Zó spannend mandareintje! Ik zal die duimen nog eens even extra aanzwengelen! En ik snap het wel hoor, 1 terugplaatsing. Ik was stiekem ook niet erg teleurgesteld dat er bij mij ondanks de medicatie 'maar' 1 eitje was gesprongen. Hoop zo intens dat dít jouw ronde is.
Als er morgen weer een (tuur)streepje te zien is kijk ik ook graag mee IkbenDoutzen! Heb al heel wat afgetuurd kan ik je vertellen
Hier gaat alles goed
ik ben alweer ruim 18 weken zwanger, zó bizar. Ben nog steeds intens dankbaar dat het ons toch gegund is! Ik begin inmiddels ook goed te groeien en kan echt van mijn spiegelbeeld genieten haha! 1 mei heb ik de 20 weken echo, daar kijk ik nu echt naar uit maar zal dan best spannend zijn. Uiteraard kan mijn partner niet mee, maar ik ga ook naar een speciale locatie omdat ik hooikoorts heb, en dus nies... de echo wordt dus gedaan door helemaal ingepakte mensen omdat ze me behandelen als "besmet". Dat zal wel even gek zijn, maar we kijken gewoon onwijs uit naar dat moment omdat het zo cruciaal is.
Dan horen we ook of het een jongetje of meisje is. Of nouja, we laten het opschrijven zodat ik samen met mijn partner in de auto op het briefje kan kijken
Als er morgen weer een (tuur)streepje te zien is kijk ik ook graag mee IkbenDoutzen! Heb al heel wat afgetuurd kan ik je vertellen
Hier gaat alles goed
Dan horen we ook of het een jongetje of meisje is. Of nouja, we laten het opschrijven zodat ik samen met mijn partner in de auto op het briefje kan kijken