"De dames die al wat langer wachten....."

Hoi Meiden hier helaas de bevestiging dat het toch nog mis is gegaan. Vandaag de officiele testdag hoewel er nog steeds een inimini licht streepje op de test staat is het echt een hele duidelijke afloop die natuurlijk gisteren ook al zichtbaar was, daarnaast net ook het eerste bruinverlies. Dus nu wachten tot alles doorzet en hopelijk met de volgende tp meer geluk. Dan hopelijk ook een stuk fitter als hoe we ons hier nu voelen, want hier is de een na de ander ziek. Waarbij ik gelukkig alleen nog last heb van mijn keel heeft de rest hier nu allemaal al de buikgriep (gehad). 

Oh nee Zwindo, wat verdrietig!!! Ik had zo gehoopt dat het toch goed ging? wat een rollercoaster is dit voor jullie. Een hele dikke virtuele knuffel.
Hier heeft een verkoudheidsvirus mij ook gevonden, bleghh. Zal de tijd van het jaar zijn.

LinaVv ah balen dat je ook verkouden bent geworden. Het heerst ontzetten hoor heel veel mensen. Het is nu natuurlijk ook echt weer een omslag van het weer. Ben ook heel benieuwd wat corona nu weer gaat doen, komt er weer een piek of is het ergste ervan nu wel voorbij.

Ik moet zeggen dat ik er verbazend kalm onder ben deze keer. Tuurlijk vind ik het heel erg jammer, maar ik kan het op dit moment goed handelen. Misschien omdat ons neefje en nichtje er nu ook nog zijn. We hadden deze keer ook even helemaal niets tegen andere gezegd erover, dus misschien is speelt dat ook wel mee. Hoe dan ook het gaat eigenlijk best goed met me afgezien van het feit dat ik me lichamelijk lichtelijk beroerd voel van de verkoudheid haha. Ik heb er eigenlijk ook wel een goed gevoel over met een volgende tp. Ergens had ik natuurlijk ook voor deze tp nog de twijfel of we het nu al moesten doen of nog een maandje wachten, want het ging ineens heel snel allemaal. En dat er wel een positieve test was geeft me ergens het gevoel van we zijn er echt bijna klaar voor, maar nog heel even geduld. We kregen laatst nog de tip voor voetreflex therapie. Iets wat we nog nooit geprobeerd hebben. Dus hebben een adres doorgekregen van iemand die al veel stellen succesvol heeft geholpen. Helaas kon de afspraak niet meer voor deze tp omdat het allemaal heel kortdag was, maar nu hebben we weer ruimte zat. Dus ga me op de positieve dingen focussen en wacht gewoon even het bericht van de kliniek af hoe nu verder. 

Wat goed van je Zwindo! Wat een veerkracht, dat bewonder ik enorm!! Fijn dat je het ook kan relativeren en dat je met goede hoop naar de toekomst kijkt. Dat is natuurlijk ook super goed voor je lijf ? 

Die voetreflex heb ik ook altijd interessant gevonden trouwens. Tot nu toe nog niets mee gedaan, maar het lijkt me heel goed. Ben benieuwd naar je ervaring!

Linavv Wat lief! Ik moet wel bekennen dat dit nu voor het eerst is dat ik me zo voel na een mislukte terugplaatsing hoor. Bij de andere waren het toch ook wel echt dikke tranen en echt een heel down gevoel. Wat het nou is dat ik het deze keer makkelijker vind te accepteren, geen idee. Voetreflex is inderdaad iets waar ik wel al eens mensen over heb gehoord, maar zelf nog nooit heb geprobeerd. Dus stap er open in.  Wie weet wat het me kan brengen.Zal wel laten weten hoe ik het ervaren heb, wanneer ik ben geweest. Hoe gaat het nu verder met jou? Begin je al meer kwaaltjes te hebben of valt het allemaal wel mee? 

Je hebt de laatste tijd ook zoveel meegemaakt Zwindo, dat dit misschien iets is wat je meer kan relativeren omdat je het vervelend genoeg al zo lang doet. Ik merkte zelf ook dat sommige dingen ook een soort van wennen. Je weet dat er iets op het spel staat en dat de munt de niet gewenste kant op kan vallen. Wellicht is het voor nu gewoon even fijn om niet een heftige emotie te voelen.
Hier weinig klachtjes behalve maagzuur, nog altijd gevoelige borsten en af en toe een krampje. De vermoeidheid kan evengoed door de verkoudheid komen. Ik ben nog niet misselijk geweest of iets, en vooral aan het wachten op de echo. Dat duurt zo lang. Wel merk ik veranderingen op in mijn lijf, als ik zie hoe snel het gebied al begint met zwellen, dan is het met 12 weken straks al goed zichtbaar. maar ik wacht het af en hoop dat alles goed is! 

Hoi allemaal
Ik dacht vandaag hoe zal het met iedereen zijn . Na de laatste mislukte poging en einde van het traject hebben we ons er bij neer gelegt dat het niet meer gaat gebeuren om een kindje van ons samen te krijgen .af en toe vind het nog wel lastig en voel ik mij schuldig dat ik mijn man niet echt vader kan maken .en zeg ik als grapje dat hij masr een andere vrouw moet zoeken met goede eitjes .maar voor mij is dat dan niet als grapje bedoelt en wil ik denk ik bevestiging dat hij niet weggaat en mij dat niet kwalijk neemt .gelukkig zegt hij dan dat we nooit weten of het lukt ook niet al hij jonger was geweest dus dan ben ik weer gerust gesteld..en kijk ik naar mijn kinderen uit een eerdere relatie en dan ben ik super dankbaar dat ik deze geweldige jongens mag zien opgroeien en besef je nadat je in het traject hebt gezeten dat dit echt een wonder is wat er nu bij ons in huis rondloopt.en ze hebben een geweldig lieve stiefvader die meer vader is dan hun eigen vader .
Verder wens ik iedereen die nu slecht nieuws hebben gehad heel veel sterkte en blijf ik super hard duimen het is jullie gegund 
Ps ik kom wel weer een keer buurten en hopelijk straks weer wat positieve berichten te lezen succes dames dikke knuffel van mij 

Terug
Bovenaan