"De dames die al wat langer wachten....."

Ikbendoutzen wat een ontzettend slordige brief! Dat is toch het tegenovergestelde dan dat je in het telefonisch consult hebt gehoord? Je zou bijna denken dat ze je verwarren met een andere patiënt of  ze verdienen er zeker aan om een kijkoperatie te doen? 

Oh ja, ik heb wel eens van Cuypers en Cuypers gehoord! Goede verhalen inderdaad! Ik zit bij Vivaneo Leiderdorp. Op een kwartiertje rijden van mijn huis en een half uur vanaf werk. En ik moet zeggen dat ik mij prettig voel bij de arts en verpleegkundigen (op degene na die de eendenbek liet openspringen, tenminste zo voelde het. Ze zal het vast niet expres hebben gedaan, maar ik wil haar niet meer hahaha)! Ik ben ook erg blij met de verdoving ik bij de punctie ga krijgen!

Riri ik had even over jou berichtje heen gelezen maar welkom! Heel erg naar dat je een bbz hebt gehad en nu een eileider kwijt bent. Mijn buurvrouw heeft het ook gehad duurde eerst even voor ze zwanger was toen een bbz ook eileider kwijt daarna ineens na 3 maanden raak! Verwacht nu bijna haar kleintje. Hoop dat het voor jou ook zo mag gaan.
Chacha nog kunnen inhouden met testen? Morgen NOD toch? Nog kwaaltjes erbij gekregen? Hoop echt dat je morgen met een positieve test komt???
Lapjesendraadjes jup je leert nu inderdaad je echte vrienden kennen. Snap dat je het nog niet verteld hebt. Hoe gaan de verhuizingsvoorbereidingen? 
Mandarijntje wat super dat je nog gewoon door kan gaan! Hopelijk is het nu ook raak en hoef je niet meer. Ik had de kliniek al een keer eerder gegoogled nadat je er zo tevreden over was. Het is voor ons nog best een stuk rijden, maar hij zit nog in mn achterhoofd  als optie mocht het nodig zijn.
Ikbendoutzen Jezus wat slecht! En dit zelfs nog nadat je ze erop hebt aangesproken. Ik snap heel goed dat je gaat overstappen, echt alle vertrouwen is weg. Wat raar ook dat je ovulatie nu anders doet misschien heeft de operatie toch iets in je lichaam in gang gezet. 
Wilkindje hoe gaat het verder met jou? Hopelijk wordt het bloeden alweer iets minder. Dit is echt zo kut. Dikke knuffel. 
Hier vandaag mn ovulatietesten binnen gekregen, dus morgen beginnen. Ik denk wel wat dit even de laatste keer is dat ik testen ga gebruiken, maar hopelijk zijn ze ook gewoon niet meer nodig. ?

Mandareintje, nee hoor, wat goed voor jou!! Ben blij dat je kan door gaan. Veel succes!
Ikbendoutzen, wat een blunder weer van het ziekenhuis.. Goed dat je een brief gaat schrijven! Dit staat toch allemaal genoteerd in je dossier? Hoe kan het dan dat ze zo missen? Gek van je ovulatie idd, kadert dit dan in je ovulatiestoornis?
Lapjesendraadjes, ja je ziet wel wat belangrijk is voor wie! Ach, beter dat je het ziet zeker? Ik hoor haar nog wel, maar het voelt toch wel anders aan hoor.
Zwindo, lief dat je aan me denkt! Jammer genoeg vandaag een spierwitte test ?. Ik wacht dus gwn af tot ik m'n menstruatie doorkrijg. Ga het nu ook effe zo laten denk ik, even alles terug normaal laten worden zonder testen en we zien wel! 

ikbendoutzen: neeee serieus?? wat slecht van het ziekenhuis zeg! Jeeeezus. Daar zou ik ook gewoon echt een officiele klacht over indienen. Zoiets moet echt niet kunnen, dat ze zo onvoorzichtig met hun clienten omgaan. 
Wanneer de terugplaatsing gaat zijn dat weet ik niet. Ik hoop dat er uberhaupt een terugplaatsing komt. Zo ver kwam het de vorige keer namelijk niet eens... eerst maar eens een mooie hoeveelheid eitjes laten groeien en er daadwerkelijk gezonde embryo's uit laten ontstaan.. 
Lapjesendraadjes: wat fijn dat ze bij VivaNeo ook een verdoving geven! Ook een roesje? 
Zwindo: ja ze zijn echt heel fijn. Daar komen is als een soort warme deken, ze doen er écht alles aan om onze droom uit te laten komen en hebben gewoon veeeeel meer mogelijkheden als in Nederland. Het is inderdaad een eind rijden, voor mij valt het nog relatief mee (Eindhoven), maar er zijn er ook genoeg die uit Den Haag rijden of vanuit Amsterdam. Dat is wel een stukkue verder.. Gelukkig zkun je de echo's gewoon in Nederland doen, dus in feite hoef je alleen daarheen voor de intake, punctie en terugplaatsing. En eventueel voor onderzoeken als je dat nog wil. 

Ahw meiden wat lief dat jullie zo aan me denken ? ik heb vandaag een uitwendige echo gehad om te zien of het "schoon" is dat was gelukkig wel zo ☺️ Zat nog wat bloed maar ik verlies dat ook nog op het moment dus is geen probleem.. pff nu gaat het hele avontuur weeral opnieuw beginnen.. heb er wel zin in om er weer voor te gaan maar bang ben ik wel..
mandareintje: wat goed dat ze dit toch gewoon door laten gaan! Het is ook heel erg balen allemaal maar hopelijk nu voldoende goede eitjes en goede embryo's voor jou! ?
chacha: wat ongelofelijk klote dat hij nu (nog) wit is, maar zolang er geen menstruatie is zou er nog hoop zijn, ik ga iig heel hard voor je duimen, gun het je zo dat het eens goed gaat ook ?

Wilkindje, goed dat alles schoon is, maar toch kut he. Ik snap het dubbele gevoel! Dikke knuffel! 

superlief voor het duimen, maar ondertussen is het wel doorgebroken denk ik! Op naar de volgende ronde dan maar ?. Ik krijg nu van de gyn wel utrogestan voor de komende maanden, zodat m'n lf toch terug wat verlengd wordt en m'n progesteron zeker hoog genoeg is. We bekijken het wel weer verder! 

Terug
Bovenaan