"De dames die al wat langer wachten....."

Dat heb je inderdaad mooi verwoord Mandareintje... Ontzettend pijnlijk nu, maar wat je zegt, niet de optimale conditie om een waardevolle blasto in terug te plaatsen

@ikbendoutzen, ik sprak je op een ander topic over progesteron/luteale fase. En lees hier dat je gewoon zwanger bent!!
potverdikke wat een mooi nieuws. Gefeliciteerd! En dat geeft mij ook hoop!!
Het kan dus toch. Ondanks die korte luteale fase/progesteronwaardes ?
Jij hebt teunisbloem icm tarwekiemolie gebruikt deze ronde toch?
Ik vroeg me alleen even af of jij al in de MMM zat, of nog niet?
Voor de rest vd dames hier... sorry heb niet alles gelezen. Alleen het verhaal van Mandareintje... haar wil ik een hart onder de riem steken ? 
groetjes charlot

[quote quote=10315037]@ikbendoutzen, ik sprak je op een ander topic over progesteron/luteale fase. En lees hier dat je gewoon zwanger bent!! potverdikke wat een mooi nieuws. Gefeliciteerd! En dat geeft mij ook hoop!! Het kan dus toch. Ondanks die korte luteale fase/progesteronwaardes  Jij hebt teunisbloem icm tarwekiemolie gebruikt deze ronde toch? Ik vroeg me alleen even af of jij al in de MMM zat, of nog niet? Voor de rest vd dames hier… sorry heb niet alles gelezen. Alleen het verhaal van Mandareintje… haar wil ik een hart onder de riem steken  groetjes charlot[/quote]    
Hej Charlotte, dankje! Fijn dat jou dit ook weer hoop geeft en terecht! Mijn luteale fase was telkens zeer kort 5 a 7 dagen nooit anders geweest, wij hebben 3,5 maanden mm gehad incl. Een kijkoperatie bij mij.  16 maanden verder. Heb ovulatiestoirnis die familiair bepaald is en indd  zeer laag progesteron gehalte.  Ik ben ervan overtuigd dat het de tarwekiem is geweesr. Indd 1e helft teunisbloem. Ben heel benieuwd hoe het bij jou gaat, bij mij is voor mijn gevoel echt het ondenkbare gebeurd.         

mandareintje ik heb de hele dag aan jou gedacht, ik vind het zo erg voor je wat je ook beschrijft dat je niet eens liggend kunt slapen en alles wat jij moet verstouwen. Hele dikke knuffel nogmaals

Hey dames, bedankt voor al jullie lieve berichten. Stuk voor stuk. Jullie zijn allemaal schatten en ik ben zo onwijs blij dat ik altijd bij jullie terecht kan. Dikke kus en knuffel terug!
Ik heb er inmiddels wat rust in gevonden. Het is gewoon écht beter zo. Even geduld en proberen te vertrouwen dat de technieken zo goed zijn dat invriezen nauwelijks kwaad kan. De artsen zeggen dat er in de toekomst waarschijnlijk alleen nog maar cryo terugplaatsingen gaan zijn omdat het beter is dat de vrouw eerst herstelt. Ook voor de kansen op een zwangerschap. Zeggen ze. Maar ik ben moeilijk te overtuigen en blijf geloven dat vers beter is, maarja. We hebben geen keus want ze zijn ingevroren. En eerlijk is eerlijk, als ik nu zwanger zou raken zou het erger worden, en dan heb je zooo veel pijn en stress... dat is ook niks. Dus nu gauw herstellen, op naar een fitter lijf! Vannacht sowieso heerlijk geslapen met een morfinetabletje dus dat ging al beter ;-). 

Mandareintje, ik kreeg een krop in de keel bij het lezen van je laatste berichtjes. Het verdriet is voelbaar. Ik vind jou echt een sterk persoon, je bekijkt wat er op je afkomt op de best mogelijke manier. Ik schrik er ook een beetje van dat een pick-up zo heftig kan zijn. Kunnen ze overstimulatie tegengaan door bv. minder hormonen voor te schrijven?
Ikbendoutzen, een dikke proficiat meid!! Fijn om te lezen dat het voor jullie snel raak was met wat medische hulp. Geniet van jullie baby-to-be-bubbel! ☺️ En blijf zeker meeschrijven joh.. ze noemen de volgende weken niet voor niets 'de verlengde wachtweken', schrijf het maar van je af. ?
Woensdag heb ik mijn (mogelijk laatste) follikelmeting op cd12 bij de gyn en dan krijg ik een doorverwijzing. Nu de druk op de ziekenhuizen lichter wordt, hoop ik dat de fertiliteitscentra hier (BE) snel weer starten met trajecten, ik vind voorlopig geen info over een mogelijke heropstart... 

Mandareinje je geduld wordt tot op het laatste getest zeg. Mooi hoe je de 'pauze' ook als meerwaarde ziet. Wie weet zit je over ongeveer een jaar met een leuk klein babietje in je hand! Als ik nu mandarijnen zie liggen doet het me aan dit forum denken ?
Spannend pennylane het zou echt een verademing zijn als we weer een datum kregen waar je naar 'uit kan kijken' kwa onderzoeken en behandeling!!
Bij mij zeiden ze dat mei sowieso niks wordt en mogelijk juni. Is een ziekenhuis. Win wachten op een hsg en daarna start iui. 
Ikbendoutzen heb je het al verteld aan je moeder en anderen? :) hoe zien jullie dat voor je zal zo leuk zijn!!

[quote quote=10314833]Slecht nieuws… de klachten zijn toegenomen en ze vriezen de ukkies in. We horen straks of ze goed genoeg waren voor de vriezer. Ik ben echt gebroken, het zal ook gewoon eens een keer goed gaan hier hè.. jezus. Zullen veel tranen vallen vandaag…[/quote]

Awe nee. Had nog zo voor jullie gehoopt... maar misschien is er nog niets verloren.
Ik kan hier wel janken. Weer een stel die ik het niet gun zwanger. Ook waarschijnlijk binnen no time.  Echt een kutmiddag nu en mn hoop lijkt voor ons wel totaal vervlogen... ?

Terug
Bovenaan