"De dames die al wat langer wachten....."

Shit KimDM snap dat het even flink balen is.

Hier zojuist bloedverlies, maar (nog) geen buikpijn wat volgens de assistente nog goede hoop kan geven. Vanmiddag kon ik niet meer terecht voor een  echo, maar mag mij morgenochtend om 8 uur melden. Dan weten we meer, voor nu weer afwachten, hopen en een lange avond tegemoet. Overigens vanmorgen nog een knaltest. 

Ah wat balen KimDM, en lastig dat jij en je partner anders over IVF denken. Ik hoop dat jullie dichter bij elkaar komen. 
En Zwindo, hou vast aan die positieve test! Succes met de echo!

Tnx meiden! Ik zou morgen 6+4 zijn. Nog steeds geen buikkrampen, maar net wel ook een stolsel verloren, dus moed zakt wel een beetje in de schoenen. Ik was gisteren echt extreem misselijk en vanmorgen ook nog heb echt bijna een uur gedaan over een broodje naar binnen werken. Voel me nu ook echt vet vaag. Mijn buik is flink aan het rommelen en heb nog steeds een soort brok in mn keel zitten. Helaas zit er niet veel anders op dan het afwachten. 

Nou meiden er is hier een waar wonder gebeurd. We hebben een goede echo gehad vanmorgen! Onze kleine knipperende rijstkorrel kwam gelijk heel duidelijk in beeld. Ook hebben we een duidelijke verklaring voor het bloedverlies. Ik heb namelijk een plek aan de voorkant van mijn baarmoeder zitten waar het bloedverlies vandaan komt. Het kan daarom zijn dat ik hier ook nog wel even wat last van houdt. Ik heb wel ook een extra progesteron spuit gekregen om te kijken of dit de bloeding verder kan helpen stoppen. Ook moet ik het allemaal wat rustiger aan doen. Om die plek de kans te geven om te helen. Voor nu dus gelukkig goed nieuws, maar het blijft wel extra spannend. Gelukkig volgende week weer de echo. En dan staat 2 weken later ook al de eerste echo bij de verloskundige ingepland. 

Ik kom heel even onder mijn meelees steen vandaan om je te feliciteren zwindo! Je verhaal is zo herkenbaar inclusief het bloedverlies. Ben echt blij voor je dat het gelukt is.
Wel grappig te lezen dat het gelukt is met een totaal andere mindset. Bij mij was het toen ook gelukt.
Even voor alle nieuwe dames, ook ik heb helaas lang meegeklets in dit topic, maar tegen alle verwachtingen in en ondanks alle nare dingen die in ons icsi traject zijn gebeurd ben ik in januari moeder geworden van een meisje. 
Dus voor iedereen, hou hoop, hoe uitzichtloos het ook lijkt. 
Ik kruip weer terug onder mijn steen 

@KimDM, heel jammer van de negatieve test.. was dit op de dag dat je officieel mocht testen? 
Vervelend dat jij en je vriend niet op dezelfde lijn staan. Heeft hij ook gezegd waarom hij geen IVF wil doen?

@PL, hoe gaat het met jou? Waar zit jij ergens in het traject? 

@Zwindo, wat een leuk nieuws!! Heb je het hartje al zien kloppen? En was het emotioneel? ?
@Brabandse, proficiat met je dochter! 
Mijn bloedafname van maandag (17 DPO) was goed! HCG was 337, progesteron was wel niet zo hoog (16,4), hiervoor moet ik nu extra Utrogestan bijnemen.
verder blijft de angst wel. Vandaag had ik fel rugpijn en dan ben ik meteen weer bezorgd. Ik heb gisteren nog een clearblue met wekenindicator gekocht. Ik was even tot het weekend als ie dan op 3+ staat ben ik gerust tot de volgende bloedafname, volgende week dinsdag.
Intussen ben ik ook ziek, dat maakt het ook niet prettiger. 

Brabandse Ik ken jou inderdaad nog wel! Wat leuk dat je toch nog even onder je meelees steen vandaan bent gekomen. 
Anirbas Vervelend dat je ziek bent, Beterschap! Maar wat fijn dat je bloedtest goed was! En probeer het maar zo te bedenken ze hebben nu kunnen meten dat je progesteron wat lager was en dat wordt nu opgelost door wat extra utro. Ik heb mijn +3 op de CB al gehad en dat geeft inderdaad toch een goed gevoel. Die rugpijn enz. hoort er toch ook wel allemaal bij. Ik heb daar ook af en aan last van. Soms denk ik ook echt dat ik van alles voel omdat alles nu langzaam begint te groeien en bij mij de boel door de endometriose zo vergroeid/verkleefd is dat ik daardoor het groeien van alles misschien net wat meer voel ofzo. 
Vannacht hier heerlijk geslapen ik was gisteren ook echt helemaal op. Was veel spanning van mij afgevallen na de echo en merkte echt dat ik me daarna echt uitgeput voelde wat eigenlijk de rest van de dag wel zo'n beetje heeft geduurd. Dus lekker vroeg mijn bed in gegaan. Vind het heel fijn dat we volgende week alweer de volgende echo hebben staan. Dat geeft toch echt ook wel wat rust. 

Terug
Bovenaan