LinaVv ah balen dat je ook verkouden bent geworden. Het heerst ontzetten hoor heel veel mensen. Het is nu natuurlijk ook echt weer een omslag van het weer. Ben ook heel benieuwd wat corona nu weer gaat doen, komt er weer een piek of is het ergste ervan nu wel voorbij.
Ik moet zeggen dat ik er verbazend kalm onder ben deze keer. Tuurlijk vind ik het heel erg jammer, maar ik kan het op dit moment goed handelen. Misschien omdat ons neefje en nichtje er nu ook nog zijn. We hadden deze keer ook even helemaal niets tegen andere gezegd erover, dus misschien is speelt dat ook wel mee. Hoe dan ook het gaat eigenlijk best goed met me afgezien van het feit dat ik me lichamelijk lichtelijk beroerd voel van de verkoudheid haha. Ik heb er eigenlijk ook wel een goed gevoel over met een volgende tp. Ergens had ik natuurlijk ook voor deze tp nog de twijfel of we het nu al moesten doen of nog een maandje wachten, want het ging ineens heel snel allemaal. En dat er wel een positieve test was geeft me ergens het gevoel van we zijn er echt bijna klaar voor, maar nog heel even geduld. We kregen laatst nog de tip voor voetreflex therapie. Iets wat we nog nooit geprobeerd hebben. Dus hebben een adres doorgekregen van iemand die al veel stellen succesvol heeft geholpen. Helaas kon de afspraak niet meer voor deze tp omdat het allemaal heel kortdag was, maar nu hebben we weer ruimte zat. Dus ga me op de positieve dingen focussen en wacht gewoon even het bericht van de kliniek af hoe nu verder.