"De dames die al wat langer wachten....."

Zwindo, klopt, dat was ik! Ik heb haar aangesproken via whatsapp, door de maatregelen ging ik haar een hele tijd niet zien dus dacht na de zoveelste kutopmerking, ik ga ervoor ?. Ze heeft 1 maand moeten wachten en zei tegen mij 'eindelijk groen licht'. Ik begon te huilen waar k stond en men vent helemaal pissig. Dus heb haar gestuurd dat ik het enorm moeilijk heb met hoe ze dingen tegen mij zegt, dat ze niet beseft wat wachten echt is,.. Ze reageerde hier wel goed op, maar voor mij is het zeker niet meer hetzelfde. Ik contacteer haar zelf veel minder, heb ook geen zin in al haar drama hoe erg het wel niet is dat ze 1 maand heeft moeten wachten, hoe verschrikkelijk het is dat ze een eisprong heeft moeten overslaan. Nou meid, ik sla al 2,5 jaar eisprongen over, als die er al zijn ?. Dus het is wel iets bekoeld langs mijn kant hoor. Maar idd wel jammer van de 10 jaar vriendschap.. Anderszijds, als je je beter voelt nu, goed voor jou! Mensen die je slecht laten voelen heb je niet nodig ?. 

Ik denk dat ik me weer dingen inbeeld. Mijn borsten zijn vandaag totaal niet gevoelig, heb enkel buikpijn en soms misselijk gevoel. Denk dat gwn m'n menstruatie doorkomt ?.

Chacha Jezus wat een reactie ook van haar met groen licht. Wel goed dat je het tegen haar gezegd hebt en ze daar wel een goede reactie op had, maar snap heel goed dat het voor jou ook wel het een en ander heeft verandert. Hoop dat bij jou de tijd het doet beteren hier heeft tijd niet geholpen.
Ze heeft me ook echt shit behandeld eigenlijk al de laatste jaren. Ze schuif nu een heleboel dingen op mij af, want ze moet heel erg nadenken over welke dingen ze wel of niet tegen me kan zeggen. Ze vindt niet dat ik open en eerlijk ben terwijl ik juist degene ben die recht voor zn raap is. En zo gaat het lijstje maar door en door, dus ik kost voor haar teveel energie. Ze moest eens weten hoeveel energie zij kost en hoevaak iedereen voor haar aan het uitwijken is en rekening met haar houdt. Ik heb echt niets ander gedaan dan er voor haar te zijn en dit is wat je als bedankje krijgt. Dus bent met name gewoon echt pissig en ook op mezelf van hoeveel ik wel niet gepikt heb. Ik dacht echt als iemand me zo behandelt wil ik je ook niet eens in mn leven. Zoals je ook al zegt, mensen die je alleen maar slecht laten voelen moet je niet in je leven laten maar loslaten. Zeker nu niet in deze shit waar we hier al allemaal doorheen gaan. Haha zo even luchten?
Maar wat balen dat je denkt je toch dingen te verbeelden. Hopelijk verbeeld je je geen dingen en heb je woensdag een positieve test in handen. Ik zal heel hard voor je duimen???

Haha kan deugd doen he, even je verhaal kwijt! Ze klinkt zeker niet als iemand met het meeste zelfinzicht.. Als je je er goed bij voelt, heb je zeker de juiste keuze gemaakt!
Bedankt hoor! Ik haat het gewoon dat zwangerschapskwaaltjes en menstruatie zo hard op elkaar lijken ?. Ze hadden daar echt iets beter op kunnen vinden ?. We zien het wel woensdag idd! Ik probeer het wat los te laten!

riri welkom hier, heftig dat je een bbz hebt gehad en eileider kwijt bent. Ik hoop voor je dat het raak mag zijn dit x!   

Zwindo moeders zijn soms lastig te peilen maar denk dat ze eigenlijk intens meeleven.... die sensitest gebruik ik ook en dan de groene, die zijn extra gevoelig, die vind ik top! Ik heb dus geen pcos, wel cystes en een ovulatiestoornis met late ovu. Op dag 10 bijna positief maar testen blijven daar nu op hangen...nog ff wachten maar heb ern goed gevoel bij! 

Mandareintje wat fijn zeg dat je al mag starten!!! Zijn de maatregelen in Duitsland dan al versoepeld? Ik moet zeggen dat ik net meteen op de website van mijn kliniek heb gekeken maar helaas..
Jij heel veel succes deze ronde, ik hoop op veel mooie en gezonde embryos!!

Lapjesendraadjes, volgens mij zijn de regels in Duitsland überhaupt anders. Kliniek is nooit dichtgeweest, wel starten ze heel weinig nieuwe cyclussen, ik heb net geluk denk ik. De naam van 'mijn' kliniek is Cuypers en Cuypers en zij zitten in Heinsberg. Geheel NL team, kan ze iedereen aanraden. 

Mandareintje je hoort vooral veel over vrouwen met pcos met een ovulatiestoornis maar ik heb dus geen pcos, vanuit de hersenen vanuit de hypofyse wordt bij mij de hormoonbalansen verstoord, geen idee hoe vaak zoiets voorkomt eigenlijk.   Ik weet waarom mn moeder zo reageert, ze vind het eigenlijk heel erg voor ons en weet zich gewoon niet echt tactisch te uitten, maar dat is niet erg want ik weet dat ze het niet verkeerd bedoeld. 

Wauw wat goed dat je door mag! Wanneer is de terugplaatsing? Niet schuldig voelen hoor, volgens mij hebben we allemaal niets om jaloers op te zijn?

Ik heb weer eens een brief van het ziekenhuis gekregen, 1x raden, staat weer onzin in, namelijk dat ik een hsg heb ondergaan die afwijkend was en dat ze op basis daarvan hebben besloten een kijk ok te gaan doen... 
Nou mensen ik heb dus geen hsg gehad... de zoveelste dikke misser. Switchen zie ik ook niet helemaal zitten maar ik ga morgen bellen met de zorgverzekeraar over een prive kliniek hier dichtbij. Kijken wat we aan vergoeding kunnen krijgen. En ik zal morgen een stevige brief aan het ziekenhuis richten. 

Op dag 10/11 had ik een bijna? Positieve? Ovu test, nu zijn de streepjes weer ontzettend afgezakt... ik snap het niet meer, nog nooit eerder dan dag 22 ovu gehad..ik ga zo eeven proberen die afbeeldingen hier neer te zetten, misschien kunnen jullie er iets uit opmaken.... 

Terug
Bovenaan