"De dames die al wat langer wachten....."

Wat fijn Anirbas! Ik ben niet echt de juiste om dat te zeggen haha ik ben echt een vroegtester. Ik had deze keer ook al na 5 dagen getest (ook 5 daagse cryo) bij een 3daagse had ik dat niet gedaan. 5 dagen + 5 dagen zou 10 dpo moeten zijn. 5+9 zou dus 14 dpo zij, maar de officiele testdatum ligt altijd wat later ik mocht 11 dagen na tp officieel testen. Eigenlijk zit je dan natuurlijk op 16 dpo.
Ik weet niet of je nog iets van ovitrelle of pregnyl hebt gespoten, want dit kan natuurlijk een vals positieve test geven. Ik testte dan vaak wel ook eerder om te zien of het uit mijn lichaam zou zijn en als de test dan later positief was ik zeker wist dat dit niet daardoor zou komen. 
Nadeel van vroegtesten is dat het natuurlijk ook nog vroeg fout kan gaan zie vorige keer bij mij. Of dat je onzeker wordt als hij nog niet positief is en je dat wel had verwacht. 
Dus als je kan wachten zou ik proberen te wachten.

Bedankt voor jouw reactie Zwindo!
Ik heb geen ovitrelle of pregnyl moeten spuiten, dat was ik er inderdaad vergeten bij zeggen. Ik ga proberen wachten met testen tot volgende week woensdag, ik denk dat dat me wel zal lukken. Dan ben ik 12 DPO, met een early test zou er dan toch al iets te zien moeten zijn als het positief is ?.

Spannend Anirbas, ik duim voor je! En Zwindo, wat ongelofelijk goed en positief! Ik snap je onzekerheid en angst na de vorige keer, maar dit moet fantastisch voelen. Gefeliciteerd, en fingers crossed dat alles zo goed blijft gaan! 

Ohh Zwindo!! Wat een fantastisch nieuws! Ik lees nog vaak mee en ik zag je testen voorbij komen. Van harte gefeliciteerd, het is jullie zo gegund.
Ik duim heel hard mee dat alles moet mag gaan voor jullie

Ooo Zwindo, wat een ontzettend goed nieuws!! Van harte gefeliciteerd ?? als er iemand is die ik het gun dan ben jij het wel!
Heb al een tijd niets meer van me laten horen, dat zal ik verder ook niet doen, maar lees af en toe nog mee in de hoop op goed nieuws van de dames die 'ik nog ken'. 

hier gaat alles verder goed. Ik ben in september moeder geworden van een prachtige dochter. De eerste weken waren ontzettend intens en de wereld staat echt op zijn kop, maar inmiddels is het zo normaal dat ze er is en heb ik steeds meer vertrouwen in de gezondheid van ons meisje en dat het allemaal goed blijft gaan met haar.
lieve Zwindo, nogmaals gefeliciteerd! Ik ga zo hard voor je duimen dat het allemaal goed mag blijven gaan. Ik hoop dat jullie snel een goede uitslag van de nipt test krijgen en verder een onbezorgde zwangerschap (voor zo ver die bestaat...) tegemoet gaan. 
kun je al een beetje genieten? 

zwindo: OH wat fijn! En wat een leuke manier om het te vertellen aan de familie! Wanneer heb je je eerste echo? Ik duim mee !! 

Anirbas: Hoe is de terugplaatsing meegevallen? Ik duim mee ! Geen idee wanneer je kan testen, want ben niet bekend met het IVF traject... 

@KimDM: de terugplaatsing is vlot gegaan! Maar de laatste dagen ben ik heel gestresseerd en onzeker en het lukt niet goed om positief te blijven.

Meiden bedankt voor jullie felicitaties!
Hier wel echt flink wat onzekerheid hoor. Elk wc bezoekje is het broekstaren en als ik het idee heb dat mijn kwaaltjes minder worden voel ik gelijk wat spanning. Zo had ik voor mijn gevoel vandaag een stuk minder last van misselijkheid en moeheid terwijl ik juist erg weinig geslapen heb. Daardoor vanmiddag toch nog weer even een testje gedaan, waarbij de teststreep al eerder als de controlestreep verscheen. Dus dat gaf gelijk weer een goed gevoel. Kortom ik probeer echt aan mijn positieve vibe vast te houden, maar ook ik vind het soms heel erg lastig. De echo duurt ook echt nog een ruime 2 weken (22 december)! De tijd kruipt echt voorbij. Ik heb het gelukkig wel druk met mijn werk (veel deadlines), dus dat helpt enigzins. 
Anirbas Ja het blijft spannend, maar zoals je leest ook na de testdatum als de test positief is. De vorige keer dacht ik eerst ook dat het niet raak was, want had juist ook kwaaltjes die ik juist voor mijn menstruatie kreeg. Toch was de test toen postief. Het blijft uiteindelijk echt een mindfuck. Hopelijk gaan de dagen toch nog een beetje vlot voorbij en heb je binnenkort een mooie 2e streep op de test staan. 
FleurBo wat fijn om te lezen dat jullie heerlijk aan het genieten zijn van jullie kleine meid! Kan me heel goed voorstellen dat het echt even wennen is, maar fijn dat jullie je nieuwe ritme hebben gevonden. Ik bedenk me ook steeds ik heb nu zo lang al in de mmm en het zwanger worden gezeten. Terwijl ik me eigenlijk nog helemaal niet echt heb ingelezen over als zo'n klein hummeltje er eindelijk is. Dus dat ga ik de komende tijd maar doen. Dus mocht je nog tips qua boeken etc. hebben, graag!
Misschien ook handig voor de andere meiden hier in het kader van een positieve mindset. Juist daar ook al boeken over lezen als zo'n kleintje er is om misschien te helpen om er nog meer open voor te staan en te doen alsof het er al (bijna) is. En minder te blijven hangen in de route er naartoe. 

Terug
Bovenaan