"De dames die al wat langer wachten....."

Dames, ik snap dat jullie even rust willen. Ik moet eerlijk zeggen dat het mij wel heel erg goed heeft gedaan. Het heeft niet geholpen om zwanger te worden, maar ik had wel weer meer rust in mijn leven. 
Nu vind ik het wel pittig. Ik slaap ook echt heel slecht. Ik heb steeds dromen die heel echt lijken en soms twijfel ik zelfs of ik wakker ben of droom. 's Ochtends moet ik dan echt dingen aan mijn vriend vragen. Ik merk ook dat ik moe ben en mijn vriend bevestigt dat ik onrustig slaap. 
De komende dagen moet mijn menstruatie komen. De laatste maanden niet meer zo mee bezig geweest, maar nu ik thuis ben, gaat het de hele tijd door mijn hoofd. Helaas is het afwachten hoelang deze cyclus gaat duren. 
Ik neem elke dag capsules met teunisbloemolie. Ik heb wel het idee dat mijn cyclus er korter door wordt. Ik heb wel eens gehoord dat je ze tot aan de eisprong moet nemen, maar dat doe ik niet meer. Toen werkte ze voor mij niet en een vriendin is ook gewoon zwanger geworden, terwijl ze de capsules tot aan de zwangerschap heeft geslikt. 
Tarwekiemolie heb ik ook eens geprobeerd. Dat werkte bij mij niet. Volgens mij is dat ook vooral bedoeld voor het slijm in je baarmoeder. Dus ik denk eerder voor mensen met een korte luteale fase. 

Succes en sterkte allemaal!

chacha  ik houd hoop voor jou! zou fijn zijn als we hier binnenkort een aantal dames hebben met positieve testen!
Ik ben geen expert ofzo dus maar je kan het nog even nazoeken op dokter google, die teunisbloemolie is voor het stabiliseren vd cyclus dus die zou je denk ik? dan kunnen nemen. en die tarwekiem is voor de 2e fase in de cyclus die ga ik dan ook nemen.

En dames, je raad het niet, cyclusdag 10 en ik heb gewoon bijna een positieve ovulatietest!!!  ik zit dus sinds kort aan de teunisbloemolie en heb nog nooit eerder dan dan 22 een eisprong gehad.  Ik verwacht een der komende dagen mijn piek, nu al! ik kan het niet geloven!!  en ik kan me eigenlijk ook niet voorstellen dat dit door die teunisbloemolie komt...misschien toch nog de nawerking van de operatie? ook al was alles daar goed dus is dat ook weer geen logica..

mtmm ik wil je even sterkte wensen! ik hoop natuurlijk dat je menstruatie niet komt;) Ik snap dat je nu je meer thuis bent ook meer tijd hebt om na te denken, ik merk dat veel dames dat hier hebben, inclusief mezelf.... op internet kom ik constant schattige wiegjes en kleertjes tegen en iedereen om me heen lijkt wel zwanger. Enige wat mij helpt is afleiding zoeken; een blok om gaan de keuken opruimen, de badkamer een keer extra soppen, een leuke serie kijken, knutselen, plantjes stekken, onkruid wieden.... ik bedenk vanalles om mijn gedachten te verzetten.. een dikke virtuele knuffel voor jou!  wel goed om te horen dat de teunisbloemtabletten jou cyclus verkorten!

