"De dames die al wat langer wachten....."

Mandareintje, super van je 2 gezonde embryo's!! Drinken en rusten is dus de boodschap! ? op naar een terugplaatsing en een plakkertje ?. Jammer van de 7 die aangedaan zijn, maar er zijn er idd toch ook 2 die oké zijn!
Mijn ovutesten was nog niet feller nu, denk dat ik voor de sensitest best rond 12u30 aanhoud, lukt me beter om 2u niet te drinken ?. Ik test ook nog met cb, dus heb wel een dubbel check!

Mandareintje  jeetje 2!! Gelukkig dat er in elk geval twee zijn. Ik snap ook je verdriet omdat het merendeel niet goed is. Maar je hebt er 1 nodig en ik hoop zo ontzettend dat dit lukt? jullie zijn er zo dichtbij nu... rustig aan. 

Ikbendoutzen ik was even snel hier bij de etos wezen kijken maar ze hadden helaas geen tarwekiemolie wel teunisbloemolie. Dus laat het nu maar even op zn beloop gaan en probeer het anders voor een volgende ronde en zal even wat meer onderzoek ernaar doen. Maar hoe voel je je nu precies? Wat voelt er anders als de andere maanden behalve dat je natuurlijk een veel langere lf hebt.
Mandareintje ah hopelijk zakt alles snel weg en gaat je terugplaatsing door zaterdag! Maar wat super dat er 2 gezonde embryo's zijn!
Chacha dat begint er al goed uit te zien die ovulatietest. Haha Ikbendoutzen en Chacha alles gekruisd behalve de beentje die gaan wagenwijd open?
Hier vanmiddag na werken even heerlijk ruim een uur geskate. Voelde echt goed. 

Mandareintje, ik duim nog even voor je door, dat de terugplaatsing door mag gaan! Wat ontzettend fijn dat er twee gezonde embryo's zijn!! En wat is t elke keer toch een afvalrace, gelukkig dat er deze keer wel gezonde embryo's zijn!

Ahh mandareintje kan me voorstellen dat het toch wel een harde reality check is dat er toch ook veel niet goed zijn... :( Gelukkig heb je ook 2 goede! Vind het zó ontzettend spannend, ik blijf duimen en positieve vibes jouw kant op sturen! 
Hoor je op de dag zelf of je ook echt mag komen voor de terugplaatsing? 

Pfft per maand wat voorbij vliegt dan worden anderen hun kleintjes alweer ouder... Mezelf gepest door te kijken bij een nichtje op facebook. Die spreek ik dan wel niet meer, nooit gedaan ook, trouwens, maar ik weet dat het familie is. Haar kleine wordt september alweer een jaar en god wat ben ik jaloers! Ik kan me nog steeds niet indenken hoe oms leven er met een kind uit ziet, maar het zien bij een ander is zò jaloersmakend... Jarengaantesnel... 15-05 alweer 27. Ik wilde dat we eerder waren begonnen met onze kinderwens, al weet ik dat die opmerking nergens op slaat want ietsvan 10-7-18 zijn we gaan samenwonen. En 25 is nog steeds heel jong om te starten. Maar bizar hoe hard de jaren gaan. 10 jaar terug was ik nog een onzekere puber die eindexamen deed. Sorry geen sorry voor kinderen die al bewust op hun 21e moeder willen worden. Bewust. Volwassenheid komt pas met de jaren, of als je een kindje krijgt. Maar ik zie het wel om me heen, oud basisschoolgenootje was ongepland op haar 18e moeder. Was het stappen toch snel over. Ik ben nooit heel onbezonnen geweest maar tot mijn 25e vond ik uitgaan toch nog veel te leuk...

Het is inderdaad een vette reality check, maar ik prijs me zooo onwijs gelukkig met die 2! Het zijn echt helemaal gezonde mini's, dus ze zijn ook geen drager van de fout die ik heb. Dat vind ik ZO fijn! Nu hoop ik helemaal dubbel en dwars dat dit mijn 'gouden eitjes' zijn! Ik mag vanmiddag even mailen naar de status van die 2, maar in principe is het zo dat als ze morgenochtend niet meteen gebeld hebben dat de TP dan gewoon doorgaat. Stel ze vallen snachts af, dan bellen ze first thing in the morning. Maar het mooiste zou natuurlijk zijn als ze er allebei nog waren en we straks 1 cryo hebben. Het lijkt alsof mijn buik ieeets beter aan het worden is, maar het gaat enorm met ups en downs dus durf nog niet te vroeg te juichen. Gister had ik wel koorts en dat is nu gelukkig weg!
Chacha: Is je ovulatietest nu wel positief uitgeslagen?
Knuffeltje: wat rot dat je dat zo ervaart. De tijd tikt inderdaad onverbiddelijk verder. Vergeet niet dat jij écht nog super jong bent! Je hebt nog vele jaren om je kinderwens te voltooien. Echt, je hebt nog alle tijd. Probeer niet te veel naar anderen te kijken, niet vergelijken. Ik snap dat je een plaatje in je hoofd hebt, dat je nu een kindje had gehad, en het is echt heel klote dat dat niet het geval is. Ik herken dat. Ik wilde op mijn 28e kinderen maar toen kende ik mijn vriend pas een jaar, floep, en nu ben ik ineens bijna 32.. Jouw tijd komt ook. Echt waar, hou vol meissie. 

Doet me goed Mandareintje, ik hoop dat deze maand jullie maand wordt. Niet leuk dat het bij jullie ook al zo lang duurt, maar geeft voor mij wel weer hoop dat als je maar lang genoeg wacht, er vanzelf een tijd komt (al dan niet met hulp) dat het wèl lukt.

Terug
Bovenaan