"De dames die al wat langer wachten....."

WAUW ikbendoutzen!!! Wat geweldig!!! Oh man wat ben ik blij voor jullie, ongelofelijk!! Het is jullie ook zooooo gegund. Geniet van dit gevoel... wauw!
Bo-Belle: goed idee inderdaad om het geslacht op een kaartje te laten schrijven! Kun je dat mooi samen openen, op een plek waar jullie het het liefste willen. Heerlijk! Lijkt me idd lastig, die spannende 20 weken echo in je eentje.. hopelijk mag je beeldbellen of opnemen! Dan kun je je vriend in ieder geval íets laten zien. Heel veel succes!!

Nwj dankje? ik hoop dat de tarwekiem bij jou ook zn werk mag doen!! 
Mandareintje lief dankjewel? ik gun het jullie ook zo ontzettend dit! Heb jij vandaag ook nieuws gehad? Ik ben nog steeds heel hard aan het hopen voor jou!! Ik blijf graag meelezen als dat mag want ik heb hier altijd zo n steun aan gehad en voelt toch alsof er nu een band is met jullie en dit topic.

Ikbendoutzen echt zo gaaf dit heeft echt wat mey mn humeur gedaan vandaag (positieve zin)! Haha echt heel echt van genieten!
Mandareintje hoe gaat het met je herstel pijn al minder?? Morgen of vrijdag hoor je meer over je embryo's toch? Spannend ga heel erg duimen op een heleboel gezonde embryo's. 
Hier vandaag bij het boodschappen doen heel groot een bord Ben nd Jerrys in de bonus gezien en toen belandde er zomaar een chocolate fudge brownie cup in mn wagentje? alvast voorbereid op mn NOD??

[quote quote=10313783]Dit is niet te geloven, ik kan het gewoon niet bevatten.. we hebben zonet echt 30 keer rond die test staan kijken maar hij is gewoon echt positief 11 dpo… niet te missen… en ik vind dit zo rot om hierin te zetten voor iedereen die nu nog bezig is want jullie zitten helemaal niet op aankondigingen te wachten… Ik zal een fotootje uploaden, echt ik besef het nog niet[/quote]

Gefeliciteerd!! 

Zo wat weer een reacties... Nou, ik heb mn week eindelijk er weer opzitten... Ik slik nu steeds teunisbloemoliecapsules. En dan heb ik iedere x een keurige cyclus. Dus 13 maart, en dan exact 13 april, soms dag verschil weer ongesteld. Helaas ziekenhuizen vast nog maanden dicht... dus ik kan niet naar binnen kijken of er misschien iets niet op orde is. Tarwekiemolie heeft in mijn geval zeker geen zin? Is alleen als je cyclus veel te kort is? Wij gaan er gewoon weer voor, denk ronde 15... 

Zwindo wat fijn! Jij zit ook in je wachtweken dus ik ben volop aan je aan het denken! Vond het zelf ook altijd hoopgevend maar ook confronterend. 
Knuffeltje dankje, wat goed dat je ook aan de teunisbloem zit. Wat ik ervan weet is dat tarwekiem de innesteling bevorderd(google maar es) dus dat zou je ook kunnen nemen denk ik. 

Ik kreeg last van constipatie door de tarwekiem, dus dat heb ik ooit 1 ronde gebruikt en daarna niet meer. Nu drink ik 1 glas granaatappelsap per dag. Schijnt ook te kunnen helpen. 

Ikbendoutzen ja klopt het heel dubbel allemaal gaat echt van het ene naar het andere gevoel hopen jezelf zeggen dat het hem waarschijnlijk toch niet is gelukt omdat je niet te erg teleurgesteld wilt zijn. Echt een rollarcoaster haha. Ik heb gelukkig veel te doen de komende dagen. Dus wel lekker wat afleiding. Tot nu toe gaat het ook echt goed met wachten, maar zit nog in de eerste week. Denk dat het na het weekend wel weer verandert. 
Wanneer begin je trouwens met die tarwekiemolie? Als het inderdaad kan helpen bij en innesteling wil ik het best eens proberen. Voor deze ronde zal het al te laat zijn zit op 4DPO. 

Zwindo  dat snap ik! Die tarwekiem kun jij nu vandaag nog prima mee starten, helpt bij de innesteling schijnt. Ik had die van a vogel, die kun je bij elke drogisterij halen... ik ga meehopen! 

Terug
Bovenaan