"De dames die al wat langer wachten....."

Lotje jansen thnx! Ik ga afleiding zoeken indd!Vandaag gelukkig nog niks! Hoe gaat t met jou?   
Wilkindje jij zit in de wachtweken he? Wanneer is je nod? ?
Mandareintje het ging een stukje beter las ik, weet je al iets over een nieuwe datum? 

Ik weet niet of het door vriendlief zijn burn-out kwam of toch door de buren. Nu horen wij vrouwen regelmatig goedbedoelde adviezen, maar voor vriendlief was het tegen het zere been. Net met mijn vruchtbare dagen wilde het bij hem gewoon totaal niet. Bij hem gaat het dan helemaal tussen zijn oren zitten en omdat de buren zoiets hadden gezegd van om de dag en er nog pittig op doorgingen werd dat een heel drama thuis. Ik mopperen dat het tussen zijn oren zit en het normalidair gewoon prima gaat. Alleen net deze week niet, en? Natuurlijk wel, want als dan het moment daar is wordt de druk te hoog en dan wordt het dus helemaal niets. Vriendlief riep dingen als, maar zo komen er dus inderdaad geen kinderen en dat is mijn schuld. Dat de buurman appte dat er mogelijk iemand tegen onze auto was gereden was een welkome afleiding. Was gelukkig niets mee aan de hand. Lekker tegen hem aangekropen en hem bemoedigende woorden toegesproken.  Die hebben wel gewerkt want vanmorgen lukte het ineens wel. Buiten mijn vruchtbare dagen... Vriendlief denkt van niet, maar we hebben al zo vaak wel gevreeën dat ik wèl vruchtbaar was. Alleen hij had gisteravond helemaal de moed verloren na alle woorden van de buren en het feit dat zon gesprongen eitje maar 12 uur leeft. Hopen dat volgende maand dan onze maand wordt. Maar het is weleens extra ingewikkeld.

Knuffeltjeeeee Pfff soms komt het ook allemaal samen, niet leuk voor jou en je vriend! Ook hij gaat door een proces. En accepteren dat je soms even tegen jezelf aan loopt is ook best lastig. Blijft de kunst om ook als het niet lukt uit de kramp te blijven. Zeg ik ook tegen mezelf!! En anderen zeggen maar wat, niet teveel door laten gek maken. Hopelijk hebben jullie vandaag even wat leuks om samen te doen ?
Ikbendoutzen hier goed, zaterdag nod, die laatste wachtweek wel lastig. Hoop zo dat het er bij blijft voor jou en de baby doorgroeit!!

Ikbendoutzen: ja geloof het wel ? nod is offcourse op Moederdag 10-05 ik weet nog dat ik vorig jaar zo hard hoopte dat het eens een leuk Moederdag cadeau zou zijn, nu gaan me gedachte alle kanten op en ben ik zo bang voor wat het ook word ? maar ja we moeten nog even geduld hebben en kan nu toch niets doen dan wachten ☺️ Hopelijk is het gewoon raak en dan eens een goede echo dat zal flink helpen ??

Ikbendoutzen hoop echt dat het nu verder wegblijft en je volgende week een goede echo hebt. 
Knuffeltjee wel goed van je vriend dat hij het ook even uit en niet opkropt.
Hier de menstruatie zojuist echt helemaal doorgezet. Dus inderdaad mn lichaam die weer eens besloot om dingen net ietsje anders te doen. Hoop dat de andere meiden die in hun wachtweken zitten betere resultaten hebben deze ronde. Voor mij staat de bak ben nd jerry's en een doos pijnstillers klaar

Wilkindje, een dubbele nod dag dus... hoop dat je dit jaar een cadeautje krijgt:)
Zwindo, ah zo rot:( maar lief voor jezelf zijn... hoop dat je niet al te veel pijn krijgt.dikke knuffel!

Hee, ik reageer eigenlijk niet vaak meer op de forums maar lees en leef enorm met iedereen mee! Inmiddels ben ik nu 22 weken zwanger dankzij ICSI maar ik weet dus hoe zwaar de weg is!
@IkbenDoutzen: wilde je net als de andere meiden hier even op het hart drukken dat het bloeden niets hoeft te betekenen. Ik heb ook veel bloed verloren in het eerste trimester, van bruin, tot helderrood en stolsels, wekenlang. Maar alle echo's waren steeds goed! Maar wat vreselijk slopend is dat!!! Ik hoop dat het je lukt vast te houden aan feit dat het niets hoeft te betekenen en wees vooral heel lief voor jezelf nu. Sterkte! Wilde ik je even zeggen..
En heel veel liefs en sterkte voor iedereen die op welke manier dan ook in spanning zit! Houd vol! 

Terug
Bovenaan