[quote quote=10315037]@ikbendoutzen, ik sprak je op een ander topic over progesteron/luteale fase. En lees hier dat je gewoon zwanger bent!! potverdikke wat een mooi nieuws. Gefeliciteerd! En dat geeft mij ook hoop!! Het kan dus toch. Ondanks die korte luteale fase/progesteronwaardes Jij hebt teunisbloem icm tarwekiemolie gebruikt deze ronde toch? Ik vroeg me alleen even af of jij al in de MMM zat, of nog niet? Voor de rest vd dames hier… sorry heb niet alles gelezen. Alleen het verhaal van Mandareintje… haar wil ik een hart onder de riem steken groetjes charlot[/quote]
Hej Charlotte, dankje! Fijn dat jou dit ook weer hoop geeft en terecht! Mijn luteale fase was telkens zeer kort 5 a 7 dagen nooit anders geweest, wij hebben 3,5 maanden mm gehad incl. Een kijkoperatie bij mij. 16 maanden verder. Heb ovulatiestoirnis die familiair bepaald is en indd zeer laag progesteron gehalte. Ik ben ervan overtuigd dat het de tarwekiem is geweesr. Indd 1e helft teunisbloem. Ben heel benieuwd hoe het bij jou gaat, bij mij is voor mijn gevoel echt het ondenkbare gebeurd.