"De dames die al wat langer wachten....."

Thanks meiden! 
Ik duim ook heel hard voor jullie dat het nu gewoon gelukt is. En Doutzen omg hoe gaaf als jij morgen een positieve test hebt?? Ik word echt al helemaal happy hier voor je!

Jeetje Mandareintje, het is wel steeds een heftig verhaal zeg! Maar wat een mooie score! Wanneer hoor je hoeveel er genetisch in orde zijn? Want ik geloof met heel mijn wezen dat er dit keer gewoon perfecte embryo's bij zitten hoor! En weet je al wat je zou willen? Laat je er 1 of 2 terugplaatsen indien mogelijk? 
Wat spannend voor jou IkbenDoutzen! 10 dpo is sowieso al een overwinning maar ik hoop van harte dat je een nóg grotere overwinning mee maakt.

Zwindo, het kan altijd hoor, dat je hem aan de ene kant wel voelt en aan de andere niet. Ik voelde hem ook altijd rechts en links nooit, maar toch sprong er af en toe eentje links! Ik duim in elk geval voor goed nieuws ;)

Lapjesendraadjes, ik duim voor je! Hopelijk kom je de week goed door.
Ikbendoutzen, hopelijk is de utrogestan gewoon niet meer nodig!! Wat goed dat je luteale fase al sowieso langer is, ik hoop dat je test morgen duidelijker is! Heb je nu enkel tarwekiem geprobeerd of ook die teunisbloemolie? Mss dat ik dat dan volgende maand ook maar ga gebruiken.
Mandareintje, heftig weer zeg, die punctie. Maar wat een mooi resultaat! Ik duim voor vele gezonde embryootjes!
ik ben sinds gisteren weer aan de ovutesten, die van sensitest deze keer want aan de andere geraak ik niet meer aan ?. Wel gemakkelijk in gebruik!

Mandareintje, haha lief dankje!! Rustig aan en hoop dat je man goed voor je zorgt komende dagen! 
Zwindo knap dat je er zo mee omgaat en toch redelijk relaxed bent. Heel logisch ook dat er van die hoop gedachten in je op komen ... ik hoop voor je mee! 
Bobelle oh wat goed om te lezen! Ik heb dat gevoel als sinds 6dpo... ben ook telkens zo emo en dat ben ik normaliter voor mn menstruatie.  Hoe gaat het met jou? 
Chacha beiden teunisbloem 1e helft en 2e helft tarwekiem... is geen toeval dat mn 2e fase nu langer is. Ik ben er tot nu toe heel positief over. Ben benieuwd hoe jou die sensitestjes bevallen.     

Bo-Belle: Ik hoor donderdagmiddag of vrijdag meer over de genetische test. Nog heel spannend dus maar met 9 zou er wel echt een gezonde bij moeten zitten toch! Ik laat er gewoon 1 terugplaatsen omdat het de eerste keer is. Wil liever geen tweeling! Hoe gaat het nu met die kleine in jouw buik? Hoe ver ben je nu? Weet je al wat het wordt?

Zwindo: je eierstokken zitten niet exact op dezelfde plek links en rechts. Misschien zit hij aan de ene kant gewoon op een gevoeligere plek. Ik voel mn eisprong dan weer nooit en toch had ik die elke maand gewoon. Niks om je zorgen over te maken!

Spannend ikbendoutzen!!! Zou toch wel mooi zijn als je net geen behandeling meer nodig hebt he!
Mandareintje, klinkt als een pittige dag gisteren! Wat fijn dat je 9 embryo's hebt, dat is echt veel zeg!! Eens met Bo-Belle, ook ik denk dat hier echt een goede tussen gaat zitten! 

Terug
Bovenaan