"De dames die al wat langer wachten....."

Zó spannend mandareintje! Ik zal die duimen nog eens even extra aanzwengelen! En ik snap het wel hoor, 1 terugplaatsing. Ik was stiekem ook niet erg teleurgesteld dat er bij mij ondanks de medicatie 'maar' 1 eitje was gesprongen. Hoop zo intens dat dít jouw ronde is. 
Als er morgen weer een (tuur)streepje te zien is kijk ik ook graag mee IkbenDoutzen! Heb al heel wat afgetuurd kan ik je vertellen ;) 
Hier gaat alles goed :) ik ben alweer ruim 18 weken zwanger, zó bizar. Ben nog steeds intens dankbaar dat het ons toch gegund is! Ik begin inmiddels ook goed te groeien en kan echt van mijn spiegelbeeld genieten haha! 1 mei heb ik de 20 weken echo, daar kijk ik nu echt naar uit maar zal dan best spannend zijn. Uiteraard kan mijn partner niet mee, maar ik ga ook naar een speciale locatie omdat ik hooikoorts heb, en dus nies... de echo wordt dus gedaan door helemaal ingepakte mensen omdat ze me behandelen als "besmet". Dat zal wel even gek zijn, maar we kijken gewoon onwijs uit naar dat moment omdat het zo cruciaal is. 
Dan horen we ook of het een jongetje of meisje is. Of nouja, we laten het opschrijven zodat ik samen met mijn partner in de auto op het briefje kan kijken :D

Chacha en mandareintje dank jullie wel voor de reactie. Dat stelt me wel weer wat geruster. Dacht echt dat de endometriose zich toch had ontwikkeld rond die linkerkant ofzo.
Ikbendoutzen ja opzich wel hoor sommige momenten merk ik dan toch dat ik een beetje afdwaal en wegdroom, maar zet mezelf dan snel weer meer twee benen op de grond. Net even met mn man gehad over dat de ovulatie en vruchtbare dagen voorbij zijn. Zegt ie ja ik had laatst wel echt een momentje dat het wel eens raak had kunnen zijn. Dat zegt ie nooit, maar ook hij zet zichzelf weer gelijk met twee benen op de grond. 
Bo-Belle wat fijn dat het zo goed gaat. Lijkt me nu inderdaad erg spannend die echo en ook jammer dat je partner niet mee naar binnen mag. Geen idee of het mag of kan maar misschien kan je wel videobellen zodat je partner toch mee kan kijken? Wel leuk dat jullie alsnog samen het geslacht gaan zien op die manier van een briefje. 

Bobelle wat geweldig! Ook heel fijn dat je nu echt geniet van je zwangerschap. Wat superleuk ook dat je bijna weet of het een jongetje of meisje wordt!  Jammer dat man niet mee kan met de echos dat was je wel erg gegund! Doen jullie dan aan videobellen. Hebben jullie al namen? Of heb je al leuke dingetjes gekocht? 

Hahah ik zal je mee laten turen, we hopen dat er morgen wat te turen valt?

Dit is niet te geloven, ik kan het gewoon niet bevatten.. we hebben zonet echt 30 keer rond die test staan kijken maar hij is gewoon echt positief 11 dpo... niet te missen... en ik vind dit zo rot om hierin te zetten voor iedereen die nu nog bezig is want jullie zitten helemaal niet op aankondigingen te wachten... 

Ik zal een fotootje uploaden, echt ik besef het nog niet 

Oh meis wat een groot en fijn nieuws! Het is je zo gegund! Denk je zelf dat het door de teunisbloem en tarwekiem komt?

OMG ikbendoutzen! Dat zijn inderdaad 2 positieve testen! Wat bijzonder zeg, in deze tijd! En dan alsnog zonder medisch traject toch? Gefeliciteerd, het is je (jullie ;)) van harte gegund! Wauw! 
Zwindo ik sta er verder wel nuchter in hoor, gezondheid voor alles! Dat zal op de dag zelf wel even anders voelen ;) We mogen inderdaad stukjes videobellen, maar we krijgen ook de hele scan mee op een usb stick geloof ik. 
Oh en over de eisprong, ik voelde dacht ik wel altijd mijn eisprong. Rechts beter dan links. Maar tijdens de IUI kwam ik erachter dat ik het aan exact de verkeerde kant voelde ;) Dus of ik dan wat anders voelde of dat ze gewoon een beetje gek lagen... geen idee.. Maar ze liggen inderdaad sowieso niet helemaal gelijk :) 

LisB Bobelle dankjulliewel? oh ik ben echt zo blij!! Het voelt alsof ik droom! Ik denk indd dat hetn combi is van operatie en tarwekiemolie....althans zo voelt het voor mij. Dit was ronde 16.

Terug
Bovenaan