Dat wist ik niet Mandareintje, dat een late eisprong vaak voorkomt bij vrouwen met een hoge eicelreserve! Ik heb blijkbaar ook een hoge eicelreserve, maar niet hoog genoeg om PCOS te hebben. Die grens is 4,0 en ik heb 3,3. Bij mij wisselt de eisprong enorm. Soms al op dag 12, maar vaker tussen dag 16 en 18.
Oliviaatje, jaaa heel fijn he al die aankondigingen. Nu ben ik bijna 38 dus is t op zich logisch dat veel vrouwen in mijn omgeving al kinderen hebben of krijgen maar toch is t altijd weer even slikken! Ook voor jou komt t moment dat je een aankondiging mag doen hoor!! Op zich is jouw cyclus nog niet super lang hoor! Gelukkig maar! Waarom ben je gestopt met die vitaminen?
Knuffeltjeee, is het toch nog niet doorgebroken? Wat rete irritant zeg! Het zou toch fijn zijn om op een knopje te kunnen drukken om t te laten doorzetten he! Ik snap dat t aanvoelt als falen, maar dat vind ik zo enorm negatief naar jezelf toe klinken! Misschien heb je wel ergens een zetje nodig middels hormonen, misschien is t pure stress doordat t al zo lang niet lukt, misschien ligt t inderdaad aan je vriend. Ik hoop oprecht voor jou dat je ziekenhuis weer snel open gaat en je snel antwoorden gaat krijgen!! Het is momenteel erg moeilijk allemaal.