"De dames die al wat langer wachten....."

Ikbendoutzen ja wordt nu ineens toch weer spannend meestal 4 dagen voor NOD al bruinige afscheiding en nu nog niets. Probeer me er echt op in te stellen dat mn lichaam weer geintjes uithaalt, maar merk dat ik soms toch afdwaal in gedachten maar stel nou... pff morgen dpo 12, de bedoeling is om niet te testen. Wil echt pas op zn vroegst zondag een testje wagen. Heb al zo vaak eerder getest met een negatieve uitkomst. Dan nu maar even kiesjes op elkaar en de testdrang doorstaan en wachten. Zul je zien dat ik morgenochtend ineens wel bruin zal gaan verliezen.
Knuffeltjee jammer dat hij al ligt te slapen. Hoop voor je dat het volgende ronde beter loopt.

Ja, hoop het ook... Enige waar we op vooruit zijn gegaan is mijn reactie er op. Toch meer gelatenheid. Vriendlief heeft nu eemaal weken dat hij extreem moe is, daar kan hij ook niets aan doen. Maar vanmorgen toch wel erg verdrietig. Ach, en wat zeur ik. Meeste dames hier zijn afhankelijk van het ziekenhuis om zwanger te worden. Misschien kunnen wij ooit wel natuurlijk zwanger worden, maar dus niet deze maand...

@Zwindo Spannend! Ik duim voor je. 
Hier ondertussen 1dpo, dus weer officieel op het wachtbankje tot 12 mei. Ik vind het moeilijk! Nog een paar dagen vakantie en dan weer starten met lesgeven, hopelijk biedt het wat afleiding.

Knuffeltjeee snap heel goed de teleurstelling maar ook het begrip voor je vriend. Hoop echt voor je dat het binnenkort allemaal helemaal perfect loopt.
Zwaantje oeh spannend! Weet er op dit moment alles van. Pfff... wel echt weer een tijd geleden dat ik zo in de war ben gebracht door mn lichaam. Hopelijk biedt het lesgeven voor jou wat afleiding. Ik heb opzich wel veel afleiding aan mn werk gehad en had leuke dingen ingepland. 
Ikbendoutzen geen zw test gedaan vanmorgen, maar had nog ovutesten liggen dus dacht eens kijken wat die doet ?? nou die was echt wit. Wat voor mij ook best bijzonder is want heb toch vaak een licht streepje gezien/gehad. Heb nog steeds geen teken van bruine afscheiding en mn menstruatiekwaaltjes zijn ook minder met name mijn darmen zijn erg rustig voor mijn doen, maar ik heb ook geen kwaaltjes die duiden op een zwangerschap. Voelt een beetje alsof ik in niemandsland zit... haha nog 2 dagen 

Mandareintje, gisteren had ik m'n piek op cd22. Plots toch een vaste smiley. Jammer genoeg gisteren niet gezellig kunnen maken, prestatiedruk is een dingetje ?. We hebben het wel de avond voor m'n piek nog gezellig gemaakt, dus vandaag nog eens proberen en dan zien we wel weer! 

Zwindo, spannend! Ik duim voor je ??. Goh, ik laat het een beetje op me afkomen. Wat komt dat komt en wat ik voel laat ik voelen. Veel praten en huilen al de afgelopen dagen ?. 

Lapjesendraadjes, voor jezelf zorgen is nu veel belangrijker dan op iedereen reageren meid! Dikke knuffel en hopelijk vlot alles met je verhuis.
Knuffzltje, toch balen he als het niet lukt wanneer het zou 'moeten'. Wij gaan toch eens bekijken of de zelfinseminatie niet zou werken. Neemt de druk wat weg bij de mannen denk ik. 

Zwaantje, veel succes in de wachtweken! Ik duim!?

Misschien dat ik het wel eens gedeeld heb maar wij doen ook aan insemineren ? mijn man heeft niet zo'n hoog libido als wat ze altijd zeggen over mannen, om de dag of 2 dagen gaat goed maar als het dan eropaan komt word het stress.. nu lukt het vaak dan de piek dag nog wel maar de dag erna doen we het in een urinecontainer en breng ik het met een spuitje in, geen stress meer van beide kanten.. denk echt dat het ook beter is voor het zaad als de man die druk niet voelt maar het gewoon luchtig houd door handwerk ☺️ Ben nu 2x zwanger geweest dan door om de dag en de dag van de piek te vrijen en de dag erna insemineren, tuurlijk weet ik niet welk zaadje gewonnen heeft maar weet wel dat er geen stress bij kwam kijken van beide kanten ? spuitjes meegekregen van het ziekenhuis, geen slangetjes eraan niks gewoon wachten tot het zaad vloeibaar is en dan opzuigen, kussen eronder, inspuiten en even blijven liggen (man gaat dan douche die hoeft daar niet bij te zijn ?) je moet je voorstellen dat het zaad er normaal uitspuit en met insemineren is dat niet dus geef het even de tijd om te zwemmen ? 

Terug
Bovenaan