"De dames die al wat langer wachten....."

Ikbendoutzen: Spannend de wachtweken! Wanneer is je NOD? Herkenbaar van de social media, ik ontvolg ook iedereen die te veel baby of zwangerschaps dingen post in mijn ogen. 
Lapjesendraadjes: Is dat je AMH waarde? Die 3,3? Dat is zeer zeker hoog voor 38 jaar! Fijn zeg! Ik had 2 jaar geleden 4,5 en dat zat toen nog niet binnen de range voor PCOS maar het is wel boven gemiddeld. Fijn om een goede reserve te hebben! Dan kom je ook relatief laat in de menopauze waarschijnlijk, ook fijn om te weten ;-). Wat rot dat alles zo tegen lijkt te zitten, vooral na een gebroken nacht, dan valt alles even extra tegen lijkt wel hé. Ik hoop voor je dat de verhuizing afleiding gaat geven. Dikke knuddel vanuit hier!
Ben zelf een beetje bang dat ik toch een eisprong heb gehad ondanks de hormonen. Had dinsdag 1 eitje van 21mm en de rest was zo'n 13mm. Maar heb nu sinds vanmorgen geen slijmerige afscheiding meer, maar juist dikke creme achtige, wat ik herken van NA mn eisprong. Net dus de kliniek gemaild of dit door de hormonen heen toch kan. Denk dat die grote gesprongen is, zou dat wel heel erg vinden. Toch een kans op een embryo minder.. morgen een nieuwe echo dus dan weten we het!

lapjesendraadjes  vrienden van ons lopen bij het umcg, is dat weer open?? Zij hebben nog geen bericht gehad... ben heel benieuwd! 

Mandareintje 19e knaltest nod 25 april. Maar normaliter na 5 tot 7 dagen na ovu alweer ongesteld dus ik weet t nooit haha
Spannende tijd weer voor jullie, zit hier heel hard mee te hopen??

Thanks voor de knuffels meiden, vind t erg fijn dat ik hier mijn frustraties en verdriet kan uiten!!
Ja mijn AMH waarde is 3,3. Ik ben wel blij met mijn voorraad, dat luchtte echt op om te horen haha! Ik was zo bang dat t al aardig op was. Mijn moeder was ook erg laat in de overgang (en ook niet spontaan, maar doordat ze de boel ergens op haar 55ste liet verwijderen). Zij kon zich niet herinneren wanneer haar moeder in de overgang kwam, ik vermoed ook laat.
Kak, ik hoop toch niet dat er inderdaad al een eitje gesprongen is Mandareintje!
Ikbendoutzen, er worden schijnbaar toch al mensen gebeld. Hoe graag ik ook al naar de kliniek zou willen, toch zou ik t wel eng vinden hoor!!

mandareintje dat klinkt idd wel als een eisprong. Wat fijn dat ze morgen weer een echo maken!
Stiekem blijf ik toch een beetje alcoholist denk ik... Kneiterongesteld (Truus heeft eindelijk weer de uitgang gevonden, tis er natuurlijk zo donker. Volgende maand de borden in! En uit! Plaatsen?) En waar ik vanmiddag aan zat te denken aan een heerlijk goudgeel koud pilsje. Een lekkere pot bier. O. Het idee... Toch alweer een poosje geleden, vorige maand begonnen met een fles Hugo maar die kan nu wel weg. Voel me dik en opgeblazen en heb ook nog enorm veel zin in chips gewoon. 

Lapjesendraadjes bijzonder zeg, ik zal mn vrienden aangeven dat ze zelf es moeten bellen dan, zij zitten in n heel heftig traject daar dus lijkt mij dat zij wel vrij hoog aan het lijstje staan...

Hahahahaha Knuffeltjeeee
Maarreh, je kunt nu best een biertje nemen hoor.. Ik neem op de eerste of tweede dag van de menstruatie ook weleens iets wat ik de rest van de cyclus niet mag (sushi bijv)

Zijn hier denk ik ook genoeg dames die niks drinken, of ben ik de enige? Tijdens medische trajecten afgeraden en past sowieso niet in een gezonder dieet, eerlijk gezegd verbaas ik me altijd over dat mensem nog alcohol drinken als de wens zo sterk is. 

Ik drink niets (ook hiervoor al heel weinig), maar op de dag dat mijn menstruatie is doorgebroken mag ik een glas alcohol van mijzelf. Doe ik niet altijd. Zeker in een traject als het onze, kan de boog niet altijd gespannen staan vind ik. Dat is vrijwel onmogelijk. Op dag 2 is de focus er weer.

Terug
Bovenaan