"De dames die al wat langer wachten....."

Ikbendoutzen: Ja natuurlijk mag je hier meelezen en schrijven gek! Hoe voel je je verder? Al kwaaltjes?
Bedankt voor het mee duimen meiden! Ik hoor idd vandaag of morgen meer over de embryo's. Vandaag heb ik mijn eerste infuus gehad om de NK cellen te verlagen, merk daar verder niks van. Heb een echo gehad en daarop is te zien dat mn eierstokken vergroot zijn (9 & 10cm) en helaas vrij vocht rondom mn baarmoeder en eierstokken, wat dus betekent dat ik lichte overstimulatie heb. Shit! Nu drinken drinken drinken en blijven rusten zodat we zaterdag hopelijk gewoon de terugplaatsing kunnen krijgen. 

Ik hou alles gekruist dat je zaterdag een terugplaatsing hebt Mandareintje! Goed drinken en rusten! ??
Mijn ovutesten lijken op te lopen. Vroeg naar mijn doen, zit op cd15 nu. https://www.mupload.nl/img/3fn0ll9.jpeg
De eerste keer met sensitest dus ben benieuwd ?. We hebben het gezellig genoeg dus hopelijk is het genoeg als hij effectief positief wordt ?.
Zwindo, veel succes!! Ik hoop op een positieve test voor je ?.
Knuffeltje, een dikke knuffel voor jou. Hoe gaat het met je?

ChaCha: Thanks meis!! Oh die test is duidelijk donkerder vandaag! Nog geen piek maar wellicht wel de aanloop naar de piek. Misschien vanavond nog eens testen? 

mandareintje,  wat spannend! Lijkt me zò dichtbij voelen! Dat je denkt van, bijna, blijf alsjeblieft plakken!
chacha, dubbel, zoals altijd. Truus weer gehad, maar dan toch weer als een berg op zien naar de volgende maand dat het hele circus dan weer opnieuw begint. Enige positieve is dat we natuurlijk gewoon weer een nieuwe kans hebben èn mijn epilepsie is wel heel lekker rustig. ??

Mandareintje oh wat spannend zeg, en dan ook nog overstimulatie, ik hoop echt dat dit goed afzakt! Ik hooop zo hard voor jullie mee, echt wat een ellende moet jij doorstaan, heb ontzettend veel respect voor jou! 
Thnx dat ik mag meelezen?haha voel me meer dan goed;)

Chacha hihi moest lachen om jouw berichtje dat je alles gekruisd houdt, je benen niet toch?!? wat mega fijn dat jouw testen al mooi oplopen, lijkt indd dat je naar de piek gaat een dezer dagen. 

Knuffeltje, ja snap ik volledig! Het is ook gewoon dubbel he.. ergens weten dat het enorm moeilijk zal zijn maar toch hopen. Wel goed dat je epilepsie wat gekalmeerd is. Hopelijk blijft het zo!
Ikbendoutzen, haha nee die gaan wagenwijd open de komende dagen ?. Ik ben echt zo blij voor jou joh!! Geniet van dat heerlijke gevoel ?

Jaa!! 2 gezonde embryo's!! Ben ergens wel heel verdrietig dat er dus 7 niet goed waren, maar 2 wel! En die lagen mooi op schema voor een 3 daagse, waren beiden mooi 8 cellig. Duimen voor 2 mooie blasto's zaterdag! En dat mijn overstimulatie beperkt blijft..

Terug
Bovenaan