Wat fijn Anirbas! Ik ben niet echt de juiste om dat te zeggen haha ik ben echt een vroegtester. Ik had deze keer ook al na 5 dagen getest (ook 5 daagse cryo) bij een 3daagse had ik dat niet gedaan. 5 dagen + 5 dagen zou 10 dpo moeten zijn. 5+9 zou dus 14 dpo zij, maar de officiele testdatum ligt altijd wat later ik mocht 11 dagen na tp officieel testen. Eigenlijk zit je dan natuurlijk op 16 dpo.
Ik weet niet of je nog iets van ovitrelle of pregnyl hebt gespoten, want dit kan natuurlijk een vals positieve test geven. Ik testte dan vaak wel ook eerder om te zien of het uit mijn lichaam zou zijn en als de test dan later positief was ik zeker wist dat dit niet daardoor zou komen.
Nadeel van vroegtesten is dat het natuurlijk ook nog vroeg fout kan gaan zie vorige keer bij mij. Of dat je onzeker wordt als hij nog niet positief is en je dat wel had verwacht.
Dus als je kan wachten zou ik proberen te wachten.
Ik weet niet of je nog iets van ovitrelle of pregnyl hebt gespoten, want dit kan natuurlijk een vals positieve test geven. Ik testte dan vaak wel ook eerder om te zien of het uit mijn lichaam zou zijn en als de test dan later positief was ik zeker wist dat dit niet daardoor zou komen.
Nadeel van vroegtesten is dat het natuurlijk ook nog vroeg fout kan gaan zie vorige keer bij mij. Of dat je onzeker wordt als hij nog niet positief is en je dat wel had verwacht.
Dus als je kan wachten zou ik proberen te wachten.