"De dames die al wat langer wachten....."

Lapjesendraadjes wat jammer dat je gelijk hebt gekregen, dikke knuffel.   
Zwindo ik blijf toch hoop voor je houden, symptomen kunnen soms heel erg op elkaar lijken he?! 
Wilkindje, fijn dat je je eisprong hebt gehad en ook kon voelen deze keer! Lijkt me heel onzeker gevoel voor jou, toch hoop ik dat je over twee weken een positieve test hebt!! 
Mandareintje hoe gaat het nu met jou? En hoe gaat het fysiek? Ik hoop dat je snel wat opknapt en dat de datum voor de terugplaatsing snel weer daar is! 
Pennylane dankjewel! Hier echt dingen schrijven vind ik en voelt niet gepast, maar daarom blijf ik hier wel meelezen want ik hoop nog steeds voor iedereen mee. Ik hoop dat voor jullie dat de poli's en centra weer snel hun deuren openen
Lotjejansen, dankje! Alleen mn ouders hebben we het verteld die waren helemaal blij en mega verrast en verbaasd.  Ik hoop dat jij snel je HSG kunt krijgen en aansluitend de iui. Na de HSG heb je ook iets grotere kans hè?! Ik heb goede hoop dat de klinieken zsm hun werkzaamheden weer hervatten! 

Is het door gezet lapjesendraadjes? Hoe is het inmiddels met jou knuffeltje?
Ah ikbendoutzen echt leuk om te lezen!! Zo fijn dat het gewoon werkelijkheid is nu al zal dat ook weer nieuwe uitdagingen geven naast de blijdschap. 
Vind zelf juist heel leuk om ook jouw ontwikkelingen te volgen hoor :)!! 

Gister weer een positieve ovulatietest gehad op cd 14! Mijn cyclus lijkt zich voor de tweede maand op rij weer hersteld te hebben na de mk in okt/nov. Wat een opluchting.
De rondes 8 t/m 12 waren zo frustrerend, mijn hele lijf leek van slag. Ik ben blij dat het sinds vorige ronde weer 'normaal' is en nu ook zo blijft. Hopelijk is het volgende geluksmomentje een positieve test ? 
Ik geniet van mijn meivakantie (haha!) en dan heeft dat thuiszitten toch nog een voordeel.

Lapjesendraadjes aan een kant inderdaad echt frustrerend dat je het al weet aan de andere kant kan ik me er nu wel alweer iets meer op instellen dat ik volgende week weer krom lig van de pijn. Hoe is het ondertussen bij jou? 
Ikbendoutzen ja daarom was ik so benieuwd in wat er voor jou nu anders voelt behalve dan de langere lf. Ik heb vandaag echt al meer "zweet" buien echt kan het ineens helemaal warm krijgen en dan gaat het wel weer. Gisterenavond ook echt mn darmen helemaal van slag dus denk echt dat ik ongesteld ga worden zondag? wel echt klote had ook weer eens even berekend hoe lang we bezig zijn alweer 19 maanden....Blegh... zit eraan te denken om binnenkort het ziekenhuis maar even te bellen om te vragen hoe lang ze nog denken dat dit gaar duren.
Mandareintje nemen ze bij jou in de kliniek in duitsland ondertussen weer nieuwe behandelingen aan? Doen ze daar ook kijkoperaties en hsg's? En nog belangrijker hoe gaat het met je herstel? Gaat het alweer wat beter?

Zwaantje zet hem op deze vakantie!! Toch fijn dat je ovulatie heel netjes is, de timing. Al het goede komt langzaam zeggen ze wel eens we geven niet op!!
Zwindo hier ook 19e ronde i feel you 

[quote quote=10315817]Is het door gezet lapjesendraadjes? Hoe is het inmiddels met jou knuffeltje? Ah ikbendoutzen echt leuk om te lezen!! Zo fijn dat het gewoon werkelijkheid is nu al zal dat ook weer nieuwe uitdagingen geven naast de blijdschap. Vind zelf juist heel leuk om ook jouw ontwikkelingen te volgen hoor :)!![/quote]

Wel weer positief. Ik had gister heel helder slijm. Wel wat vroeg volgens de app due ik heel soms er bij pak, maar zeg nooit nooit. Ik hoop het ergens woensdag of donderdag nog eens zo gezellig te maken en dan is het weer wachten... Dan heb ik mijn nieuwe nod rond mijn verjaardag 15-05... 

[quote quote=10315429]Helaas had niet Mr Lapjesendraadjes, maar ik gelijk. Ronde 20 is aangebroken. We stonden net in de lift na onze dagelijkse wandeling, toen ik het voelde doorbreken. Ik voel me er gelaten onder. Ik weet dat t ooit gaat lukken, maar zonder ICSI gaat het niet. Het is zo frustrerend dat ze nog niets kunnen zeggen over wanneer ze er mee kunnen beginnen![/quote]
Dikke knuffel ?

Lotjejansen lief! Echt! Voel me vooral heel erg blij en daarnaast ook al flink misselijk, waar je me nooit over gaat horen klagen, ik vind het juist fijn, ik voel dat er vanalkes gebeurd daardoor. Heb je vanuit t ziekenhuis al meer duidelijkheid over wanneer je HSG zou kunnen? Of echt nog niks? Kijk je er ook tegenop?   

Zwindo, ik voelde eigenlijk niks anders dan normaal, twas zelfs zo dat ik op 7dpo een pak tampons heb gekocht omdat ik er heilig van overtuigd was dat de buikpijn die ik had mn komende menstruatie was. En toen natuurlijk die lf die ineens steeds langer werd wat ik niet kende... en ik heb een enorme huilbui gehad toen die lijst vd nza kwam, niks voor mij eigenlijk..achteraf gezien zijn dat hormonen geweest.  Dus buikpijn vanaf 7dpo en ook nachtje opvliiegers gehad en verder niks anders dan anders... ik hoop echt zo erg dat het lukt bij jou deze ronde! En jeetje ronde 19 alweer, kan me heel goed voorstellen dat dit erin hakt, dikke knuffel?

Terug
Bovenaan