"De dames die al wat langer wachten....."

Ikbendoutzen: o wauw gefeliciteerd! Wat fijn dat het toch nog gelukt is zo zonder medische molen in deze klote tijd ☺️ Hopelijk gaat alles ook gewoon goed en blijft de kleine mooi tot het einde zitten ? genieten Meis!

Wauw ikbendoutzen ik schakel net weer op het goede moment in zie ik! Gefeliciteerd, dat zijn twee mooie positieve testen. Het is je gegund!
Hier ondertussen ronde 14, cd 9. Ik verwacht mijn ovulatie over een week. Ondertussen duim ik voor jullie allemaal! Ik hoop dat trajecten snel weer opgepakt kunnen worden en voor degene die nog wel door kunnen gaan dat het resultaat over enkele weken positief is! 

Jeehhh!! Hoe gaaf Ikbendoutzen!! Wat super goed nieuws! Gefeliciteerd!!  Hoop dat je een super fijne zwangerschap hebt. Echt heel tof dit. Geeft toch ook ergens hoop.
Bo-Belle fijn dat jullie wel kunnen videobellen en alles meekrijgen op een stickje. 

Bo-Belle, fijn dat je zwangerschap zo goed gaat! Ja wel spannend he, zo echo's alleen? Gelukkig kan je videobellen. Ik hoop dat tegen dat ik zwanger ben, de partners terug mee kunnen. Ik ben echt als de dood om een echo te krijgen nu.

Lieve dames bedankt allemaal!! Het is nog zo onwerkelijk, zonet de digitale test gedaan en dan zie je het gewoon in beeld staan. Zo bizar mooi. 

Ik ga hier blijven meelezen want ik hoop zo erg dat het voor de andere dames hier ook mag slagen?

Ikbendoutzen: wat gaaf! Gefeliciteerd en geniet er van! Hopelijk blijft alles goed gaan en heb je een fijne zwangerschap. 

Ik zit nu ook aan de tarwekiem. Hopelijk gaat ons dat ook helpen. 

Terug
Bovenaan