"De dames die al wat langer wachten....."

Slecht nieuws... de klachten zijn toegenomen en ze vriezen de ukkies in. We horen straks of ze goed genoeg waren voor de vriezer. Ik ben echt gebroken, het zal ook gewoon eens een keer goed gaan hier hè.. jezus. Zullen veel tranen vallen vandaag...

Mandareintje oh meis? wat zit het jullie tegen, hier mag je ook best om huilen, wat verdrietig dat het niet kan doorgaan. Ik had zo enorm gehoopt voor je! Heb je nu weer koorts?  Ik hoop dat jullie vandaag veel steun kunnen vinden bij vrienden familie en elkaar. En ik hoop dat ze de minis kunnen invriezen zodat je binnenkort lsnog je terugplaatsing kunt hebben. dikke knuffel?

Oh Mandareintje wat kut ?. Huil vandaag de boel maar eens bijeen. Wat sneu dat het weer tegenvalt.. Ik duim dat je ukkies mooi de vriezer halen ??. Dikke knuffel!

Ach nee Mandareintje wat ontzettend kut zeg!! Wat hebben jullie veel tegenslag te verstouwen zeg :( ik hoop dat de ukkies ingevroren kunnen worden! 
Jeetje wat een shitshow. Laat je maar lekker in de watten leggen vandaag.. hele dikke digitale knuffel! 

Thanks, de tranen vloeien rijkelijk. Ze liggen gelukkig wel allebei in de vriezer nu. Waren mooi door ontwikkeld. 2 blasto's dus. Met een beetje geluk gaan we er aankomende cyclus een terugplaatsen. Nu stoppen met de hormonen, al die troep uit mn lijf em dan straks in een fitter lijf terug. En dat gaat al best snel zijn joh, over 3 tot 4 weken is het alweer zo ver! Even er vanuit gaande dat ze de dooi overleven... 
Maar fuck wat een domper. Maar het is beter, dat voel ik. Ik slaap sinds de punctie zittend omdat ik nauwelijks kan liggen, slaap dus slecht. Kan nauwelijks eten omdat ik meteen propvol zit.. dat is toch ook geen lijf wat zwanger wil/kan worden nu... its for the better maar het doet gewoon pijn nu.

Ah nee mandareintje wat ongelofelijk kut is dit zeg. Had zo gehoopt dat je positief nieuws kon melden. Heel knap dat je het toch ook zo positief in zit hoor. Ik hoop echt zo dat alles goed mag gaan over 3 a 4 weken. En je inderdaad een fit en gezond lichaam hebt waar eentje zich goed in kan nestelen!

Oh nee Mandareintje, ik zit hier met tranen in mijn ogen het bericht te lezen! Wat onwijs rot voor je dat de terugplaatsing niet door gaat!! Ik ben wel blij dat je blasto's veilig in de vriezer zijn en dat je straks veel fitter bij de terugplaatsing bent. Je was er deze keer zo dichtbij!! Ik had je zo gegund dat t door was gegaan, maar als ik dan lees hoe slecht je slaapt en kunt eten dan is t misschien maar beter deze maand.

Terug
Bovenaan