"De dames die al wat langer wachten....."

Zwaantje wat fijn van je kortere cyclus. Heel veel succes deze komende dagen! Hoop dat het raak is.
Lotjejansen Ah tnx! jij ook al zolang bezig, echt niet leuk. Bij mij echt 19 maanden door PCOS minder rondes gehad dus ben gestopt met rondes tellen. 
Knuffeltje fijn dat je rond je vruchtbare dagen zit hopelijk geluk deze ronde.
Ikbendoutzen dankjewel! Heb er wel echt steeds minder vertrouwen in. Vandaag echt een paar keer van die opvliegers gehad en net als gisterenavond last van mn darmen. Zijn voor mij echt duidelijke signalen dat het eraan komt. Ik zit nu echt steeds te wachten tot ik roze/bruine afscheiding krijg. Maarb lief dat je  het nog voor mij hoopt. Wel echt ons een beetje op de hoogte houden hoor. Ben heel benieuwd hoe je eerste echo gaat.

Ikbendoutzen wonderlijk blijft het toch dat je dan straks steeds ronder wordt en dat alles nu wordt aangelegd. Eindelijk zwanger zijn apps downloaden enzo :D Ja hsg geen zin, iui lijkt me makkelijker. Ze zeiden mei nog niet in ieder geval. Ga nu uit van juli hsg en aug iui maar jaaaaa we weten niet wat Ru.tte ervan gaat zeggen ??‍♀️

Pas je wel een beetje op jezelf lapjesendraadjes? Anders langer vrij nemen om tot rust te komen hoor. Eigen gezondheid gaat altijd voor. Het klinkt namelijk of het verre van goed gaat met zoveel ballen in de lucht. Dikke knuffel. ?

Ah nee Lapjesendraadjes niet fijn dit. Even goed aan jezelf denken en goed je rust pakken! Dikke (virtuele) knuffel. 

Kak, kak, 3 dubbel kak...
Vanmiddag veel helder slijm en een abcsnce. Dus alles uit de kast vanavond. Langzaam beginnen, knuffelen, knuffelen. Nou, kon het linksom proberen, rechtsom. Het werd eerder een heel boos wurmpje dan een trotse cobra. Het werd hem echt niet... Terwijl volgens mijn app morgen mijn piek is. Dit zou dè dag zijn. Nou, niet deze maand dus... Juist omdat vriendlief het dan voor mij zo graag wil dan wil het helemaal niet. Laten we hopen op volgende maand een goede maand...

Wat frustrerend voor allebei knuffeltjeee. Echt niet fijn als je weet dat de timing goed is. Komt vast keer dat het makkelijker gaat. Al eens overwogen via insemineren te doen op zulke momenten bijvoorbeeld? 

Chacha: oh wat confronterend van die uitgerekende datum, dat lijkt me echt zooo moeilijk he. Weet niet wanneer het is, maar heel veel sterkte op en rondom die datum. En wat stom dat je PCOS weer vervelend doet zeg, dan weet je ook niet waar je aan toe bent. Hou je haaks meis
Lapjesendraadjes: ahh nee he, wat klote weer. Geeft niks dat je niet op iedereen goed kunt reageren, voel je vooral niet schuldig. Je kan onmogelijk alles van iedereen onthouden en al helemaal als je zo veel ballen in de lucht hebt. Zorg dat je goed tijd voor jezelf pakt, wees lief voor jezelf he. Dikke knuffel! Ooit komt het goed, echt waar!
Zwindo: bij de kliniek waar ik loop nemen ze gewoon nieuwe patienten aan inderdaad. Hysteroscopie doen ze sowieso want dat heb ik gehad, HSG weet ik niet. Heb ik nooit iemand over gehoord dat die dat daar heeft laten doen maar je weet nooit. Je kan altijd even bellen.
PennyLane: Ach meis laat mijn verhaal je niet afschrikken. Ik ben gewoon extreem gevoelig blijkbaar. De een is gevoeliger voor overstimulatie dan de ander. Ik vind het niet een heel fijn vooruitzicht voor als ik weer een keer een punctie moet, maar nadat we de knoop door hadden gehakt ben ik gestopt met de medicatie en dan gaat het herstel echt heel erg snel. Ben sinds maandag zo goed als opgeknapt en zit al weer midden in mn menstruatie. Dus no worries, als je ook een punctie gaat doen gaat het bij jou vast veel beter en MOCHT het je richting overstimulatie gaan dan herstel je er echt ook heel snel van.
Ik ben dus weer aan de betere hand, alleen gruwelijk ongesteld haha. Auw auw auw! Net paracetamol op en die begint al wat te werken gelukkig. Goed nieuws: Deze ronde gaan we gelijk gebruiken voor de cryo terugplaatsing! Ik ben dus al begonnen met een Progynova kuur (=oestrogeen) zodat ik geen eisprong krijg maar wel een goede opbouw van mijn baarmoederslijmvlies. Op dag 13 even een echo laten maken en dan hoor ik waarschijnlijk wanneer we onze uk mogen ophalen. Naar verwachting is dit rond 18 mei. Enerzijds vet snel, anderzijds: hoe de f*ck moet ik die 2,5 week doorkomen?! Duurt lang!

Aahhh knuffeltjeee wat klote zeg. Ik hoop dat het misschien vandaag anders toch nog gelukt is. En hopelijk gaat het volgende maand precies zoals het zou moeten.
Mandareintje wat super fijn dat het weer beter gaat. Wel balen dat je nu hartstikke ongesteld bent nooit leuk. Oeh en 18 mei misschien al de tp zo spannend. Snap heel goed dat je tegen die 2,5 doorkomen opkijkt. Het zijn 2 wachtweken plus nog een bonus halve week, poeh. Ik zou zeggen probeer lekker bezig te zijn en goed voor jezelf zorgen deze komende weken om een mooi nestje voor te bereiden voor de kleine cryo. Ik ga zo hard duimen dat het gewoon nu allemaal helemaal perfect loopt en je ons snel een dikke vette mooie positieve test mag laten zien.
Fijn dat ze in de kliniek nieuwe behandelingen aannemen. Ik ga zodra ik ongesteld ben even bellen met het ziekenhuis om te vragen of er alweer dingen worden opgestart en anders dat ik misschien contact op ga nemen met jou kliniek. Ik zit nu op DPO11 en elke keer als ik naar de wc ga verwacht ik bruinverlies, maar er is nog niets. Kennen jullie dat stemmetje genaamt hoop, nou die komt bij mij nu ineens weer heel hard binnen maar wil er niet echt naar luisteren om straks niet teleurgesteld te zijn. De standaard kwaaltjes van het zweten en darmen zijn ook gaan liggen, dus snap er niets van. Heb echt het idee alsof mn lichaam mij voor de gek probeert te houden en dan over 3 dagen ineens toch zegt haha grapje.. pfff... nog 3 dagen (nu ineens toch in spanning) afwachten...???
Chacha hoe gaat het bij jou? Ondertussen al je piek gevonden? Hoe ga je om met de naderende datum? 
En de rest van de meiden nog nieuwe ontwikkelingen? Zijn er al mensen die iets over hun traject hebben gehoord en dat die opgestart worden?

Terug
Bovenaan