskip. Er staat nog steeds gewoon een duidelijk licht streepje. Ergens bang dat die nu niet al wat donkerder had moeten zijn. Bij Luna testte ik namelijk best al donker op mijn verwachtte NOD (en dus niet op de testdatum), maar waren wel andere testen. Nu had ik ook nog zo'n digitale sensitest liggen dus ik dacht gisterenavond laat ik die ook nog eens even proberen, die geeft dus gewoon aan negatief, dus lekker in de stress gaan slapen. Er staat overigens wel een streep op dat uitwerpding die best duidelijk is, dus vindt het wel raar dat die negatief aangeeft op het scherm. Naja op de dipstick verscheen ook gewoon weer een 2e lijn. Die even donker was als gisteren. Ik heb nu alleen nog de CB digitaal. Die wil ik voor woensdag gebruiken, want dan zou het toch echt wel positief moeten zijn. Ik neig er wel naar om toch nog even bij de action een doosje op te halen om te kijken hoe die reageren. Menn dit is toch weer heel spannend. Verder nog steeds geen bloed, dus dat is sowieso een goed teken want tot nu toe ben ik altijd op mijn normale verwachtte NOD gewoon ongesteld geworden. Qua kwaaltjes valt het allemaal wel mee, snel warm, einde dag echt gesloopt (maar kan ook door die kids komen hahah), iets wat gespannere borsten. Het vervelende is wel dat ik ook al enkele dagen met keelpijn rondloop, waardoor ik me ook niet helemaal top voel. Een van de kids was ook al niet lekker van het weekend en mijn man begint nu ook flink te snotteren. Dus hoop niet dat we nu echt ziek gaan worden. in ieder geval to be continued. 

Hoi meiden,
De laatste tijd moest ik weer aan jullie denken en was nieuwsgierig hoe het nu met jullie gaat.
LinavV: wat een fantastisch nieuws! Gefeliciteerd. Hopelijk is het snel 10 oktober! Toch heel spannend. Wat ontzettend fijn van jullie behandelend arts. In het begin vond ik het ook heel eng. Ik was zo ontzettend blij met die eerste echo in het ziekenhuis: de bevestiging dat alles goed was (hartslag en geen bbz). Het gaf veel rust. Geniet ervan!
Zwindo: ik heb de foto’s van je testen gezien en het ziet er goed uit! Maar nu die digitale test, omg, wat een onzekerheid weer! Misschien was je toch te vroeg voor de digitale test? Ik zou denk ik geen nieuwe testen halen, het maakt je alleen maar onzeker en het vreet energie! Hoe moeilijk dat ook is. Achteraf had ik altijd spijt van het vele vroege testen, het leverde altijd zoveel stress en onzekerheid op. Enne beterschap ;) ik hoop niet dat jullie dadelijk beiden op bed liggen met de griep ofzo. 
Lulu: wat ontzettend rot om te lezen dat IUI jullie niet heeft kunnen helpen. Wanneer mag je starten met IVF?
LoveTennis: heel veel plezier op je tennisvakantie! Hopelijk zijn alle uitslagen goed en kun je tijdens de vakantie beginnen met de nieuwe poging.
IsaV: wat een verschrikkelijk nieuws van je zus. Dat geeft idd een grote zwarte schaduw over de zwangerschap. Nieuw leven en de dood, het is zo tegenstrijdig! Ik mis mijn vader (prostaatkanker) elke dag. Vooral nu in deze belangrijke periode. Hij is 2jr geleden overleden. Ondanks het gemis en verdriet hiervan, kan ik gelukkig ook momenten vinden dat ik volop geniet van de kleine (die inmiddels is geboren). Ik hoop dat je zus samen met jou het nieuwe jaar en de geboorte van je kindje mag meemaken (je was 1jan uitgerekend toch?). Ik wens je heel veel kracht toe!
Nu vanuit mij een kleine update. Inmiddels ben ik blij jullie te melden dat onze prachtige dochter is geboren met 38wk en 4dgn op 8 september ❤️ze is gezond ter wereld gekomen en met mij is ook alles goed. Ik kan eindeloos naar haar kijken terwijl ze rustig slaapt. Dan besef ik mij weer hoeveel geluk ik heb gehad. Ik wens jullie hetzelfde toe!
Het kromme is, is dat mijn zusje een week terug vertelde dat ze zwanger is geworden na 8mnd proberen. Vandaag bij de eerste echo (alles leek goed gelukkig) vertelde de verloskundige dat ze waarschijnlijk PCOS heeft. En dat ze dus veel geluk heeft gehad dat ze spontaan zwanger is geworden binnen een jaar. Ze zag eierstokken vol met follikels. Mijn zusje had ook een hele onregelmatige cyclus, maar ze was maar net gestopt met de pil. Toch bizar. De verloskundige heeft ook gezegd dat zij als zij hierna nog een kindje wensen, zij beter zich kan laten onderzoeken op PCOS. Het stomme is, is dat (in mijn geval) ik er 2,5jr over heb gedaan om zwanger te worden, er geen oorzaak gevonden kon worden waarom dit niet wilde lukken, en we daarom met IUI zijn gestart. Terwijl mijn zusje, die waarschijnlijk PCOS heeft, wel spontaan zwanger is geworden binnen een jaar. En dat jullie meiden, allemaal al zo lang verlangen naar een eigen kindje, daar zoveel voor ondergaan, zo op de proef worden gesteld. Het is zo krom en heel erg stom.

