"De dames die al wat langer wachten....."

@Lapjesendraadjes, waar vind je dat document van de nza? 
Hoop toch dat het echt anders ligt, omdat het ziekenhuis bij mij in de buurt vertelde dat ze 11 mei weer opstarten 

Oh wat shit vind ik dat! Toch echt een half jaar stil(ler) staan. Had nog hoop op snel behandeling, helaas!! Wie weet nog wel wat onderlinge verschillen inderdaad. 

Lapjesendraadjes spannend 2e wachtweek hopelijk gaat de tijd snel voorbij.
Over 3 maanden pas weer de trajecten oppakken is inderdaad niet echt wat je wilt horen. Ik was zelf van september uitgegaan, dus mn inschatting klopt wel aardig. Blijft klote nog zo lang moeten wachten, maar kunnen er helaas niets qqn veranderen. Die onduidelijkheid is inderdaad echt heel vervelend. Hopelijk wordt er vanavond na de persconferentie iets meer duidelijkheid gegeven over de komende periode. 
Dat excellijstje vind ik maar een raar opgesteld document. Kijkoperatie voor een onregelmatige cuclus staat op korte dan 3 maanden en voor endometriose om langer dan 3 maanden. Ik val in beide categorieën, dus weet nog niet waar ik dan aan toe ben? ik wacht het gewoon maar allemaal af.

Klopt Zwindo dat zag ik ook!! Ik hoop voor jou dat die kijkoperatie zo snel mogelijk kan. Ze gaan vast kijken wat het meest snelste kan en dan jou onder die code zetten zou je zeggen. 

Hier 10 dpo, nog nooit!maar dan ook echt nooit zover gekomen. Vanochtend kon ikt niet laten en met zo n vroeg testje getest, we zien een heeeel licht streepje, vergrootglas mag er bijna bij. Dus ik ga er nog steeds vanuit dat ik ongesteld ga worden , zo voelt het ook...

Hee meiden! Het was een heftige dag gister. De punctie ging wat moeizaam omdat mijn blaas niet leeg was en ze (daardoor?) slecht bij mijn rechter eierstok konden, hier zaten de meeste follikels. Ze hebben dus flink op mijn buik moeten duwen. Had daardoor erg veel pijn na de punctie. Gelukkig wel 13 eicellen gevonden! Dus mooie opbrengst. Ben savonds nog wel op de spoedpost beland omdat ik echt extreme pijn had. Kon moeilijk ademen, steeds krampen in mijn buikvies en de pijn trok door naar mijn schouder. Heb echt nog nooit zo veel pijn gehad. Waarschijnlijk een bloedende follikel aan de rechterkant (hier zat ook de pijn) dus dan zit er wat bloed in je buikholte en dat kan gruwelijk zeer doen zeiden ze. Dus heb morfine gekregen en mocht naar huis. Heb redelijk goed geslapen en de extreme pijn is nu weg, heb vooral nog een bolle en zere buik, dus ik moet nog heel rustig aan doen (kan ook niet anders). Buik is goed geirriteerd door alles dus. Vandaag gebeld met het goede nieuws dat we 9 embryo's hebben!! 9!!!! Van de 13 cellen waren er 10 rijp, en daarvan zijn er dus 9 bevrucht. Ben de pijn al weer vergeten, wat een topscore. Nu duimen dat ze ook genetisch in orde zijn en dat ze het halen tot zaterdag, want dan zou ik de TP hebben. 
Wat lees ik nu! 3 maanden wachten? Nooooo wat kut! Zou idd echt even rond neuzen of ze egens anders wel al weer beginnen...  Tja ik ken toevallig een hele goede kliniek in Duitsland die doorgaat ;-).
Ikbendoutzen: omg licht streepje??? Foto!

Ikbendoutzen No way! Hoe gaaf zou dat zijn! Uiteindelijk gewoon toch zelf in de periode dat ze niets voor je konden doen. Ik hoop het zo voor je?
Mandareintje ai klinkt behoorlijk pijnlijk allemaal, maar wat een top resultaat tot nu toe! Wanneer hoor je de uitslagen over of ze genetisch in orde zijn? Zaterdag de terugplaatsing wat fijn. Nu even goed je rust pakken inderdaad, zodat je goed herstelt bent voor zaterdag!
Zo eindelijk weer wat positieve ontwikkelingen weer.?

Mandareintje  wat heb je weer wat moeten doorstaan, maar het resultaat toe nu toe is er, ik ga zooooo hard voor jullie hopen dat er nu een mooie kans uit ontstaat, het is jullie zo ontzettend gegunt!  Rustig aan, je goed laten verwennen. Alle vingers en tenen hier gekruisd voor jou. 
Thnx Zwindo en Mandareintje, lief van jullie!ik reken mezelf echt gewoon nog niet rijk.... ik test morgen wel weer even en als je t vergrootglas er dan niet meer bij hoeft;p dan zet ik hier weln foto neer. Althans dat ga ik dan weer proberen want ik heb altijd ruzie met dat mupload. Ik ben wel echt bij elke keer dat ik naar het toilet ga dat ik dus ga kijken en dan denk ik oh..niks.. hmm. Haha

Zwindo voor jou ook de wachtweekjes, goed gevoel bij? 

Terug
Bovenaan