Anirbas dan lopen we wat dat betreft redelijk gelijk op met onze afspraken. Wel heel bijzonder dat ze nog geen echo hebben ingepland meestal doen ze dat wel rond de 7 a 8 weken bij een traject. Zou er inderdaad gewoon even naar vragen. Ik zit inderdaad in Nederland. Hier is het ook zo dat als de zwangerschap is vastgesteld je zelf een verloskundige moet uitzoeken om daar gewoon de normale route zoals alle andere zwangeren te bewandelen. Tenzij je natuurlijk een medische zwangerschap hebt (meerling of iets anders) dan wordt je overgedragen aan een ziekenhuis/gynaecoloog. Zou gewoon even navragen hoe het nu verder zal lopen als je ze ook spreekt voor een echo. Hopelijk kan je nog terecht voor de feestdagen en kan je het met echo foto vertellen.
Ik had eerst een heel uitbundige manier met een spel verzonnen om het te vertellen, maar we gaan het toch even anders doen en het gewoon vertellen met de echo foto's. Het is allemaal namelijk een beetje dubbel, omdat mijn schoonvader vorige week is overleden. Die wist het al wel want die hadden we het al verteld. Ik kijk er nu wel heel erg naar uit om het mijn ouders te vertellen!
Ik had eerst een heel uitbundige manier met een spel verzonnen om het te vertellen, maar we gaan het toch even anders doen en het gewoon vertellen met de echo foto's. Het is allemaal namelijk een beetje dubbel, omdat mijn schoonvader vorige week is overleden. Die wist het al wel want die hadden we het al verteld. Ik kijk er nu wel heel erg naar uit om het mijn ouders te vertellen!