"De dames die al wat langer wachten....."

@Lapjesendraadjes, ik loop bij een ziekenhuis in de Achterhoek. Werken volgens mij 6 gynaecologen, en heb met alle 6 al weleens een afspraak gehad. Dat vind ik niet altijd even fijn, maar ook dat is niet anders. Je bouwt alleen niet echt een band op met de eigen gynaecoloog en je bent dan echt een nummertje. 
@ikbendoutzen  ik deel je frustratie, erg vervelend dat er nog maar zo weinig gebeurt. Wij lopen vanaf begin augustus in het ziekenhuis, maar de 1e afspraak was een beetje nutteloos, de huisarts had mijn vriend geen potje meegegeven, waardoor de gynaecoloog niks over de zaadkwaliteit kon vertellen. Moesten we een maand later nog weer terug, toen had ik een andere gynaecoloog en zij zorgde er toen direct voor dat ik een hsg kreeg en dat er bloed werd geprikt. Daarna nog weer 3 maanden zelf moeten proberen en vervolgens in januari 1e iui, dus eigenlijk is er voor mn gevoel ook nog maar weinig gebeurd.

[quote quote=10312501]Goedemorgen, ik heb nu 1,5 jaar elke maand een teleurstelling. Kom vandaag weer in mijn ovulatie periode. Merk dat ik eigenlijk gewoon niet eens een kans wil wagen omdat ik bang ben voor hetzelfde riedeltje en verdriet daarvan. Hoe gaan jullie hier mee om? Hoe motiveer je jezelf om toch ervoor te blijven gaan? Groetjes lotje[/quote]
Nouja, de eerste paar dagen zijn altijd wel heel kut als ik dan weer ongesteld wordt, maar ik kijk naar het einddoel. Ik ben al sowiso nooit een opgever geweest. Iedere maand een moment voor wat er weer niet is, met woede en verdriet en alles. En daarna zie ik de volgende maand weer als een open vlakte waar alles weer mogenlijk is. Zou het dan toch? Hoe meer mijn  vruchtbare periode in zicht komt, hoe meer ik denk, ons is dit toch ook een keer gegund? Bij ons dubbel, ook wel de moed opgegeven en daarom zijn  we de ene maand iets actiever als de andere maand. Maar als je er helemaal niets aan en mee doet komen er helemaal geen kindertjes van denk ik dan.

lapjesendraadjes dankje! Ben nog niet ongesteld;)  en ik hoop dat dat nog even volhoudt zodat ern kans is?

Annemt, zaten dan ook wel enorm veel weken tussen jullie afspraken, dan schiet t ook voor geen meter op. Ik houd vast aan mei, en dan hopen dat we allemaal hier snel een positieve test in handen mogen hebben. 

Pennylane wat super shit voor je, ik snap ook dat je dan echt denkt dit kan niet missen. Bah wat een teleurstelling moet je dan weer voor de zoveelste keer verwerken. Het is ook niet makkelijk, dikke knuffel! 

Lotjejansen het blijft lastig ene keer gaat het beter als de andere keer. Hetzelfde als het aanhoren van alle zwangerschapsankondigingen. Proberen lief te zijn voor jezelf. Te focussen om de positieve dingen om je heen helpt wen beetje. 
Annemt 11 mei klinkt voor mij nog niet eens zo heel slecht. Ik had voor mezelf mee september opstarten in mn hoofd. Dus houdt daar nog maar even aanvast. Als het eerder is beter, maar stel me in op later.
Pennylane shit wat kut zeg. Lichaam die je weer even valse hoop geeft.
Ikbendoutzen spannend dat het allemaal nog uitblijft hopelijk gewoon straks een mooie dikke positieve test in handen!
Ik drink ook (bijna) niets meer. Volgens mij was de laatste keer in januari met mijn verjaardag een paar cocktails met een vriendin, omdat alles kut was en ik even schijt aan alles had ? man drinkt ook sporadisch een biertje, roken is hij als het goed is mee gestopt maar heb het idee dat hij het soms nog steeds stiekem doet. Een tijd geleden weer een keer gesnapt en toen echt pissig geworden. Sindsdien houdt hij zich volgens mij wel netjes aan het niet roken. 
Hier op dat 27 van mn cyclus dat toch eigenlijk een knal positieve ovulatietest. Helaas weer een wat langere cyclus maar wel goed gezellig kunnen maken gisteren en vanmorgen. Nou komen die 2 ellendige wachtweken...

Zwindo inderdaad een late maar ik ben blij dat je m in elk geval hebt gehad nu. Ga heel hard voor jou hopen.

Ik zat dus even wat op internet te kijken of die tarwekiem bij anderen helpt, kwam ik dus opn forum uit waarin staat dat je gewoon zelf utrogestran kunt bestellen via internet..gecheckt en is dus zo. Als deze hele ellende nog maanden duurt dan...... om iig mijn luteale fase te verlengen.   Maar voor nu 8dpo, gisteren soort menstruatie krampen gehad en ik dacht nu gaat t los, maar niks. ??hopen dat die tarwekiemolie er nog 3 dagen minimaal aan vast plakt..... 

Oh spannend ikbendoutzen! Hoop dat het allemaal heeft geholpen. Zo niet ga je dat utrogestran bestellen om te proberen? Ik hoop echt dat het niet nodig is. Was inderdaad echt blij vanmorgen toen ik die test zag echt heel duidelijk nog donkerder dan de controle streep ? nu heel hard hopen en duimen ???

Rot om te lezen dat meerdere dames zich zo ellendig voelen.. digitale knuffel voor iedereen!! Ik hoop zo dat het bij jullie ook snel lukt en dat jullie trajecten ook weer verder gaan..
Wij drinken niet of nauwelijks, al ruim een jaar. Soms een enkel glaasje wijn bij het eten of op de bank met een kaasje. Moet zeggen dat ik qua eten wel gewoon alles doe, dit mag van de arts ook gewoon. Pas na de TP hoef ik te eten als een zwangere. 
Whaaa morgen is mijn punctie!! Vind het zo spannend, ben zo benieuwd hoeveel eitjes ze vinden. En dan horen we dinsdag het aantal bevruchtingen. Massive spannend gewoon!

Mandareintje wat spannend! Hoe was de echo van vrijdag? Toen had je toch een echo? En je was bang dat er misschien al een eisprong was geweest? Ga heel hard voor je duimen dat het allemaal goed gaat en je veel goede bevruchte eitjes hebt dinsdag. 

Terug
Bovenaan