"De dames die al wat langer wachten....."

Zwindo wie weet dan iets voor een volgende ronde al hoop ik niet dat die er komt maar dat het dit keer lukt voor jou! Heerlijk weer was het om even te skaten. Hier is het wat gaan dalen, verloskundige gebeld en mn eerste echo(alleen) gepland met 10 weken, vroege echo wilden ze vanuit t ziekenhuis eigenlijk doen maar wordt op dit moment nergens meer uitgevoerd, maar ik vind het best, ik ben er veel te blij voor om dat jammer te kunnen vinden. Snachts kan ik niet in slaap komen van alle gedachtes en blijdschap in mn kop en ik loop zeer regelmatig naar het toilet omdat mn blaas goed afvoerd;)

Knuffeltje ik herken dat heel erg wat jij zegt, ik had asltijd bedacht dat ik op mn 26ste mijn eerste kind wou, later kwam ik er wel achter dat t leven niet controleerbaar is en je zo nu en dan hevig op de proef stelt, hoe meer je vast wilt houden aan bepaalde leeftijden hoe vervelender het voelt. Ik heb het op den duur maar even op zn beloop gelaten, helaas is het leven niet te plannen... ik wens voor jou dat je binnenkort toch snel een positieve test mag hebben. 

Mandareintje, fijn dat jouw koorts is afgezakt! Ik hoop dat nogmaals wat uren rust je lichaam ook wat tot rust kunnen brengen. Heb je al een update over je twee mini's? Ik hoop inderdaad dat er 1 teruggeplaatst kan worden en 1 cryo?????
Hoe voel jij je? Want ik vind jou zo positief en sterk overkomen! Kan me goed begrijpen dat dit echt zenuwslopend moet zijn voor jullie... veel liefs en een dikke knuffel en alvast heeel veeel succes voor morgen gewenst?

Mandareintje, nog niet volledig! Wordt wel steeds feller: https://www.mupload.nl/img/bgcq2fytm1moi.jpeg
Dus ik denk morgen of overmorgen echt positief. Naar mijn normen een korte cyclus dus ?.
Morgen is het zover! Ik duim voor je!
Knuffeltje, ik snap je gevoel helemaal! Ik was zelf 23 toen we voor het eerst gestopt zijn met de pil. Ondertussen word ik 28 op de dag dat m'n tweede geboren had moeten worden. Maar ooit is het aan ons! Het duurt mss iets langer en het is mss niet langs de traditionele weg, maar ook ons is zo'n klein gelukje gegund. Dikke knuffel!

Ikbendoutzen: ah wat lief, dankjewel! Ja ach ik moet wel, kan wel zielig in een hoekje gaan huilen dat ik zo zielig ben maar daar word ik ook niet zwanger van. Ik heb gewoon geleerd om heel blij te zijn met wat ik heb en steeds maar kleine stapjes naar voren te kijken. Dat scheelt voor mij enorm! En voor nu leef ik dus naar morgen toe en probeer ik niet verder te kijken dan morgen. First things first. 
Wat dapper dat je dat prima vind, wachten tot de 10 weken. Dat zou ìk dan weer vreselijk moeilijk vinden! Hou die positieve instelling! Heb je trouwens nog meer testen gedaan?
Zwindo: dankjewel!! Wauw zeker duidelijke opbouw. Duurt niet lang meer! Idd alles kruisen behalve die benen hoor!! (Haha moest zo lachen om jouw opmerking ikbendoutzen)

Knuffeltjeee ik was 23 toen ik mijn partner ontmoette. Een paar jaar later was ik klaar voor een kind, maar door omstandigheden (ik zeg werkloosheid, crisis en nog wat andere privezaken) kwam t er niet van. Door al die gebeurtenissen en zaken ben ik wel veranderd en sterker. Ik denk dat ik een betere moeder zal zijn als ik eenmaal dat kleintje in mijn armen heb! Beter dan 10 jaar geleden.
Ik heb een jonger nichtje dat inmiddels twee kinderen heeft. Ben ik best jaloers op. Zij is 13 jaar jonger dan ik en doet dingen zo totaal anders dan hoe ik t zou doen. Alles van haar kinderen openbaar op internet zetten, haar kind van 2 al aan de Mcdonalds, etc. Als ik op mijn 25e al moeder was geweest, had ik wellicht hetzelfde gedaan als zij. Maar ik ben inmiddels wat ouder en ik heb behoorlijk wat levenservaring opgedaan om te weten dat het niet verstandig is.
Echt, heb vertrouwen!! Je bent nog hartstikke jong en hebt alle tijd! Dat kindje komt er, misschien later dan je zou willen maar het gaat komen! In deze periode leer je nu het geduld hebben dat je later met een kindje nodig gaat hebben ? ?

Knuffeltje zo herkenbaar, uiteindelijk mogen wij er ook van mogen genieten. En snap je gevoel echt maar 27 is echt nog een prima leeftijd hoor! Ik ken dat gevoel maar al te goed. Ben nu 29 en die 30 staat begin volgend jaar alweer om de hoek. Ik weet dat er genoeg meiden zijn die dat ook jong vinden enz. Nooit gedacht dat ik moeite zou hebben met mn leeftijd ?
Ikbendoutzen dankjewel! Hoop het natuurlijk ook niet nodig te hebben, maar heb er een beetje een hard hoofd in. Spannend eerste echo zo laat en dan ook alleen. Hopelijk gaat alles gewoon helemaal voorspoedig en heb je niet last van veel kwaaltjes. 
Mandareintje ik ga heel hard voor je duimen voor goede terugplaatsing morgen en een mooie cryo. Hopelijk vandaag alle klachten van je overstimulatie nog verder zijn afgenomen. Fijn dat je koorts in ieder geval gezakt is. Ik denk dat je mij verwarde met je laatste berichtje en chacha bedoelde. Ik zit in mn wachtweken?
Chacha loopt inderdaad goed op! Hopelijk morgen die duidelijke positieve ovu test! Fijn dat het een kortere ronde is ook zonder hulp.

Ik kon er mijn vinger niet op leggen, maar rust komt met de jaren. Ik gluur weleens door de schutting naar mn nieuwe buurvrouw van 21. Die is de hele dag maar aan het videobellen. Of ik ben gewoon heel saai en ouderwets maar die 6 jaar is echt wel een heel verschil. of ik haar nou de hele dag hoor giebelen en bellen of hoe ik in het leven sta. Hoewel samen met vriendlief blijven we ook nog steeds net kleine kinderen. Nu lekker een Hugo, en dan vol goede moed de nieuwe ronde in. Paginas terug ging het nog ovet alcohol. Als ik ongesteld ben, of zoals nu het net gehad heb drink ik met mate. Thuis ter ontspanning. Op een feestje om het net even leuker te maken. Waarom? Om even te ontspannen. Om even er niet aan te denken. Omdat het soms gewoon lekker is. Maar ik kan ook prima maanden zonder...

Terug
Bovenaan