"De dames die al wat langer wachten....."

Super dat je er zo positief instaat Lapjesendraadjes! Zal mentaal wel even deugd doen denk ik! Wij hebben ons ook voorgenomen dat als het nu niet lukt, we gewoon terug even gaan genieten tot we terug op behandeling kunnen. We zien wel of het komt dan! 
Annemt, heel herkenbaar hoor! Dikke knuffel. Ooit is het aan ons!
Lotjejansen, jij moet dus ook wachten op alle ingrepen eerst? Wat een impact een virus kan hebben zeg! 

Wilkindje, ach meid wat erg! Maar wel goed dat je toch nog medicatie gekregen hebt. Zo blijven aanmodderen is ook niets he.. Veel sterkte met dit een plaatsje te geven! Dikke knuffel!

Chacha, klopt, tot nu alleen orienterend onderzoek gehad. Gedwongen extra wachtstand, niet leuk! Hoop dat de extra rust, wandelingen en gezond eten meehelpen in de tussentijd!
Hoe gaat het bij jou? 
Annemt fijn dat het iets zakt. Die lange adem en incasseren blijft gewoon rot. Geniet van je vriend :) 

Lotjejansen, lastig he. We wachten al zo lang en als het dan aan ons is, komt een stom virus er een stokje voor steken. Ik ben volop aan het wachten op m'n nod, nog een weekje weg ?. Vooral wat buikpijn (al enkele dagen, met gisteren echt steken in m'n baarmoeder) en precies wat gevoeligere borsten sinds vandaag. Ik probeer zo lang mogelijk te wachten om te testen, al is dat moeilijk ?.

In ieder geval symptomen die een zwangerschap kúnnen betekenen:) you never know!! Haha heb je veel testen op voorraad? We gaan beetje gelijk op, ook volgend weekend nod. Dit weekend maar even echt weekend houden ook van de piekergedachten. Geniet van de ?!

Ja wie weet idd ?. Durf er alleen niet echt op hopen ?. Ja, heb er 4 denk ik! Volgens m'n app heb ik woensdag m'n nod, gebaseerd op lf van vorige maand die 12 dagen was. Mss dan al eens testen. Ja gaan wij ook doen! Nu het goed weer is, toch even genieten!

Hallo meiden, 
Vandaag begon ik weer een beetje hoop te krijgen. Zou het dan toch een keer... Jullie raden het al, helaas. Soms is het volgens mij gewoon een mindgame. In deze tijd kom ik het liefst niet al te vaak in winkels, etc. Toevallig was ik vandaag in de winkel, dus ik dacht, laat ik voor de zekerheid een testje meenemen. Ik had extra lang gewacht met naar de winkel gaan, zodat ik me misschien nog zou bedenken, maar ik zat zo in spanning, dus ik kocht de test met de afspraak dat ik hem niet voor dinsdag zou gebruiken. Toen ik thuis kwam meteen eten gemaakt, etc. Nog even met mijn vriend over de test gepraat. Ik ga naar het toilet en jawel hoor, mijn menstruatie is doorgebroken. Dit kan gewoon geen toeval zijn. 
Gelukkig heb ik me er inmiddels op ingesteld dat het bij ons zonder hulp echt niet gaat lukken, maar het doet ook elke keer weer pijn. Eigenlijk ben ik er even klaar mee, maar daar komt natuurlijk helemaal geen kindje van...
Lotjejansen en ChaCha, ik hoop voor jullie dat het deze keer wel eens lukt. 

Dag allerliefste mama's en mama's in spe. Ik ben Rian en ben 35 jaar. Ben 8 jaar samen met m'n vriend. 3 jaar geleden gestopt met de pil en nu een jaar bezig om zwanger te worden. In oktober vorig jaar geopereerd aan een bbz nadat ik een week dacht zwanger te zijn. Ze hebben m'n linkereileider verwijderd. Deze maand zouden we starten met onderzoeken maar die gaan dus niet door. Nu op 't wachtbankje. Verwacht één dezer dagen mijn NOD. Al 2 nachten achter elkaar klaar wakker om een uur of 4 met hele branderige borsten. Nooit eerder gehad. Vandaag alleen nergens last. We gaan 't zien. Wederom weer spannend en net zo hoopvol als alle andere keren. Succes allemaal! 

Ikbendoutzen fijn dat je nu in ieder geval wel een klein beetje weet hoe je moeder erin staat. Ik praat er met dievam mij ook niet heel veel over, maar die zegt heel vaak het komt wel goed. Is volgens mij meer ook voor haarzelf dat ze dat blijft zeggen.
Wat super dat je een al op cyclusdag 10 een positieve test heb! Hopelijk gaan de komende twee weekjes snel voorbij met een mooi resultaat aan het eind.
Chacha spannend hoop echt een positieve test! Was jij nou ook degene die bonje had met een vriendin tijdje geleden? Dat nog goed gekomen? Hier niet einde vriendschap. Aan een kant een soort opluchting omdat het al langer niet helemaal goed meer zat, ergens ook wel jammer van 10 jaar wat ineens foetsie is. Maar met name ook pissig om hoe ik door haar behandelt ben en daardoor eigenlijk een soort last wa van mn schouders is gevallen. 
Mttm wat balen dat je toch ongesteld bent geworden en dat het niet wil lukken zonder hulp zeker nu.
WilKindje wat fijn dat je toch pillen hebt kunnen krijgen. Het blijft natuurlijk niet minder verdrietig maar je lichaam is nu wel aan het werk. Heel veel sterkte en een dikke virtuele knuffel. 
Annemt herkenbaar onze tijd komt ook echt wel en we zijn er straks gewoon nog blijer mee als het eenmaal zover is en zullen er nog intenser van genieten. 
Lapjesendraadjes wat fijn dat je lekker bezig bent en je op andere dingenkan focussen. Heel veel succes met het verhuizen en klussen.
Aan de meiden die teunisbloemolie slikken voor het verkorten van de cyclus hebben jullie ook pcos of gewoon een lange cyclus? Aangezien we voorlopig nog wel thuis zullen zitten zit ik eraan te denken om het misschien ook eens te proberen. Maar ga eerst nog even op onderzoek uit of het kwaad kan bij endometriose en pcos. 
Toch besloten nog ovulatietesten te bestellen, deze keer de sensitest dipsticks omdat veel meiden hier positief over waren en een stuk goedkoper zijn dat de CB testen ?

Terug
Bovenaan