"De dames die al wat langer wachten....."

Ik vind het ook wel positief dat je die zwangerschapsklachten hebt en het bloedverlies afneemt! Er zijn geen garanties maar ik heb echt het gevoel dat het bij jou de goede kant op gaat. Ik hoop dat je de komende tijd weer wat kan genieten. ❤️
Sinds ik progynova neem, heb ik ook meer buikpijn. Terwijl ik tijdens het stimuleren net minder last had van Endo (wat ik zelf heel gek vond).
Met mij gaat het redelijk goed. Wel buikkrampen en rugpijn en soms ook pijn aan mijn linkereierstok (instant angst voor BBZ dan..).
Mentaal is het wel met ups en downs. Momenteel voel ik me goed maar over het algemeen heb ik veel stress dat het mis gaat lopen. De eerste twee dagen kon ik het allemaal eigenlijk niet geloven. Maar dan plots 's nachts realiseerde ik me dat het echt is en nu ben ik al helemaal gehecht aan deze embryo ?. Het helpt wrs niet dat we afgelopen weekend de namen voor een jongen en meisje hadden gekozen ?.
Maandag had ik dus een heeel licht positieve test. Dinsdag was de test plots veel duidelijker (wel een ander merk maar zelfde gevoeligheid). En dan gisteren leek de test me een heel klein beetje minder duidelijk en toen bleef dat aan me knagen. Dus heb ik nog twee testen gedaan ?. En de derde was het meest donker dus nu ben ik terug gerust ?. Vandaag is het me tot nu toe gelukt om niet meer te testen en ik probeer dat zo te houden tot de bloedafname van maandag. ?

Oh en een grappige anekdote omdat je wenen bij de echo vermeld: mijn vriend kwam gisteren de kamer binnen gewandeld, hij zei dat hij wat emotioneel is en begon tegelijk zachtjes te huilen, waarop ik gewoon keihard mee begon te wenen ?. Ik ween om alles tegenwoordig. Maar het begon bij hem ook door te dringen en we zijn beiden blij en bang. Dus ik kan me zo voorstellen dat we bij die echo alletwee gaan zitten wenen, ik hoop gewoon dat het van blijdschap gaat zijn.

Zwindo en Anirbas: Wat duim ik enorm mee met jullie !! 22dec is m'n verjaardag dus hoop dat er dan ook een cadeautje voor jou in zit ... ?
En Anirbas, wanneer mag jij testen? Wel fijn dat de testen duidelijk blijven!

Ik duim echt mee.

Ik mag volgende week woensdag testen na IUI poging 4... Hebben ondertussen al een informatief gesprek gehad met de arts rond IVF maar m'n partner en ik staan niet op dezelfde lijn vrees ik... Dus afwachten... Ondertussen duimen dat het niet nodig is want  dat ik volgende woensdag een positief resultaat heb ?

KimDM hopelijk heb je zelf ook een mooi vervroegd verjaardagscadeau aankomende woensdag! Bij ons is de 22e altijd ook een beetje ons speciale getal, dus hopelijk in dit geval brengt het ons ook mooi nieuws. 
Anirbas Wat is het toch ook een rollercoaster hè?! Eerst leef je toe naar een 2e streepje, maar dan ga je twijfelen en zit je in onzekerheid. Ik zag dat je maandag bloed mag prikken, heb je dit zelf aangevraagd of stond dit al gepland? Wel heel leuk dat besef en die reactie bij je vriend.
Hier nu een beetje een lichte verkoudheid te pakken. Flink wat slijm en keelpijn. Hopelijk trekt het snel weer weg. 

Oh vervelend, veel beterschap! 

de bloedtest werd door het ziekenhuis ingepland een paar dagen of een week later zal ik opnieuw moeten langsgaan om te kijken of het goed stijgt.
ik heb intussen mijn laatste test gebruikt, die is mooi gestegen. Toch een beetje een geruststelling!

Anirbas Succes vandaag met het bloedprikken! Krijg je vandaag ook gelijk al de uitslag? Hopelijk mooie waardes! 

KimDM hoe gaat het bij jou? Al getest of wacht je echt tot de testdag woensdag? 

Hier ging het het weekend eigenlijk best prima. Begon echt wel weer wat vertrouwen te krijgen in alles en dacht ook echt bij mezelf zo trek ik het echt wel makkelijk tot aan de echo. Was het niet dat ik vanmorgen dus ineens weer wat bruinverlies had. Echt gekmakend dit. Ben je jezelf weer een beetje aan het opladen en positief aan het instellen, doet je lichaam dit... rollercoaster it is. 

Zwindo: Oh wat vreselijk! Je wordt telkens van het ene uiterste naar het ander uiterste gesleurd qua emoties... Nog 10 dagen... Ik duim mee!
Nee ik heb nog niet getest. Ik wilde dat vanmorgen doen, maar was vannacht met mijn slaapkop al gaan plassen... Dus morgen dan... 
Ik moet wel zeggen dat ik er enorm onder pieker nu... Gesprek gehad met de arts rond IVF maar manlief staat er (voorlopig) echt niet achter... Zo jammer! Hij is ervan overtuigd dat het met IUI moet lukken omdat het destijds ook zo gelukt is. Ik pieker me ondertussen suf over m'n eicelreserve en ben enorm bang dat wanneer hij er klaar voor is, mijn eitjes op zijn... Veel verdriet dus... Ook zei hij vorige week dat we poging 2 en 3 eigenlijk niet moeten meetellen omdat zijn zaad toen niet goed was. Ik heb gezegd dat da evengoed pogingen zijn. Het is niet omdat dat meetbaar is, het niet telt. Want het kan bvb ook dat één van de vorige pogingen mijn eitje niet goed van kwaliteit was ofzo maar dat is ook niet meetbaar... Ik zit er een beetje onderdoor omdat we maar niet op dezelfde golflengte zitten... We willen allebei graag een tweede kindje. Als Moranne er nog niet was, zou hij er evt wel voor openstaan (liever niet, maar evt wel). Maar nu omdat we al een gezond kind hebben, staat hij er (nog) niet voor open. Hij zei dat hij erover ging nadenken... Omdat hij een goede band heeft met zijn moeder, heb ik gevraagd om daar even mee te praten. Hopelijk helpt dit. Ik wil absoluut niet aan iets dergelijks beginnen als we er niet allebei achter staan, maar voel me momenteel heel machteloos tov zijn neen. We wachten sowieso deze test af...
Het gesprek met de dokter vond ik net heel goed meevallen.. Ach ja ...

Anirbas: Hoe was je bloeduitslag? 

Terug
Bovenaan