"De dames die al wat langer wachten....."

Wilkindje, ik wist dat iemand het deed maar wist niet meer wie! Ik denk dat het idd wel wat frustratie bij beide kanten wegneemt. We zullen zien of het werkt ?. Nu die lange 2 weken wachten, vanaf morgen terug utrogestan gebruiken. Hoe gaat het met jou ondertussen? 

Oh wat klote zeg als de mannen last hebben van prestatiedruk. Misschien idd zelf insemineren, wat fijn dat jij (WilKindje) op die manier wel zwanger geraakt bent, dan werkt die methode wel. Heb het zelf ook een keer geprobeerd. Helaas bij ons geen succes maarja dat is met de kennis van nu ook niet zo gek. 

Ja, in principe zijn wij wel gewoon vruchtbaar, het is enkel de druk die ons in de weg staat ?. Dus ik denk dat dit wel een goed oplossing is om als back up te hebben: stel dat het niet lukt, hebben we dat toch nog. Beter iets binnen dan niets denk ik ?

Ja mijn man heeft boven gemiddeld zaad dus kan geen kwaad zo ? gebruik er ook nog conceive plus bij aangezien het voor mij ook niet erg opwindend is en baad het niet dan schaad het niet ☺️ Vandaag 5dpo, ik heb dus mijn eisprong gevoeld deze keer en 3dpo donker bruine afscheiding gehad gelukkig vanaf gister weer weg.. zo raar beide nooit gehad, we gaan het zien deze ronde.. schoonzus is afgelopen nacht bevallen dat is wel even confronterend dat ik in de tussentijd alleen maar ellende heb gehad ? maar hopelijk is het hier ook snel weer raak en dan eens goed ? chacha ik zit met jou in de nod groep op 24Baby denk ik "kikjaa" ben ik ?

Wilkindje, dan zitten we idd in dezelfde nodgroep! Leuk je daar ook te zien ?. Oh meid, echt confronterend dat he.. Ik heb deze week ook 4 nieuwe aankondigingen. Dikke knuffel! Hmm, dat zou wel eens een ovulatiebloeding kunnen zijn he? Heb dit zelf nooit gehad, maar kan volgens mij wel. Ik duim voor een plakkertje voor je! ??
Ikbendoutzen, hoe voel je je meid? Heb je al een echo vastliggen?

Chacha: ja echt gek heb nooit ovulatiepijn gehad en nu voelde ik het zelfs aankomen de piek en de eisprong gevoeld.. wel aan 2 kanten dus blijft spannend, ga ook uit van een ovulatiebloeding heb dat ook nog nooit gehad in al die tijd.. gek lijf ? hoop zo dat het eens goed raak zal zijn.. ? hoop het voor jou nu ook eens weer raak en dan zonder afwijkingen zeg ???

WilKindje vervelend hè dat je lichaam weer andere dingen aan het doen is. Ik hoop echt voor je dat het een goede plakker mag zijn!
Ikbendoutzen tnx voor het duimen maar denk dat het toch echt mijn lichaam is die mij voor de gek houdt. Vannacht echt super slecht geslapen enorme zweetbuien en ik ben iemand die niet snel zweet behalve rond mn menstruatie. En ja hoor vanmorgen ineens lichtbruine afscheiding. Dat in combinatie met het zweten en een menstruatie die voor morgen gepland staat heb ik er niet veel vertrouwen meer in. Aan een kant blij dat ik niet al een zw test heb verspilt. Ik denk dat misschien het dieet een uitwerking heeft op mn lichaam.

Terug
Bovenaan