Héhé, ik ben er even tussenuit geweest! Even tot rust komen na de vorige maand, met de verhuis en de mislukte ronde met clomid. Ons huis begint eindelijk een thuis te worden, het ideale nestje voor een kleintje ?. Ik kom hier wel helemaal tot rust, hopelijk werkt dit ook! Ik moet zeggen dat ik er nu toch wat rustiger in sta, we zien het wel! Zolang de maatregelen er zijn kunnen we toch niet terecht bij de gynaecoloog, dus we nemen het zoals het komt! Het enige dat ik wel ga doen is ovulatietesten, ook gewoon om te weten wanneer ik tante Flo mag verwachten?. We maken het nu sowieso geregeld gezellig, dus dat ga ik er deze keer niet van laten afhangen!
Lotjejansen, ik volg Knuffeltje hierin. Telkens ik ongesteld word, laat ik effe alles komen. En dan weer met goede moet verder, ooit is het aan ons! Ik kan er zeker ook niet altijd zo positief instaan, maar ik probeer het wel!
Mandareintje, goed nieuws!! Ik duim voor 14 goed eitjes en zoveel mogelijk bevruchtingen van gezonde embryootjes ?. Wanneer zou een eventuele terugplaatsing kunnen zijn? Want de embryo's moeten eerst nog getest worden zeker?
Pennylane, wat kut zeg.. dikke knuffel! Zorg maar goed voor jezelf..
Ikbendoutzen, ik drink sowieso al niet zoveel. Laatste keer is denk ik van oudjaar geleden. Zo af en toe eens een glaasje wijn als ik bij vrienden ben, maar nooit superveel en al zeker niet na m'n eisprong. M'n man drinkt en rookt niet, dus dat is al goed! Ik wist ook helemaal niet dat je utrogestan zo kunt krijgen? Ik heb altijd een voorschrift nodig. Uiteindelijk kan het idd niet veel kwaad, omdat het gewoon extra progesteron is. Ik ga deze na m'n eisprong ook terug nemen vanaf deze maand!
Zwindo, fijn dat je eindelijk een positieve test hebt! Heb je genoeg afleiding om de komende weken door te komen? Bij mij valt de eerste week altijd Supergoed mee, maar dan die tweede week.. mijn borsten worden echt platgeknepen dan ?. Elk krampje en steekje 'oh, zou het??'. Ik duim in elk geval voor je!