"De dames die al wat langer wachten....."

zwindo  ach dat vind ik echt rot meis! Veel sterkte en maar lief tegen jezelf zijn. 

Chacha helaas heb ik sinds gisteren bloedverlies, voel me zo ellendig, krijg nu eerder een echo, hoor vanmiddag wanneer. Maar ben zo bang dat ikn miskraam krijg?

Ikbendoutzen oh nee toch! Niet nu bloedverlies. Wanneer krijg je nu een echo? Ik hoop zo dat het gewoon een onschuldige bloeding is. Ahhh dit is niet tof. Ik ga echt al het geluk jou kant op sturen. 

Ahw nee "ikbendoutzen" dat is wel het laatste wat je wilt zien tijdens een zwangerschap ? ik ken je gevoel zo erg maar toch hebben veel mensen bloedverlies tijdens het eerste trimester dus probeer er nog maar niet vanuit te gaan dat het niet goed zit, ik heb me daar ook erg aan opgetrokken toen ookal bleek bij de echo iets anders ? maar er is zovaak ook geen reden voor bloedverlies maar komt dan gewoon door betere doorbloeding ofzo.. houd ons op de hoogte hoe het gaat Meis, ga zo hard duimen dat het bij jou gewoon een onschuldige bloeding is ??

Ikbendoutzen, nee toch?! Is het veel? Ik hoop dat je snel terecht kan en meer duidelijkheid hebt. Zoals Wilkindje al zei, veel vrouwen hebben ook bloedingen terwijl er niets aan de hand is. Dikke knuffel meid ?.

Zwindo, willkindje ,chacha bedankt voor jullie lieve berichten! Deed me goed. Willkindje ik probeer me nu inderdaad vast te houden aan het feit dat t gewoon goed is, probeer... ik krijg nu 11 mei mn eerste echo, dus nog 1 weekje. Heel fijn dat ie wat eerder mag. Als ik toenemde klachten krijg wordt er diezelfde dag nog een echo gemaakt. Dit wetende geeft me nu enigzins rust. 

Ikbendoutzen, dat moet serieus schrikken zijn! Is het rood of bruin bloedverlies? Ik hoop zo hard met je mee dat het om een onschuldige bloeding gaat! Je bent wss nog niet ver genoeg om nu duidelijkheid te krijgen dmv een echo? Laat die week maar snel passeren, hopelijk vind je de nodige afleiding. ? Dikke knuffel!

Pennylane gisteren rood met stolsels, vandaag alleen bruinverlies.. ik schrok me gisteren echt kapot, nu echt hopen dat het komende dagen niet doorzet dan hoeft t niet erg te zijn. Maar voelt zo onzeker , ik probeer positief te blijven. 

Wat een onzekerheid ikbendoutzen. Laat maar weten als je dat zelf ook wilt hoe het verder gaat. Je mag je lichaam vertrouwen wat er ook gebeurd nu. Zet hem op!! Heb je wat afleiding komende dagen?

Terug
Bovenaan