"De dames die al wat langer wachten....."

Gefeliciteerd Zwindo!
Hier inmiddels de uitslag van het 1e bloedonderzoek op 6 dpo binnen. Progesteron had een waarde van 62 en chlamydia was negatief. Yay! Nu nog 1 week wachten op de uitslag van de semenanalyse... Ik heb daar zo mijn twijfels bij. Ik blijf tegen mezelf zeggen 'Zolang het maar goed genoeg is, dat het bruikbaar is'.

Zo net nog een berichtje met een enigszins positieve flow, nu eentje met extreme spanning. Ik ging net naar het toillet en had bruinverlies bij het afvegen. Ik schrok me rot dus gelijk de kliniek gemaild (zijn natuurlijk al gesloten) of we toch terecht kunnen voor een vroege echo. Ben gelijk misselijk maar denk dat dit nu meer van de spanning is ipv de hormonen. F@%× nu toch weer in extreme spanning de nacht doorkomen en horen wat de kliniek morgen zegt. Hopelijk mogen we snel langskomen.

[quote quote=10595342]Zo net nog een berichtje met een enigszins positieve flow, nu eentje met extreme spanning. Ik ging net naar het toillet en had bruinverlies bij het afvegen. Ik schrok me rot dus gelijk de kliniek gemaild (zijn natuurlijk al gesloten) of we toch terecht kunnen voor een vroege echo. Ben gelijk misselijk maar denk dat dit nu meer van de spanning is ipv de hormonen. F@%× nu toch weer in extreme spanning de nacht doorkomen en horen wat de kliniek morgen zegt. Hopelijk mogen we snel langskomen.[/quote]
Oh dat moet ontzettend stresserend zijn :( kan me zo al jouw gevoel voorstellen. 
wat ik altijd heb gehoord is dat bruin bloed geen kwaad kan. Rood bloed zou een minder goed teken zijn maar zelfs dan zegt het niet veel. Ik lees in een Facebook groep waar ik in zit wel vaker dat sommigen bloedverlies hebben tijdens de zwangerschap zonder dat het gevolgen heeft. 
Dus ik hoop dat je je positieve mindset een beetje kan vasthouden tot je geruststelling kan krijgen van het ziekenhuis. Ik duim voor jou.
maar ik denk oprecht dat alles oké gaat zijn en dat dit niets wil zeggen. 

Anirbas Dankjewel. Ik ben ondertussen wel ook ietsje rustiger, maar voel wel echt nog wat spanning in mijn lijf. Dus heb ook mijn voetreflex weer gemaild om te kijken of ik in ieder geval daar langs kan komen om weer even wat rust proberen te vinden. Ik heb ook een bericht van de kliniek terug. Hierin is ook aangegeven dat ik mogelijk met het inbrengen van de cyclogest een bloedvaatje heb geraakt o.i.d. De echo blijft ook gewoon staan op de huidige datum, dus moet toch nog even deze komende 2+ weken door zien te komen. 
Ik wilde het eerst niet aan mijn man vertellen, om hem niet onzeker te maken, maar heb het er toch met hem over gehad gisterenavond. Dat was wel echt even fijn hij probeerde mij ook gelijk gerust te stellen. We kijken het gewoon aan en blijven hopen dat het gewoon goed mag gaan. Voor nu lijkt het bruinverlies minder te worden, dus hopelijk komt het niet ineens weer terug of word het erger. Ik heb ook geen krampen ofzo, wel steekjes maar die heb ik al langer. 
Kortom the waiting continues...

[quote quote=10595434]Anirbas Dankjewel. Ik ben ondertussen wel ook ietsje rustiger, maar voel wel echt nog wat spanning in mijn lijf. Dus heb ook mijn voetreflex weer gemaild om te kijken of ik in ieder geval daar langs kan komen om weer even wat rust proberen te vinden. Ik heb ook een bericht van de kliniek terug. Hierin is ook aangegeven dat ik mogelijk met het inbrengen van de cyclogest een bloedvaatje heb geraakt o.i.d. De echo blijft ook gewoon staan op de huidige datum, dus moet toch nog even deze komende 2+ weken door zien te komen. Ik wilde het eerst niet aan mijn man vertellen, om hem niet onzeker te maken, maar heb het er toch met hem over gehad gisterenavond. Dat was wel echt even fijn hij probeerde mij ook gelijk gerust te stellen. We kijken het gewoon aan en blijven hopen dat het gewoon goed mag gaan. Voor nu lijkt het bruinverlies minder te worden, dus hopelijk komt het niet ineens weer terug of word het erger. Ik heb ook geen krampen ofzo, wel steekjes maar die heb ik al langer. Kortom the waiting continues…[/quote]
Lastig, dat je niet gewoon van de zwangerschap kan genieten :/. Denk dat dit sowieso wel moeilijk is als je in zo'n traject gaat, omdat je je misschien meer bewust bent van wat er allemaal kan misgaan dan gewoon gezonde mensen die meteen zwanger worden, zeg maar.

het lijkt me wel een goed teken dat de bloeding wat minder wordt.
ik heb de laatste dagen ook wat pijn in mijn vagina gehad, waarvan ik vrij zeker ben dat het kwam door inbrengen van de medicatie. Ik probeer het nu wat voorzichtiger te doen. Maar ik kan me dus perfect voorstellen dat je zo een bloeding kan krijgen. 

ik wens je veel goede moed de komende periode, kan me voorstellen dat die 2 weken voor jou lang lijken nu. Maar ik hoop zo hard dat je voor kerstmis het mooiste cadeautje krijgt.

Dat is schrikken Zwindo, maar als het echt reden tot zorg was dan hadden ze je wel naar het ziekenhuis laten komen! Succes met de komende weken!

PL Het was inderdaad even flink schrikken. Zoals je zelf ook al aangeeft het was niet erg genoeg om langs te hoeven komen in hun ogen.
Anirbas Ik denk inderdaad dat je, je er veel meer van bewust bent als je in een traject zit. De vorige keer vond ik het ook wel spannend, maar weer heel anders als nu. Door het bruinverlies had ik echt wel even een piek aan spanning en onzekerheid die ik voelde. Die is nu gelukkig alweer iets afgezakt. Zo ook het bruinverlies wat nu weer helemaal weg is, dus hopen dat het nu ook weg blijft. Vandaag precies nog 2 weekjes tot de echo. Vind die nu wel ook echt een stukje spannender. Je ziet vaak ook filmpjes waar meiden dan moeten huilen van blijdschap. De eerste keer had ik dat niet maar zat ik meer met verwondering te kijken. Nu heb ik wel een gevoel dat ik mogelijk in tranen zou kunnen uitbarsten als het een goede echo is. Gisteren voelde ik me echt naar, ik was echt flink misselijk en echt super moe. Ik denk dat ik de hele dag wel had kunnen slapen. Op zich zijn dit natuurlijk wel weer de "positieve" kwalen die bij een zwangerschap horen. Ik heb wel de laatste tijd wat meer last van mijn darmen, dus ik had ook even de bijsluiters erbij gepakt van de progynova en cyclogest. Blijkt dus dat als je endometriose hebt je hier door de progynova meer last van kan krijgen. Laat dit bij mij nou net ook in mijn darmen zitten. Kortom nog steeds wat spanning, maar wel alweer iets meer rust en proberen positief af te wachten tot de eerste echo.
Hoe gaat het verder bij jou? Ik zag in een ander forumbericht dat je toch al had getest en ik zag inderdaad ook al streepjes staan. Heb je ondertussen alweer getest en lopen ze al op? 

Terug
Bovenaan