Dankjewel allemaal het is idd pittig maar we proberen zoveel mogelijk leuke dingen te doen nu :)
Ohh Zwindo wat spannend! Geen bloed is moed en ik vind je test ook donkerder hoor. Zo spannend woensdag! Ik duim ook super hard mee. Soms kan het zo'n rollercoaster zijn die verschillende testen en als alles iets anders aan geeft helemaal. Hopelijk speelt er geen ziekte meer op verder.
Lulu, wat een rot nieuws :( het was zo mooi geweest als je laatste poging ook gewoon mega raak was. Sterkte.
LinavV wat fijn dat je haar zo mag contacten! Dat zal wel helpend zijn en kun je meteen je onzekerheden wat meer kwijt raken en ventileren. Toch fijn dat je al wat kwaaltjes hebt :D dan voelt het wel echt echt!

LittlePenguin, ik zie nu pas je bericht. Van harte gefelicteerd met je kleine meid! Wat een prachtig positief nieuws het is jullie zo gegund! 
Lijkt me ook wel heel confronterend als je kleintje dan is geboren en je vader heeft het nooit mogen meemaken. Heftig :(, maar wat zal hij trots zijn op zijn kleinkind en fijn dat je er zo van kan genieten. 
Ik hoop ook heel erg dat we het allemaal nog samen mogen meemaken maar daar gaan we gewoon vanuit. De datum is nu op 30 dec gezet dus het zal nog spannend worden, 2022 of 2023 :)
Wat bizar van je zusje, zo zie je maar hoeveel geluk je ook moet hebben. Wel heel mooi natuurlijk en ze gaan dus ook niet zoveel schelen qua leeftijd bij jullie, dat is ook leuk!

Littlepenquin Gefeliciteerd met jullie kleine meid! Kan me helemaal voorstellen dat je heerlijk naar haar aan het staren bent. En wat je zegt over je zus het is inderdaad allemaal heel bijzonder. Wel fijn dat het voor je zus dan toch op zo'n manier gelukt is. 
Hier helaas minder nieuws gisteren toch nog een action test gehaald en die was vanmorgen een schaduw, dus ben bang dat het toch de verkeerde kant op gaat. Gisterenavond op bed ook een hele onrustige buik. Overigens nog steeds geen bloedverlies. Heb het nog steeds snel warm, maar voel me ook niet helemaal fit. Neefje was dit weekend ziek en gisteren thuisgebleven, vannacht mn man doodziek thuisgekomen en alles ondergespuugd. Niet echt bevorderend voor een startende zwangerschap. Naja we wachten het nog even af morgen officiele testdag dus dan maar het nieuws doorgeven en dan waarschijnlijk naar de volgende ronde.

Lovetennis! Fijn als alles weer loopt! Ik hoop met je mee!! Ik ben met IUI6 zwanger geraakt ? ik had het totaal niet verwacht.
Zwindo, ik voel je spanning! Maar ik denk ook dat het beter is om niet meer te testen en af te wachten tot je testdag morgen, hoe moeilijk ook. Mijn teststreepje was ook niet mega donker, maar toch zeker positief. Dit kan dus bij jou morgen ook zo zijn. Even de verwachtingen hoe het zou moeten zijn loslaten en vertrouwen ❤️
Littlepenguin, mega gefeliciteerd met jullie prachtige spruit! Wat een fijn nieuws om te horen. Geniet ervan samen!! Lekker in je bubbel verdwijnen ? 
Wat betreft je zus, ik kan me voorstellen dat het wat los maakt, maar er is geen lijn in wie wel en wie niet en wanneer. Vergeet niet, jij bent er nu. Je hebt je prachtige kindje in je armen en je mag dat stuk wat is geweest lekker laten gaan. Je verdient het om nu vooral te genieten ❤️❤️ en de kinderen verschillen dan niet veel van leeftijd, kan heel leuk zijn!

Oja, en Zwindo niet om je gek te maken, maar volgens mij had ik precies dezelfde klachten? Ik was ook niet normaal warm af en toe en zeer onrustige buik. Misschien een teken van activiteit?

Linavv de test was wel echt duidelijk minder positief als ervoor. Dus probeer meer realistisch te zijn als dat ik mezelf gek probeer te maken. Heb verder ook niet meer getest hoor elke ochtend gewoon netjes. Dus morgen op de testdag nog eens en dan gaan we het zien. Maar verwacht er vrij weinig van. Kan me niet voorstellen dat hij vandaag nagenoeg onzichtbaar is en dan ineens morgen wel weer aanwezig. Als er morgen nog steeds een onduidelijke streep of iets aanwezig is. Ga ik vragen om een bloedtest, om na te gaan wat er precies aan de hand is. Als het mis is hoop ik in ieder geval dat mn lichaam het zelf oplost en ik niet nog van alles moet ondergaan.

Terug
Bovenaan