[quote quote=10595434]Anirbas Dankjewel. Ik ben ondertussen wel ook ietsje rustiger, maar voel wel echt nog wat spanning in mijn lijf. Dus heb ook mijn voetreflex weer gemaild om te kijken of ik in ieder geval daar langs kan komen om weer even wat rust proberen te vinden. Ik heb ook een bericht van de kliniek terug. Hierin is ook aangegeven dat ik mogelijk met het inbrengen van de cyclogest een bloedvaatje heb geraakt o.i.d. De echo blijft ook gewoon staan op de huidige datum, dus moet toch nog even deze komende 2+ weken door zien te komen. Ik wilde het eerst niet aan mijn man vertellen, om hem niet onzeker te maken, maar heb het er toch met hem over gehad gisterenavond. Dat was wel echt even fijn hij probeerde mij ook gelijk gerust te stellen. We kijken het gewoon aan en blijven hopen dat het gewoon goed mag gaan. Voor nu lijkt het bruinverlies minder te worden, dus hopelijk komt het niet ineens weer terug of word het erger. Ik heb ook geen krampen ofzo, wel steekjes maar die heb ik al langer. Kortom the waiting continues…[/quote]
Lastig, dat je niet gewoon van de zwangerschap kan genieten :/. Denk dat dit sowieso wel moeilijk is als je in zo'n traject gaat, omdat je je misschien meer bewust bent van wat er allemaal kan misgaan dan gewoon gezonde mensen die meteen zwanger worden, zeg maar.
het lijkt me wel een goed teken dat de bloeding wat minder wordt.
ik heb de laatste dagen ook wat pijn in mijn vagina gehad, waarvan ik vrij zeker ben dat het kwam door inbrengen van de medicatie. Ik probeer het nu wat voorzichtiger te doen. Maar ik kan me dus perfect voorstellen dat je zo een bloeding kan krijgen.
ik wens je veel goede moed de komende periode, kan me voorstellen dat die 2 weken voor jou lang lijken nu. Maar ik hoop zo hard dat je voor kerstmis het mooiste cadeautje krijgt.