Ikbendoutzen ik denk dat de eerdere eisprong wel door de teunisbloem kan komen. Ik doe geen testen om mijn eisprong te vinden, maar ik weet wel dat het voor mijn totale cyclus heeft geholpen. Ik weer overigens niet over capsules en pillen verschillen. 
Ik las dat je ook tarwekiemolie gaat gebruiken. Ik zou eerst het ene proberen en dan het andere en dan eventueel allebei. Dan weet je namelijk de werking van de producten. Bij mij zorgde de tarwekiemolie voor een veel langer cyclus. Toen ik ermee stopte was ik binnen een paar dagen ongesteld. 
Bedankt voor je lieve berichtje. Ik probeer ook steeds afleiding te zoeken naast mijn werk, maar dat vind ik nu echt moeilijk. Door de hele situatie heb ik toch weer een beetje hoop. Die hoop is niet specifiek ergens op gebaseerd, alleen af en toe gevoelige tepels, onrustige slapen/dromen en soms misselijk/opgeblazen. Dit zijn allemaal dingen die ik al vaker heb gehad en toen werd ik ook ongesteld. Ik heb met mezelf afgesproken dat ik sowieso tot maandag moet wachten. Voor jou ook een virtuele knuffel in deze rottijd. 

Ahw lief Chacha en andere die nog aan me denken ?
Ik heb toch pillen mogen krijgen, ze zei wel dat er een grote kans is dat het niet werkt en ik dan alsnog af moest wachten.. gelukkig is dat niet nodig wat jezus wat een grote stukken verlies ik en bloed.. pff heel dubbel dit, eindelijk ben ik er vanaf maa ik had zo graag eens zwanger geweest van een gezond kindje ? hopelijk is het 3 maal is scheepsrecht en als het weer mag lukken dat het dan eens goed zal gaan met kindje als resultaat. 
Ach meiden wat leef ik ook met jullie mee op het moment, behandelingen die gestopt zijn of niet meer doorgaan, verplicht je kinderwens waar je zolang mee bezig bent nu voor onbepaalde tijd stop zetten ? ik vind het zo klote voor iedereen! Ik hoop toch ondanks dit dat we allemaal goed zwanger zullen worden in 2020 en dat 2021 ons jaar zal zijn! Powervrouwen!! ?

Ik moet even hier van me afschrijven, ben ineens zo verdrietig. Een vriendin, met zo'n 40 kilo overgewicht ? kondigde net aan dat ze zwanger is en in oktober hun kindje verwachten. Ik vind het heel leuk voor hen, maar na bijna 2.5 jaar proberen en 1 mislukte iui in januari vind ik het voor mezelf ook wel tijd worden ??

Ja moeilijk he, om nu te moeten wachten, terwijl anderen zonder problemen zwanger worden! Soms kan ik er heel goed mee om gaan en soms wil ik met iets smijten haha.
Ik moet zeggen dat ik mij nog best wel vermaak. Er zijn allerlei klusjes te doen, boodschappen doe ik normaalgesproken in de supermarkt om de hoek maar nu eentje verder weg. Daar ga ik lopend naar toe dus heb ik lekker een frisse neus en wat beweging. Over beweging gesproken: Nederland in beweging probeer ik ook mee te doen (virtueel samen met mijn zusje, schoonzusje en schoonvader), maar poe wat krijg ik daar spierpijn van hahaha! En verder wat meer aandacht voor mijn hobbies: lezen en naaien. 
Het zwanger worden heb ik maar even noodgedwongen op een lager pitje staan. En dat is ook wel even goed zo. Het is elke keer toch wel pijnlijk om bij de inseminatie de lage aantallen zaad te horen, op dat moment weet ik eigenlijk al dat t weer niet gaat lukken. Nu ga ik mij focussen op de verhuizing en daarna zodra de kliniek weer open is en ik ongesteld ben, ga ik fijn aan de ICSI beginnen. 

@Lotje, dankjewel voor de opbeurende woorden. Mijn vriend ziet het gelukkig ook zo en is heel positief gelukkig. 
Ik heb in september een hsg gehad, was eventjes een vervelend gevoel, maar alles was toen goed bij me. Wel grappig om te zien dat die vloeistof zo door je heen loopt. Heeft bij mij dus alleen verder weinig resultaat gehad, las veel op internet dat de kans na een hsg om zwanger te worden ook hoger is. 
Vandaag gaat het al wel weer iets beter, maar niet teveel bij stil staan. 

Terug
Bovenaan