Het is inderdaad een vette reality check, maar ik prijs me zooo onwijs gelukkig met die 2! Het zijn echt helemaal gezonde mini's, dus ze zijn ook geen drager van de fout die ik heb. Dat vind ik ZO fijn! Nu hoop ik helemaal dubbel en dwars dat dit mijn 'gouden eitjes' zijn! Ik mag vanmiddag even mailen naar de status van die 2, maar in principe is het zo dat als ze morgenochtend niet meteen gebeld hebben dat de TP dan gewoon doorgaat. Stel ze vallen snachts af, dan bellen ze first thing in the morning. Maar het mooiste zou natuurlijk zijn als ze er allebei nog waren en we straks 1 cryo hebben. Het lijkt alsof mijn buik ieeets beter aan het worden is, maar het gaat enorm met ups en downs dus durf nog niet te vroeg te juichen. Gister had ik wel koorts en dat is nu gelukkig weg!
Chacha: Is je ovulatietest nu wel positief uitgeslagen?
Knuffeltje: wat rot dat je dat zo ervaart. De tijd tikt inderdaad onverbiddelijk verder. Vergeet niet dat jij écht nog super jong bent! Je hebt nog vele jaren om je kinderwens te voltooien. Echt, je hebt nog alle tijd. Probeer niet te veel naar anderen te kijken, niet vergelijken. Ik snap dat je een plaatje in je hoofd hebt, dat je nu een kindje had gehad, en het is echt heel klote dat dat niet het geval is. Ik herken dat. Ik wilde op mijn 28e kinderen maar toen kende ik mijn vriend pas een jaar, floep, en nu ben ik ineens bijna 32.. Jouw tijd komt ook. Echt waar, hou vol meissie.