"De dames die al wat langer wachten....."

Trouwens, de zwangerschapsaankondigingen vliegen mij om de oren. Vriendinnen die hun tweede krijgen, kennissen hun eerste etc. en dan net gestopt met de pil o.i.d. zo lastig! Ik heb nooit de pil gebruikt, dus dan vind ik het eigenlijk extra lastig.. ?

Zwindo: ik vind ze er allemaal vrij licht, ogen een beetje hetzelfde. Rot zeg dat dat zo lang duurt.. ik vond mijn eisprong al laat op dag 19. Irritant zeg die lange cyclussen.... wat ze in Duitsland zeiden is dat een late eisprong vaak voorkomt bij vrouwen met een hoge eicelreserve. Weet niet of dat bij jou ook zo is, maar misschien kun je jezelf een beetje positief stemmen met die gedachte. Hang in there!
Oliviaatje: wat zit er dan in die etos pillen dat dat zo'n enorme invloed op jouw cyclus heeft? Is dat niet gewoon een multivitamine dan? Irritant he al die aankondigingen, hier is het helaas niet anders. Net zoals al die meme's die voorbij komen zovan dat iedereen zwanger wordt tijdens quarantaine. Uhh ja...

Mandareintje dank voor je reactie. Vindt ze allemaal ook erg licht vandaar dat ik denk dat het nog moet komen. Al vindt ik de onderste wel iets donkerder en lijkt het juist lichter te worden voor mn gevoel, maar heb nog niet eerder zo'n korte cyclus gehad dus leek me sterk dat ik mn eisprong gemist zou hebben. Was het maar zo iets positiefs. Ik hev helaas een vorm van PCOS en endometriose. Nou is de endometiose (zover ik weet) geen oorzaak voor een late eisprong. Maar door de PCOS dus heel onregelmatig denk dat dit weer zo'n lange ronde is ? altijd een beetje een dubbel gevoel blij dat ik niet de pijn heb van ongesteldheid maar ook balen dat mn cyclus niet lekker loopt. We wachten het gewoon af.

Zwindo: ah nee wat klote, nee dan helpt mijn berichtje niet. Sorry, ik vergeet soms wie nou precies wat heeft.. de onderste oogt iets donkderder, maar de controle streep is daar ook donkerder. Denk omdat de hele strip ietwat verkleurd is geraakt. Hoop dat je eitje snel komt en dat het meevalt met de lengte van de cyclus! Lijkt me zeker geen fijn idee als dat niet lekker loopt nee..

@ Mandareintje. Ik heb eigenlijk geen idee waardoor ik dat effect heb. Bij geen gebruik is mijn ovulatietest rond dag 20 positief en duurt cyclus tot 34 dagen. Bij wel gebruik Etos pillen bij dag 16 positieve ovutest en duurt cyclus tot 30/31.. 

Erg he van die aankondigingen en dan even verkondigigen dat ze net van de pil af zijn. Of er een babyboom komt, nou we wilden het zonder dat stomme virus ook al. Dus niks quarantaine baby of wat dan ook! 

Zwindo onderste is wel iets donkerder,  misschien kun je die groene teststripjes van sensitest eens proberen, die zijn altijd heel duidelijk! Klote dat je cyclus nu zo lang duurt. 
  Ik zit in de wachtweek(en), kijken wat er gaat gebeuren met die tarwekiemolie... ik ben er soms best mee bezig maar probeer er niet aan te denken en mezelf af te leiden. Overal aankondigingen en om mij geen 3 vrouwen die of net bevallen zijn of gaan bevallen..ik verwijder tegenwoordig iedereen op instagram die zwanger is of een baby heeft gekregen, ik hoef dat nu even niet te zien hoor. 
Dan zie je ineens iemand die op de basisschool 3 klassen lager dan jou zat in verwachting van hun 2e kind...nee ik trek dat ff heel slecht momenteel

Mandareintje geeft niets hoor is ook niet bij te houden. Ben benieuwd hoe lang deze ronde gaat lopen.
Olivaatje dat is bijzonder. Dan zou ik goed die vitamines blijven slikken. 
Ikbendoutzen ik had wel ook een beetje het idee dat mn urine toen net iets geconcentreerder was dus misschien dat het daarom wat donkerder is. Ik gok dat ik hem echt nog moet gaan krijgen. Helaas alleen deze keer weer een lange ronde, alleen benieuwd hoe lang deze ronde gaat duren... spannend voor jou weer de wachtweken. Snap heel goed dat je die berichten even niet trekt nu. Ik moet bekennen dat ik (nog) geen insta heb? was met fb ook al laat maar ben sowieso niet echt actief op social media haha. Hopelijk mag je binnen kort ook een mooi bericht posten! Hebben jullie ook al wel eens op pinterest gezocht naar aankondigingen? Ik zit zelf nog niet aan de hormonen of iets maar zag ook een paar gave ideeën voor een aankondiging met de spuiten in een hartje rondom de echo enz. Vond ik wel echt heel stoer, echt van het gaat niet voor iedereen makkelijk maar het is gelukt. 

Dat wist ik niet Mandareintje, dat een late eisprong vaak voorkomt bij vrouwen met een hoge eicelreserve! Ik heb blijkbaar ook een hoge eicelreserve, maar niet hoog genoeg om PCOS te hebben. Die grens is 4,0 en ik heb 3,3. Bij mij wisselt de eisprong enorm. Soms al op dag 12, maar vaker tussen dag 16 en 18.
Oliviaatje, jaaa heel fijn he al die aankondigingen. Nu ben ik bijna 38 dus is t op zich logisch dat veel vrouwen in mijn omgeving al kinderen hebben of krijgen maar toch is t altijd weer even slikken! Ook voor jou komt t moment dat je een aankondiging mag doen hoor!! Op zich is jouw cyclus nog niet super lang hoor! Gelukkig maar! Waarom ben je gestopt met die vitaminen?
Knuffeltjeee, is het toch nog niet doorgebroken? Wat rete irritant zeg! Het zou toch fijn zijn om op een knopje te kunnen drukken om t te laten doorzetten he! Ik snap dat t aanvoelt als falen, maar dat vind ik zo enorm negatief naar jezelf toe klinken! Misschien heb je wel ergens een zetje nodig middels hormonen, misschien is t pure stress doordat t al zo lang niet lukt, misschien ligt t inderdaad aan je vriend. Ik hoop oprecht voor jou dat je ziekenhuis weer snel open gaat en je snel antwoorden gaat krijgen!! Het is momenteel erg moeilijk allemaal.

Terug
Bovenaan