Zwindo, klopt, dat was ik! Ik heb haar aangesproken via whatsapp, door de maatregelen ging ik haar een hele tijd niet zien dus dacht na de zoveelste kutopmerking, ik ga ervoor ?. Ze heeft 1 maand moeten wachten en zei tegen mij 'eindelijk groen licht'. Ik begon te huilen waar k stond en men vent helemaal pissig. Dus heb haar gestuurd dat ik het enorm moeilijk heb met hoe ze dingen tegen mij zegt, dat ze niet beseft wat wachten echt is,.. Ze reageerde hier wel goed op, maar voor mij is het zeker niet meer hetzelfde. Ik contacteer haar zelf veel minder, heb ook geen zin in al haar drama hoe erg het wel niet is dat ze 1 maand heeft moeten wachten, hoe verschrikkelijk het is dat ze een eisprong heeft moeten overslaan. Nou meid, ik sla al 2,5 jaar eisprongen over, als die er al zijn ?. Dus het is wel iets bekoeld langs mijn kant hoor. Maar idd wel jammer van de 10 jaar vriendschap.. Anderszijds, als je je beter voelt nu, goed voor jou! Mensen die je slecht laten voelen heb je niet nodig ?.
Ik denk dat ik me weer dingen inbeeld. Mijn borsten zijn vandaag totaal niet gevoelig, heb enkel buikpijn en soms misselijk gevoel. Denk dat gwn m'n menstruatie doorkomt ?.
Ik denk dat ik me weer dingen inbeeld. Mijn borsten zijn vandaag totaal niet gevoelig, heb enkel buikpijn en soms misselijk gevoel. Denk dat gwn m'n menstruatie doorkomt ?.