"De dames die al wat langer wachten....."

Twee dagen geleden zei ik tegen Mr Lapjesendraadjes, he ik heb echt een hoge temperatuur vandaag, zou t gelukt zijn? Inmiddels zit ik 1 dag voor mijn NOD en heb ik er geen vertrouwen meer in. Mijn temperatuur is weer aan t dalen. En ik voel t gewoon niet.
Mr Lapjesendraadjes heeft er nog wel vertrouwen in, dus die gaat preventief een zwangerschapstest halen en geeft die over twee dagen aan mij als ik dan nog niet ongesteld ben.

Mandareintje fijn dat je alweer iets meer rust hebt gevonden en goed hebt kunnen slapen. Hopelijk voel je je snel weer fit en gezond en heb je straks een hele soepele terugplaatsing met een mooie plakker!
Lapjesendraadjes wat vervelend dat je lichaam zulke gemixte signalen geeft. Hopelijk heb je snel duidelijkheid. 
Hier helaas al af en toe wat signalen dat ik gewoon ongesteld ga worden (vroeg voor mijn doen), op dpo7 dus ben op de helft. De lastigste week van de 2? meestal vanaf dpo9 duidelijkere signalen dat ik ongesteld moet worden dus ben benieuwd. Voor nu proberen mezelf lekker bezig te houden?

Mandareintje, wat bekijk je dit positief! Mss idd maar beter zo, als je lichaam zo afziet van de pick up..
Lapjesendraadjes, verschrikkelijk dat je lichaam je zo voor de gek houdt?! Al duidelijkheid?
Knuffeltje, elke aankondiging is er een te veel nu, zeker als je ziet wat voor persoon het vaak is.. dikke knuffel!
Zwindo, welke signalen heb je dan? Ik duim ?!
hier ondertussen cd19 en cb geeft nog steeds leeg cirkeltje. Sensitesten blijven hangen op bijna positief.. dus ik vrees dat m'n pcos weer lastig doet ?. Ik zit deze week niet zo goed in m'n vel, slecht slapen en veel stress. M'n uitgerekende datum komt dichterbij en is toch confronterend ?.

Helaas had niet Mr Lapjesendraadjes, maar ik gelijk. Ronde 20 is aangebroken. We stonden net in de lift na onze dagelijkse wandeling, toen ik het voelde doorbreken. Ik voel me er gelaten onder. Ik weet dat t ooit gaat lukken, maar zonder ICSI gaat het niet. Het is zo frustrerend dat ze nog niets kunnen zeggen over wanneer ze er mee kunnen beginnen!

Lapjesendraadjes: hè wat klote weer ? wees maar weer lief voor jezelf vandaag, wat is het toch elke keer confronterend die menstruatie.. ?
chacha: hè bah, stomme pcos en het gevoel van uitgerekende datum kan ik me zo goed voorstellen ? 
ik denk toch gister mijn eisprong gehad te hebben ? ik voelde zaterdag op werk wat krampen links en rechts me eierstokken en dacht "oké ik ga thuis nog 1x ovulatietesten doen en als het niets is dan laat ik het los" toen had ik dus een smiley op clearblue en een lh+ op sensitest digital ? had al een paar keer eerder getest om te kijken of ik al ergens in een cyclus zat maar steeds lh- zelfs met ochtendurine en op het stripje dan maar een heeel licht streepje, nu dus niet eens met ochtendurine beide positief ? gister (cd25) ook echt een beurs gevoel tegen de avond, heb er een kruikje voor gepakt, nooit eerder een eisprong gevoeld maar het moet eigenlijk wel kloppen zou je zeggen.. nu zal nod dan 10-05 zijn ? ben wel meteen erg bang weer voor alles.. klopt het wel? Bang voor menstruatie, vóór positieve test want ja gaat het dan wel goed.. pff los laten en zien wat er gebeurd.. 10-05 is ook mijn schoonzus uitgerekend ? en ik heb alleen maar miskramen gehad in de tussentijd.. komt goed als niet deze maand dan een andere maand ☺️

Chacha ik heb wel weer last gehad van dat ik wat sneller zweet en merk dat mn darmen wat onrustig zijn, dat zijn voor mij wel echt dingetjes die ik heb voor ik ongesteld wordt. Dus baal ergens wel al maar aan de andere kant zit ik nu pas op dpo8 dus moet nog even geduld hebben. Snap jou ook heel erg pcos wat vervelend doet en dan ook nog je uitgerekende datum die voor de deur staat. Geen leuke tijd. Hopelijk voel je je snel weer wat fijner.
Lapjesendraadjes agh nee echt balen. Ik hoop inderdaad dat ze het allemaal snel weer een beetje op gaan pakken en het voor jullie dan snel raak mag zijn. 
Wilkindje snap heel goed dat het allemaal extra spannend is nu. Ik hoop wel voor je dat je snel zwanger mag zijn en alles goed gaat

Oh ChaCha, wat klote dat die eisprong niet bij je doorzet! Ik kan mij goed voorstellen dat het zwaar is nu je uitgerekende datum er aan komt!! 
WilKindje, laat t over je heen komen he! Als er een zwangerschap komt, dan kan t deze keer ook goed gaan! 
Zo rot he Zwindo, dat je eigenlijk nu al wel weet hoe laat t is!
Ik verwacht morgen de echte menstruatie(rug)pijn en misselijkheid. Nu zijn t een paar drupjes. 

Terug
Bovenaan